The Face
maandag 27 februari 2012 om 20:34
Het vernieuwende modellenprogramma The Face gaat vanavond 20:30 uur van start bij RTL 5. In deze modellenwedstrijd doen mooie meisjes en jongens er alles aan om de top van de fashion industry te bereiken. Vanaf de eerste castingdag tot aan de finale worden ze daarin begeleid door vier coaches. Presentatie is in handen van Sylvie van der Vaart.
Wie trasht er mee??
Wie trasht er mee??
maandag 26 maart 2012 om 21:39
quote:c_estelle schreef op 26 maart 2012 @ 21:36:
[...]
Is er een trash over die million dollar decorators? Ik kijk daar al een aantal weken naar maar wat een stelletje over het paard getilde types zitten daar tussen zeg!Ik kijk dat ook steeds, bij gebrek aan beter, maar volgens mij is er geen topic over.
[...]
Is er een trash over die million dollar decorators? Ik kijk daar al een aantal weken naar maar wat een stelletje over het paard getilde types zitten daar tussen zeg!Ik kijk dat ook steeds, bij gebrek aan beter, maar volgens mij is er geen topic over.
maandag 2 april 2012 om 13:42
Maar de tegenpartij stemt toch die van de ander eruit? Logisch dan dat ze de 'betere' eruit stemmen. Is natuurlijk veel handiger en slimmer gezien hun eigen modellen. Dat concurreert makkelijker. En dat verklaard waarom Janine eruit is. Toch? En vorige keer die mannelijke, hoe heet die ook alweer, nou in ieder geval die ene, die tukker die echt mega veel potentie had, als ie zijn mond maar hield...