Hollands Got Talent 2012
vrijdag 30 maart 2012 om 22:30
quote:Simooon schreef op 30 maart 2012 @ 22:28:
Heb de felicitaties nog even geplaatst en daar laat ik het bij. Was haar vanavond niet tegen gekomen op 'ons' topic en zag toen dag ze ook niet bij jullie was. Zodra ik zag dat ze is bevallen dacht ik dat het voor jullie ook leuk was om te weten. Iedereen leeft toch al maanden virtueel met haar mee.
Verder weet ik geen details en als ik ze wel weet dan plaats ik die uiteraard niet, dat is aan Pip zelf.
De mededeling dat VV er is, leek me nog wel kunnen, maar verder daar zal ik het dus gewoon bij laten Ga haar privacy uiteraard niet schenden.
Veel plezier met trashen allemaal!
Onwijs bedankt voor het doorgeven Simoon!
Wij hebben ondertussen kleine van Velzen alvast opgegeven voor de audities over 4 jaar!
Heb de felicitaties nog even geplaatst en daar laat ik het bij. Was haar vanavond niet tegen gekomen op 'ons' topic en zag toen dag ze ook niet bij jullie was. Zodra ik zag dat ze is bevallen dacht ik dat het voor jullie ook leuk was om te weten. Iedereen leeft toch al maanden virtueel met haar mee.
Verder weet ik geen details en als ik ze wel weet dan plaats ik die uiteraard niet, dat is aan Pip zelf.
De mededeling dat VV er is, leek me nog wel kunnen, maar verder daar zal ik het dus gewoon bij laten Ga haar privacy uiteraard niet schenden.
Veel plezier met trashen allemaal!
Onwijs bedankt voor het doorgeven Simoon!
Wij hebben ondertussen kleine van Velzen alvast opgegeven voor de audities over 4 jaar!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 30 maart 2012 om 22:31
quote:S0LEIL schreef op 30 maart 2012 @ 22:30:
[...]
*stopt vingers in haar oren*
Laalaaalaaaa- lalalalalaaaaaaa-lalalalalaaaalalalaaaaaaaaaaaaaaDoet mee.
[...]
*stopt vingers in haar oren*
Laalaaalaaaa- lalalalalaaaaaaa-lalalalalaaaalalalaaaaaaaaaaaaaaDoet mee.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 30 maart 2012 om 22:35
quote:coolpack2 schreef op 30 maart 2012 @ 22:33:
@Simooon: ik reageerde meer op vragen die gesteld werden na jouw bericht (jongetje/meisje), dat het me beter en leuker lijkt als Pip dat zelf komt vertellen
Heb je helemaal gelijk in. Dat is absoluut niet aan mij om te vertellen. Geen haar op mijn hoofd
*sluipt weer weg uit het topic*
@Simooon: ik reageerde meer op vragen die gesteld werden na jouw bericht (jongetje/meisje), dat het me beter en leuker lijkt als Pip dat zelf komt vertellen
Heb je helemaal gelijk in. Dat is absoluut niet aan mij om te vertellen. Geen haar op mijn hoofd
*sluipt weer weg uit het topic*