Mode & Beauty alle pijlers

chi stijltang

07-03-2012 21:10 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan een stijltang te kopen van chi. Ik heb nu de stijltang `CHI Royal Treatment 24K Gold Digital Ceremic Iron´ op het oog. Dit is de meest luxe stijltang van chi.

Hij heeft 24 karaats gouden platen. Ik vraag me af of dit echt zoveel verschil maakt? Iemand die dit weet? Op een website staat `Deze platen zorgen ervoor dat het haar extra glad, steil en zacht worden. Daarnaast wordt door de 24 karaats gouden planten ook de glans van het haar nog extra versterkt.´. Maar is het verschil echt groot i.v.m. andere stijltangen van chi? Deze stijltang is behoorlijk duur namelijk, ik wil er niet zoveel geld aan uitgeven als het maar een minimaal verschil is.

Dan kan ik beter de standaard stijltang van chi kopen, de CHI Iron Regular. De 2 stijltangen lijken verder namelijk niet van elkaar te verschillen, of heb ik dat mis? En de Chi Iron Regular is wel ¤50 goedkoper.
Je hebt zeker een goede keus gemaakt.

Ik heb mijn regulair al zo'n 6 jaar, dus ik had geen keus.

Krullen/slagen/golven, kijk eens op youtube! Daar staan genoeg filmpjes.
Vond mijn haar niet beter zitten toen ze in de kapsalon mijn haar eens gedaan hadden met de chi stijltang,doordat er al zoveel spul in je haar moet om het te beschermen .Hing het de dag erna alweer slap op het hoofd.Was er niet van onder de indruk.
Diva, bedankt voor het advies over het schoonmaken van de chi-tang! Ik ga het eens proberen.
@Luna87,

Ik ben nog steeds erg blij met mijn tang, mij haar is nog super glad en glanzend! Ik ga mijn haar dit weekend pas weer wassen (is nu wel wat vet bij de wortels, maar doe er gewoon een paardenstaart in).

Ben ook erg te spreken over die glans spray die ga ik zeker weer aanschaffen; super spul!

Heb jij nog bijzonderheden te melden?
Sorry voor mijn late reactie diva. Fijn dat de tang je nog steeds zo goed bevalt. Mij bevalt hij ook nog altijd super. Totaal geen spijt van mijn aankoop.
Ik ben helemaal weg van de CHI Royal Treatment 24K gold

Maar wat ik ook aanraad...

Bij Haarshop. Gewoon even googlen (nee ik heb geen aandelen)! Ik heb hem daar dus allebei de keren bestelt en was hij na een dag of drie binnen. Ook kreeg ik er gratis Biosilk bij. De laatste keer heb ik voor mijn tang maar 99 euro betaald (aanbieding). Gaat om de gewone babyblauwe zonder standen. Zal zo eens nakijken welke het precies is!
Ik heb ook een stijltang van CHI, een knalroze.

Perfect dingetje, al vraag ik me af of die 24 karaats gouden platen heel erg veel verschil maken met een 'normale' CHI.

Maar zeker doen, dikke vette aanrader!
quote:gixxer schreef op 10 oktober 2012 @ 16:14:

Ik heb ook een stijltang van CHI, een knalroze.

Perfect dingetje, al vraag ik me af of die 24 karaats gouden platen heel erg veel verschil maken met een 'normale' CHI.

Maar zeker doen, dikke vette aanrader!

Maakt absoluut verschil!

Ik gebruik mijn gewone chi helemaal niet meer, enkel degene met de gouden platen.

Mijn haar (ik tang elke week) is nog steeds superzacht, dat was bij de gewone wel anders.

Daar moest ik echt mijn haar laten rusten voordat ik weer kon tangen.
Ook ik ben in blijde verwachting van een CHI Royal Treatment 24K Gold Ceramic Digital stijltang,ik heb krullend haar en heb altijd gedroomd van een stijle haardos,op t moment ben ik een kappersopleiding aan t volgen en heb voldoende geleerd over stylen stijltang en de biosilk (daar werken we mee) dus kan niet wachten om thuis zelf aan de slag te gaan (sssspannend)
Alweer een tijdje geleden dat iemand hier een reactie plaatste, maar heb toch een vraagje. Heeft iemand hier de baby blauwe CHI nano digital in gebruik? Ben benieuwd hoe deze bevalt etc, aangezien er bijna geen reviews oid van te vinden zijn op internet.
Toevallig net bij de kapper vandaan. Voor de grap heeft hij mijn enorme bos krullen gestijld,ik wist niet wat ik zag!

De ene helf heeft ie een vlecht gemaakt en dan de andere helft los en gestijld. Ik vind t vet!!!

Meestal draag ik mn haar in vlechten of een staart omdat t anders zo n enorme bos wordt (dito Diana Ross)

Maar dit stijle wapperende haar vind ik ook wel iets hebben voor de variatie.

Dus....ik ga m ook halenn,de Chi tang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven