Entertainment alle pijlers

De schat van de Oranje

30-03-2012 17:25 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dertien bekende Nederlanders gaan op zoek naar een waardevolle VOC-schat. De deelnemers moeten flink puzzelen en speuren om informatie over de locatie van de schat te verzamelen, maar ook tactisch spelen. Met wie deel je je informatie en met wie niet? Wat is jouw kennis waard en wie kun je vertrouwen? Elke week moet er na de eliminatieronde iemand naar huis. Drie mensen spelen uiteindelijk de finale, waarin de slimste schatzoeker 35.000 euro wint.

De deelnemers:

Babette van Veen

Emile Ratelband

Euvgenia Parakhina

Horace Cohen

Hugo Metsers III

Janice

Liza Sips

Mark Huizinga

Marloes Coenen

Nadia Poeschmann

Prinses Inge

Rob Geus

Thomas Berge

Vanavond om 20.30 uur op SBS 6.

Nou ben ik geen sbs6 fan en een aantal van de deelnemers vind ik zum kotsen, maar Expeditie Robinson vind ik altijd erg leuk dus wil ik ook eens even kijken wat dit is.

wie gaat er ook kijken?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik heb met verbazing zitten kijken naar Horace omdat ik hem in 'Wie is de reisleider' enorm sympathiek vond en gisteren zo mokkend vertrekken. Prinses Inge vind ik ook niks trouwens.
Vond het een leuke eerste aflevering ! En het is natuurlijk gewoon Expeditie Robinson. Jammer dat Horace al moest vertrekken. Irene had moeten gaan, wat een dramaqueen zeg. En Mark ziet er erg appetijtelijk uit :-)
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
quote:speklapje schreef op 31 maart 2012 @ 10:33:

Vond het een leuke eerste aflevering ! En het is natuurlijk gewoon Expeditie Robinson. Jammer dat Horace al moest vertrekken. Irene had moeten gaan, wat een dramaqueen zeg. En Mark ziet er erg appetijtelijk uit :-)Wie is Irene?? Inge?
Vond het ook wel leuk. Alleen vond ik het zo snel gaan. Voor mijn gevoel gaat het bij ER een stuk langzamer waardoor je het iets meer meekrijgt ofzo.

Vanavond peking express! En daar heb ik ook zin in!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Niet slim om Inge erin te houden en Horace eruit te gooien. De mot zat het meeste tussen hen 2, dus 1 van beiden had eruit moeten gaan, en dan zou ik toch Horace gehouden hebben, omdat Inge volgens mij lichamelijk gezien zwak is en ik haar verder ook niet hoog inschat. Qua persoonlijkheid hoef je haar m.i. ook niet te houden (heb iets van haar meegekregen in dat andere programma).
quote:Ikbenanoniem schreef op 30 maart 2012 @ 18:32:

Waarom toch altijd die BN-ers in dat soort programma's?

Snap ik ook niet. Vond al die programma's veel leuker toen ze nog met gewone mensen gemaakt werden ipv met 'n stelletje B-artiesten.

Ik heb de aflevering trouwens gezien en snap niet dat die arrogante bitch er niet is uitgestemd. Wat 'n enorm zeikwijf is dat, maar ja, wat verwacht je ook van iemand die zichzelf 'prinses' noemt.....
Ik was blij verheugd, dat Horace naar huis moest.

Wat een kwal!

Ik vind Inge niks, maar vergeleken met hem, vond ik haar zelfs leuk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Kan iemand mij misschien vertellen, of dit programma ook wordt herhaalt?

Ik kan het nergens vinden.

Vrijdag

Holland G.T

De schat van.....

Voetbal Internationaal.

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 02 april 2012 @ 15:38:

Kan iemand mij misschien vertellen, of dit programma ook wordt herhaalt?

Ik kan het nergens vinden.

Vrijdag

Holland G.T

De schat van.....

Voetbal Internationaal.

http://www.sbs6.nl/progra ... -1/de-schat-van-de-oranje
quote:Eindeloos schreef op 02 april 2012 @ 15:36:

Ik was blij verheugd, dat Horace naar huis moest.

Wat een kwal!

Ik vind Inge niks, maar vergeleken met hem, vond ik haar zelfs leuk. Denk dat ik die Horace langer in mijn buurt zou kunnen verdragen dan die luidruchtige aandachtsgeile huppelkut.
Ik vermoed dat ik ze beiden vervelend zou vinden, maar dat je aan Horace wat betreft de wedstrijd (veel) meer hebt dan aan Inge.
Ik vind het team van Mark tot nu toe leuker dan dat andere team en Rob heeft ook niet echt veel gevoel voor humor toen Horace zijn keuken "beoordeelde" hij bedoelde het als geintje. En heel kinderachtig van dat net en de schep. Maar toch blijf ik kijken want het is toch leuk hoe te zien hoe bn'ers hun maskers afzetten en hun ware ik vertonen en ze elkaar niet echt mogen
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Dinsdagavond heb ik het eerste deel bekeken, morgen posteer ik me voor de buis voor het vervolg. Tot dusver vind ik het een groot expeditie Robinsongehalte hebben.

Als kapitein had ik ws Inge weggestuurd ipv Horace, die vond ik nog net iets beter te pruimen dan Inge. De opmerking over Robs keuken vond ik nou juist wel grappig
De 2e aflevering bekeken. Rob wil naar huis maar prinses Inge moet vertrekken door eigengereide actie Emile. Team van Mark is fysiek veel sterker en de personen lijken betrouwbaarder. Als Emile zijn vrijstellingen per volgende week kwijt is komt hij qua wegstemmen in de gevarenzone schat ik in. Zijn ego is te groot voor het eiland
kijkt iemand dit nog eigenlijk?
Ja ik, maar het lijkt of ik 1 van de weinige ben
Ik mis het steeds doordat ik er niet ben op vrijdag. Afgelopen vrijdag wel gekeken. Eindelijk die zure rob naar huis. Nare man!
Ik kijk ook, in de herhaling elke keer Fijn dat die klagende zeurpiet Rob weg is inderdaad. En wat een kutlui, die mannen opeens, dat ze vuur niet willen teruggeven en al het eten hebben meegenomen.
Ik vond het toch wel heel erg humor dat Rob met de meetopdracht van vorige week zijn best niet deed om te meten, de stok zo ergens neerplantte en vervolgens immuniteit kreeg, tegen wil en dank
Ik kijk ook nog steeds, vind het grappig om te zien. Wist niet dat Babette zo'n leuk mens is, ze is stoer ! En dat Rob eruit is, met zijn geklaag en gezeur....who cares ? :-)
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
Heb gisteren weer gekeken, wie ook ?
Net de herhaling gekeken. Vond het wat saaie aflevering. Jij?

Saaie opdrachten, weinig geruzie en weer iemand die er zelf al uit wil. Dat haalt toch een beetje de spanning uit zo'n eliminatie :(
Gisteravond pas aflevering 5 gekeken want vanavond alweer nieuwe aflevering! Dat het spiegelen zoveel emotie losmaakte vond ik heel bijzonder, Emile die huilt

Het ieder voor zich gaat steeds meer spelen. Ik zit vanavond weer klaar!
Wat ik ook heel bijzonder vond was dat Hugo als meest betrouwbare werd gekozen. Die jatte de schep/vuur/visnet bij aankomst op eiland, eten bij kampverhuizing en de koker van nadia mee.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven