Foto's op forum

02-04-2012 14:45 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraag: zijn er hier eigenlijk forummers die foto's van zichzelf in hun profiel hebben staan? En waarom wel of niet?

Ik niet, te lui om foto's uit te zoeken die eventueel geschikt zouden zijn.
Zelf zou ik het niet doen. Je weet nooit wat mensen met je foto gaan doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat VM zegt inderdaad en ik wil hier ook anoniem zijn.
Ja, zijn er wel een paar. Naar wat ik begreep vinden ze het prima en hebben ze geen geheimen. Ik blijf liever anoniem. Ook al vertel ik hier net zoveel (of weinig) als in het echte leven. Maar ook dat hoeft m'n buurvrouw of een collega die ik niks vertel, niet te weten.
Hell no iedereen wil anoniem zijn hier.
Ik vind het niet nodig dat ik met mijn gezicht hier op het forum te zien ben. In het echt heet ik ook namelijk geen Himalaya, ik hou dingen graag gescheiden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee, ik heb geen foto's van mijzelf en ben het ook niet van plan die online te zetten. Je weet maar nooit wie je in het echie tegen gaat komen.
No way, lekker anoniem.
Zou ik nooit doen, heb een keer in een topic een foto geplaatst van mijn lichaam en delen van mijn gezicht en dat heeft me heel veel moeite gekost die weg te krijgen.
Nop (anders zou ik erg harig zijn geweest ), net als ik niets met mn forumnaam Menmo te maken heb. Bekte gewoon lekker
Okay de meesten zitten hier dus echt voor het anoniem zijn. Toch mooi dat er dan zoveel 'persoonlijke' dingen worden gedeeld. Zijn hier dan ook nooit meetings ofzo? (vroeger zat ik op een forum waar wel meetings waren (niet dat ik ooit zou gaan, veel te schijterig voor :p ) )
Ik heb wel een eigen schot als avatar
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Ik heb geen foto's hier staan. Nu kan ik zelf beslissen, of ik vind dat iemand van het forum mag weten wie ik ben. Dat kan dan gewoon via facebook. Heb wel met een paar viva-meiden een afgesloten facebook-pagina.
quote:lelijk86 schreef op 02 april 2012 @ 14:50:

Zou ik nooit doen, heb een keer in een topic een foto geplaatst van mijn lichaam en delen van mijn gezicht en dat heeft me heel veel moeite gekost die weg te krijgen.Hee moppie, hoe is het nu met jou?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:verliefdopiemand schreef op maandag 02 april 2012 14:49 Hell no iedereen wil anoniem zijn hier.Spreek voor jezelf.
Internagelaktisch
quote:Pandemonium schreef op 02 april 2012 @ 14:51:

Okay de meesten zitten hier dus echt voor het anoniem zijn. Toch mooi dat er dan zoveel 'persoonlijke' dingen worden gedeeld. Zijn hier dan ook nooit meetings ofzo? (vroeger zat ik op een forum waar wel meetings waren (niet dat ik ooit zou gaan, veel te schijterig voor :p ) )Dat je naar een meeting gaat met een klein clubje forummers waar je een klik mee hebt, wil toch niet zeggen dat het hele forum maar mag weten hoe je eruit ziet?
quote:Fame schreef op 02 april 2012 @ 15:08:

[...]

Hee moppie, hoe is het nu met jou?Goed hoor, lief dat je het vraagt, hoe gaat het met jou?
quote:helene31 schreef op 02 april 2012 @ 15:17:

[...]

Dat je naar een meeting gaat met een klein clubje forummers waar je een klik mee hebt, wil toch niet zeggen dat het hele forum maar mag weten hoe je eruit ziet?true
Op de meetings waar ik geweest ben, werden ook vooral geen foto's gemaakt. Soms werd vooraf zelfs gemeld dat er geen foto's gemaakt mochten worden.

Dus idd, een meeting heeft niet zoveel te maken met voor de wereld kenbaar maken welk hoofd bij je nick hoort.
quote:himalaya schreef op 02 april 2012 @ 14:50:

Ik vind het niet nodig dat ik met mijn gezicht hier op het forum te zien ben. In het echt heet ik ook namelijk geen Himalaya, ik hou dingen graag gescheiden.Niet?? Wat een desillusie...
Een paar jaar geleden hebben velen foto's van zichzelf in een topic geplaatst, ik was niet wég te slaan bij de pc, wat een heerlijk inkijkje gaf dat.
quote:menmo schreef op 02 april 2012 @ 14:51:

Nop (anders zou ik erg harig zijn geweest ), net als ik niets met mn forumnaam Menmo te maken heb. Bekte gewoon lekker Huh, ik breek m'n bek zowat
Mijn avatar is een tekening van mezelf. Ik lijk er aardig op. Alleen de oren zijn te groot maar dat waren de kleinste die er beschikbaar waren. Een echte foto hier plaatsen gaat me dan weer te ver. Die plaats ik sowieso niet snel op internet.

Wie mij IRL kent, mij hier leest herkent me ongetwijfeld onmiddellijk. Dat vind ik niet zo'n punt. Ik zeg hier geen dingen die ik in het dagelijks leven niet ook zou zeggen.
Ik plaats hier geen foto van mezelf. Op fb heb ik wel foto's van mezelf.

Niet herkenbaar want ik heb geen link met Viva-fb (lees: niet geliked.)
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik heb een profieltekening van mijzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven