Hollands Got Talent 2012
vrijdag 30 maart 2012 om 22:24
vrijdag 30 maart 2012 om 22:24
quote:Simooon schreef op 30 maart 2012 @ 22:20:
Nu ben ik nieuwsgierig wie de forummers zijn die ook vriendjes zijn met Pip op fb, weg anonimiteit althans, die van mij nu wel voor de mensen die zelf ook op Pips pagina hebben gekeken Haha, ik zat net te denken: hé, waarom heb ik Pip eigenlijk niet op FB?
Nu ben ik nieuwsgierig wie de forummers zijn die ook vriendjes zijn met Pip op fb, weg anonimiteit althans, die van mij nu wel voor de mensen die zelf ook op Pips pagina hebben gekeken Haha, ik zat net te denken: hé, waarom heb ik Pip eigenlijk niet op FB?
vrijdag 30 maart 2012 om 22:25
vrijdag 30 maart 2012 om 22:27
quote:Summerdance schreef op 30 maart 2012 @ 22:25:
Maar hoe koel is dat!
Pip is gewoon bevallen tijdens HGT, ik weet wel wie er over 4 jaar op het podium staat de breakdancen, zingen, jongleren, goochelen, clownen, iets met lama's te doen, of iets met hoepels te gooien...En de enige echte winnaar word van HGT.
Maar hoe koel is dat!
Pip is gewoon bevallen tijdens HGT, ik weet wel wie er over 4 jaar op het podium staat de breakdancen, zingen, jongleren, goochelen, clownen, iets met lama's te doen, of iets met hoepels te gooien...En de enige echte winnaar word van HGT.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 30 maart 2012 om 22:27
vrijdag 30 maart 2012 om 22:28
[quote]Summerdance schreef op 30 maart 2012 @ 22:26:
Kijk Dan, kijk Dan, kijk Dan!!
En kijk NIET naar Robert!!!! (dat was heel hard schrikken net even)[/quote]
Eng he.
Kijk Dan, kijk Dan, kijk Dan!!
En kijk NIET naar Robert!!!! (dat was heel hard schrikken net even)[/quote]
Eng he.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Heb de felicitaties nog even geplaatst en daar laat ik het bij. Was haar vanavond niet tegen gekomen op 'ons' topic en zag toen dag ze ook niet bij jullie was. Zodra ik zag dat ze is bevallen dacht ik dat het voor jullie ook leuk was om te weten. Iedereen leeft toch al maanden virtueel met haar mee.
Verder weet ik geen details en als ik ze wel weet dan plaats ik die uiteraard niet, dat is aan Pip zelf.
De mededeling dat VV er is, leek me nog wel kunnen, maar verder daar zal ik het dus gewoon bij laten Ga haar privacy uiteraard niet schenden.
Veel plezier met trashen allemaal!
Verder weet ik geen details en als ik ze wel weet dan plaats ik die uiteraard niet, dat is aan Pip zelf.
De mededeling dat VV er is, leek me nog wel kunnen, maar verder daar zal ik het dus gewoon bij laten Ga haar privacy uiteraard niet schenden.
Veel plezier met trashen allemaal!