postcoïtale sigaret...
zondag 1 april 2012 om 00:20
Na het klaarkomen altijd een sigaret. Heerlijk!!! Ik doe het al mijn leven lang.Maar EEN ding: ik rook nooit in de slaapkamer, dat vind ik vies en stinken. Dus na het orgasmemoment ga ik vroeger of later naar de woonkamer om daar een peukje te roken. Ja inderdaad, in mijn blootje op de bank (maar ik heb gelukkig geen overburen of toevallige passanten...
zondag 1 april 2012 om 00:35
zondag 1 april 2012 om 01:07
haha, leuk onderwerp, weer eens wat anders! Tussendoor een rookpauze kan ook fijn zijn, maar die afterwards..
Laatste minnaar rookte niet, maar naakt met alleen een vestje op zijn balkon bij maanlicht had ook wel wat, zelfs alleen (ff nagenieten, tevreden laten bezinken). Snap dus wel wat je bedoelt..
Laatste minnaar rookte niet, maar naakt met alleen een vestje op zijn balkon bij maanlicht had ook wel wat, zelfs alleen (ff nagenieten, tevreden laten bezinken). Snap dus wel wat je bedoelt..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
zondag 1 april 2012 om 01:14
quote:Suzy65 schreef op 01 april 2012 @ 01:07:
haha, leuk onderwerp, weer eens wat anders! Tussendoor een rookpauze kan ook fijn zijn, maar die afterwards..
Laatste minnaar rookte niet, maar naakt met alleen een vestje op zijn balkon bij maanlicht had ook wel wat, zelfs alleen (ff nagenieten, tevreden laten bezinken). Snap dus wel wat je bedoelt..Precies Suzy.Het is voor mij de kers op de taart. Voegt iets extra's toe aan het moment supreme.
Laatste minnaar rookte niet, maar naakt met alleen een vestje op zijn balkon bij maanlicht had ook wel wat, zelfs alleen (ff nagenieten, tevreden laten bezinken). Snap dus wel wat je bedoelt..Precies Suzy.Het is voor mij de kers op de taart. Voegt iets extra's toe aan het moment supreme.
zondag 1 april 2012 om 04:50
zondag 1 april 2012 om 09:09
Zou als ik een bedpartner had die na de sex op het balkon een sigaret ging roken,het net zo'n afknapper vinden als een vent die meteen gaat douchen,of,nog erger,zijn bek gaat schrobben.
Bahbah.
Niks lekkerder als tegen elkaar aan in slaap vallen,misschien even plassen,dat dan wel,maar dan weer vlug terug naar mijn vent die heerlijk naar mij ruikt,en niet naar zeep,tandpasta of nog erger,nocotine!
Bahbah.
Niks lekkerder als tegen elkaar aan in slaap vallen,misschien even plassen,dat dan wel,maar dan weer vlug terug naar mijn vent die heerlijk naar mij ruikt,en niet naar zeep,tandpasta of nog erger,nocotine!