Ik ben een domme muts...

31-03-2012 21:04 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht: kom, laat ik mijn iPhone eens jailbreaken? Vraag me niet hoe, maar het is gelukt.

Ik heb er niks aan.

Ik dacht: kom laat ik Cydia eens weghalen. Vraag me niet hoe, maar het is gelukt.

Vervelend, want ik kan nu die apps niet meer weghalen.

Iphone (4) herstellen via iTunes lukt niet meer (foutcode 3149). Cydia opnieuw installeren lukt niet meer (om die apps te kunnen weghalen).

Wie wil deze domme muts een beetje helpen. Graag in smurfentaal want ik snap niets van dit soort dingen. Blijkt wel.
Ik snap al niks van de OP, laat staan dat ik advies kan geven.
www.tweakers.net
Via de iPhone zelf de fabrieksinstellingen terugzetten?
Christiane, google even op de foutcode die je krijgt, dan zie je wat youtube videootjes hoe je het kunt oplossen!
quote:frizzy schreef op 31 maart 2012 @ 21:19:

Ik snap al niks van de OP, laat staan dat ik advies kan geven. Ik neem je niks kwalijk. Het is dat ik 'm zelf geschreven had, anders snapte ik er ook niets van
Bedankt voor de tips tot nu toe. Ik ga me daar morgen eens in verdiepen. Ben nu zo gestressed dat ik in staat ben mijn iPhone uit het raam te mieteren.
Hoi Christiane!

Even diep ademhalen en morgen nog een keer proberen? Na zo'n drukke dag moet je dit toch ook helemaal niet willen?
quote:arpeggio schreef op 31 maart 2012 @ 21:22:

www.tweakers.net Jammer, maar daar gaan ze je niet helpen. Dit topic was daar ook binnen een paar seconden verwijderd, want er wordt geen hulp geboden bij minder legale activiteiten.
www.iphoneclub.nl

Kijk maar even op het forum daar, sterkte.
En, doet je Iphone het weer?
Nee, nog steeds niet
Christiane, wat heb je tot nu toe geprobeerd? Zelfde foutmelding nog steeds?
eeh ok in smurfen taal..... je moet het knopje helemaal links smurfen en dan smurf je alles 8 seconden, oh nee ik haaaaat Iphones, want ik smurf er zelf niets van. succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven