vliegen met ryan air - Priority?
dinsdag 27 maart 2012 om 11:05
Wij gaan de komende meivakantie met Ryanair naar een canarisch eiland. Omdat we twee kleine kinderen meenemen dachten we dat het handig zou zijn om priority te vliegen: dan mag je dus als eerste instappen. Hoef je niet te dringen in een meute mensen...
Maar nu zei een collega dat er wel heel erg veel mensen priority vliegen en dat die groep dus ook enorm staat te dringen voor het instappen.
Een tweede punt wat ik hier op een oud topic tegenkwam is dat je vaak nog een stukje met de bus moet, naar het vliegtuig toe. Dan mogen de priority-mensen als eerste in de bus, maar vervolgens komt de rest er ook gewoon bij en moet je alsnog 'vechten' om een plekje naast elkaar in het vliegtuig.
Wie heeft ervaring met priority bij Ryanair en heeft het echt voordelen?
En wie weet of je op Charleroi met de bus naar het vliegtuig moet?
En zijn er toevallig ook mensen die weten hoe dat gaat op het vliegveld van Fuerteventura?
Maar nu zei een collega dat er wel heel erg veel mensen priority vliegen en dat die groep dus ook enorm staat te dringen voor het instappen.
Een tweede punt wat ik hier op een oud topic tegenkwam is dat je vaak nog een stukje met de bus moet, naar het vliegtuig toe. Dan mogen de priority-mensen als eerste in de bus, maar vervolgens komt de rest er ook gewoon bij en moet je alsnog 'vechten' om een plekje naast elkaar in het vliegtuig.
Wie heeft ervaring met priority bij Ryanair en heeft het echt voordelen?
En wie weet of je op Charleroi met de bus naar het vliegtuig moet?
En zijn er toevallig ook mensen die weten hoe dat gaat op het vliegveld van Fuerteventura?
anoniem_31485 wijzigde dit bericht op 27-03-2012 11:20
Reden: we vliegen niet vanaf Schiphol...
Reden: we vliegen niet vanaf Schiphol...
% gewijzigd
zondag 1 april 2012 om 15:51
Ik ben toevallig net geland uit krakau met ryanair. Je stapt inderdaad in dezelfde bus als priority maar er zit een afscheiding in de bus. Als de bus bij het vliegtuig is gaan eerst de deuren open van de priority en als die in het vliegtuig zijn pas de rest. Omdat je tegenwoordig voor 10 euro pp per vlucht een plek kan reserveren mag je op de beste plaatsen sowieso niet zitten. Wij hadden geen priority en zaten als 1 van de eerste in het vliegtuig. Kweste van zorgen dat je vooraan staat