wakker?
zaterdag 17 maart 2012 om 23:03
Als ik door de stad loop,
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
'k loop de hele dag te zingen en te fluiten
Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd
als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten
Het is gewoon een wonder,
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
en m'n dag kan niet meer stuk,
en m'n dag kan niet meer stuk
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
zaterdag 31 maart 2012 om 22:52
ikbenikenbenertrotsop
super goed nieuws dat je ring weer heb gevonden!
kijk dit is wat ik doe
http://www.writersplaza.nl/c-1415178/wa ... ournaling/
kijk dit is wat ik doe
zaterdag 31 maart 2012 om 22:55
Anders, ja ik hoop het. Zie haar (bij wijze van uitzondering) komende week nog een keer en iig in mei ook weer.
Maar dit is wel iemand waar je soms moeilijk van op aan kunt. Daar heb ik laatst al even over geklaagd hier.
Heb wel vorige week met twee vriendinnen 'bevestigd' dat we het contact willen houden ondanks dat we een eind uit elkaar wonen. Dus dat we van twee kanten er aan willen werken om het goed te houden. Dat is heel fijn.
Ik ben gewoon een heel goede klant van de NS komende tijd Ik leer overigens de mannetjes van de fietsenstalling op het station ook steeds beter kennen.
By the way morgen met twee vrienden op stap. Vriendschapstechnischgewijs heb ik een goede week
Maar dit is wel iemand waar je soms moeilijk van op aan kunt. Daar heb ik laatst al even over geklaagd hier.
Heb wel vorige week met twee vriendinnen 'bevestigd' dat we het contact willen houden ondanks dat we een eind uit elkaar wonen. Dus dat we van twee kanten er aan willen werken om het goed te houden. Dat is heel fijn.
Ik ben gewoon een heel goede klant van de NS komende tijd Ik leer overigens de mannetjes van de fietsenstalling op het station ook steeds beter kennen.
By the way morgen met twee vrienden op stap. Vriendschapstechnischgewijs heb ik een goede week
zaterdag 31 maart 2012 om 22:56
Heleen hij is iets te groot. Kan hem nu nog veilig dragen maar als er straks weer meer af is dan gaat hij erbij aan mijn ketting. De ketting die ik draag is van Patrick. Er hangt een hanger aan die hij van zijn vader heeft gekregen toen hij 18 werd, toen hij 21 werd krijg hij deze ketting erbij van mij (hij had een nep gouden ketting maar hij sloeg groen uit) en er hangt een herdenkingskraal aan. Dat is een geblazen doorzichtige kraal met een haarlokje van hem erin. Aan de zijkant staat zijn naam en geboortedatum. Daar kan de ring straks prima bij!
zaterdag 31 maart 2012 om 22:58
quote:mirster schreef op 31 maart 2012 @ 22:52:
ikbenikenbenertrotsop
kijk dit is wat ik doe
Je mag me gerust IBI, ieb, iebje, ikbenik of iets dergelijks noemen hoor. Doen de meeste hier veel minder typwerk
Wauw dat lijkt me gaaf. Ik ben nu te hyper om me er echt in te verdiepen maar ga dat wel doen. Leuk!
ikbenikenbenertrotsop
kijk dit is wat ik doe
Je mag me gerust IBI, ieb, iebje, ikbenik of iets dergelijks noemen hoor. Doen de meeste hier veel minder typwerk
Wauw dat lijkt me gaaf. Ik ben nu te hyper om me er echt in te verdiepen maar ga dat wel doen. Leuk!
zaterdag 31 maart 2012 om 22:59
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 31 maart 2012 @ 22:56:
Heleen hij is iets te groot. Kan hem nu nog veilig dragen maar als er straks weer meer af is dan gaat hij erbij aan mijn ketting. De ketting die ik draag is van Patrick. Er hangt een hanger aan die hij van zijn vader heeft gekregen toen hij 18 werd, toen hij 21 werd krijg hij deze ketting erbij van mij (hij had een nep gouden ketting maar hij sloeg groen uit) en er hangt een herdenkingskraal aan. Dat is een geblazen doorzichtige kraal met een haarlokje van hem erin. Aan de zijkant staat zijn naam en geboortedatum. Daar kan de ring straks prima bij!Oh, dat is ook mooi. En minder kans dat je hem weer kwijtraakt natuurlijk.
Heleen hij is iets te groot. Kan hem nu nog veilig dragen maar als er straks weer meer af is dan gaat hij erbij aan mijn ketting. De ketting die ik draag is van Patrick. Er hangt een hanger aan die hij van zijn vader heeft gekregen toen hij 18 werd, toen hij 21 werd krijg hij deze ketting erbij van mij (hij had een nep gouden ketting maar hij sloeg groen uit) en er hangt een herdenkingskraal aan. Dat is een geblazen doorzichtige kraal met een haarlokje van hem erin. Aan de zijkant staat zijn naam en geboortedatum. Daar kan de ring straks prima bij!Oh, dat is ook mooi. En minder kans dat je hem weer kwijtraakt natuurlijk.
zaterdag 31 maart 2012 om 23:03
zaterdag 31 maart 2012 om 23:04
Ibi wat fijn dat je de ring terug hebt.
Mirster, dat heb ik vroeger jarenlang gedaan. Noemde het mijn jaarboeken. Toen ermee gestopt, maar wat is dat toch leuk en zo fijn om weer terug in te kijken.
Ik kocht dan van die grote plakboeken en stopte daar alles in van concertkaartjes, verslagen ervan, bonnen van etentjes, menukaarten, trein kaartjes, kaarten die ik ontving. Afijn alles wat op je eigen dagelijkse leven van toepassing is.
Mirster, dat heb ik vroeger jarenlang gedaan. Noemde het mijn jaarboeken. Toen ermee gestopt, maar wat is dat toch leuk en zo fijn om weer terug in te kijken.
Ik kocht dan van die grote plakboeken en stopte daar alles in van concertkaartjes, verslagen ervan, bonnen van etentjes, menukaarten, trein kaartjes, kaarten die ik ontving. Afijn alles wat op je eigen dagelijkse leven van toepassing is.
zaterdag 31 maart 2012 om 23:06
quote:Moonlight82 schreef op 31 maart 2012 @ 23:02:
Vind het wel bijzonder hoe je dan toch naar t vakje van zo'n oude tas getrokken wordt.ik ook. Ik ben best nuchter maar heb echt het idee dat er iets hogers aan te pas is gekomen. Had echt het gevoel dat ik dit moest doen. Het idee dat er iets ging gebeuren. Vreemd he.
Vind het wel bijzonder hoe je dan toch naar t vakje van zo'n oude tas getrokken wordt.ik ook. Ik ben best nuchter maar heb echt het idee dat er iets hogers aan te pas is gekomen. Had echt het gevoel dat ik dit moest doen. Het idee dat er iets ging gebeuren. Vreemd he.
zaterdag 31 maart 2012 om 23:06
Oke
ibi heb je foto oline wat je maakt !!!
hoe komt dat je zo hyper bent!!!
Moon
jammer dat je zo ver van je vrienden woont.
hopelijk heb je morgen weer fijn moment met je vrienden.
o ik heb net aadbeien op denk dat ik staks lekker op bed ga liggen met rustige zen muziek iemand nog tips voor muziek die kan dowloaden!!!
mirster
ibi heb je foto oline wat je maakt !!!
hoe komt dat je zo hyper bent!!!
Moon
jammer dat je zo ver van je vrienden woont.
hopelijk heb je morgen weer fijn moment met je vrienden.
o ik heb net aadbeien op denk dat ik staks lekker op bed ga liggen met rustige zen muziek iemand nog tips voor muziek die kan dowloaden!!!
mirster
zaterdag 31 maart 2012 om 23:08
Ik ben weer helemaal uit mijn ritme. Kreeg ook pas om 3 uur ontbijt van mijn vriendin
Straks maar ff mijn slaapkleding aan doen, dat helpt vast. En mijn jas uit.... zit al uren met mijn jas aan omdat ik het zo koud had.
Heb gisteren trouwens een alcoholische versnapering gehad. Eentje, na een hele avond appelsap (en dan die gezichten van de mensen die dat gaan halen... ) Heb gelukkig niet de neiging om vandaag meteen een fles open te trekken van t een of ander.
Straks maar ff mijn slaapkleding aan doen, dat helpt vast. En mijn jas uit.... zit al uren met mijn jas aan omdat ik het zo koud had.
Heb gisteren trouwens een alcoholische versnapering gehad. Eentje, na een hele avond appelsap (en dan die gezichten van de mensen die dat gaan halen... ) Heb gelukkig niet de neiging om vandaag meteen een fles open te trekken van t een of ander.
zaterdag 31 maart 2012 om 23:08
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 31 maart 2012 @ 23:06:
[...]
ik ook. Ik ben best nuchter maar heb echt het idee dat er iets hogers aan te pas is gekomen. Had echt het gevoel dat ik dit moest doen. Het idee dat er iets ging gebeuren. Vreemd he.Nee vind ik niet vreemd. Niet toevallig. Wel lastig uit te leggen.
[...]
ik ook. Ik ben best nuchter maar heb echt het idee dat er iets hogers aan te pas is gekomen. Had echt het gevoel dat ik dit moest doen. Het idee dat er iets ging gebeuren. Vreemd he.Nee vind ik niet vreemd. Niet toevallig. Wel lastig uit te leggen.
zaterdag 31 maart 2012 om 23:09
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 31 maart 2012 @ 23:06:
[...]
ik ook. Ik ben best nuchter maar heb echt het idee dat er iets hogers aan te pas is gekomen. Had echt het gevoel dat ik dit moest doen. Het idee dat er iets ging gebeuren. Vreemd he.Mooi idee. Wie het is geweest blijft gissen natuurlijk.
[...]
ik ook. Ik ben best nuchter maar heb echt het idee dat er iets hogers aan te pas is gekomen. Had echt het gevoel dat ik dit moest doen. Het idee dat er iets ging gebeuren. Vreemd he.Mooi idee. Wie het is geweest blijft gissen natuurlijk.
zaterdag 31 maart 2012 om 23:14
zaterdag 31 maart 2012 om 23:37
Ieb waar is Nesselande? Hou je van high tea? Ik zit te bieden op vakantieveiling. Ik zit er steeds naast, maar als ik het een keer win, heb je dan zin? Dat rijmt
Heb gisteren 2 x gewonnen. Een diner voor twee bij de Griek in Scheveningen en diner voor twee bij een Berenrestaurant. Ik kan er zelf niet voor koken haha
Heb gisteren 2 x gewonnen. Een diner voor twee bij de Griek in Scheveningen en diner voor twee bij een Berenrestaurant. Ik kan er zelf niet voor koken haha
zaterdag 31 maart 2012 om 23:37