Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

quote:Mugske schreef op 02 april 2012 @ 14:35:

net e-mail ontvangen restaurantweek KIDS

Zoals je van ons gewend bent kun je vanaf vandaag, maandag 2 april, om 10.00u, als allereerste reserveren voor de eerste Restaurant Week KIDS ter wereld.

De Restaurant Week KIDS betekent dat je (klein)kinderen tijdens de gehele meivantie, van 28 april t/m 6 mei, voor ¤ 15 kunnen genieten van een driegangendiner. Jijzelf betaalt maar ¤ 30. Een driegangenlunch voor je (klein)kind kost maar ¤ 12,50 (jij betaalt dan maar ¤ 25,-). Heerlijk samen genieten voor een mooie prijs dus. Hiernaast steun je met iedere geboekte stoel ook nog eens de CliniClowns, dus een hap voor een lach!

Ga direct naar www.restaurantweekkids.nl/diningcity en vul hier het wachtwoord kids2012 in.

Let op! De speciale pagina gaat precies om 10.00u open. Eerder kun je het wachtwoord dus nog niet gebruiken (dit krijg je ook als melding te zien als je het toch probeert).Het kan aan mij liggen, maar ik vind dit helemaal geen gunstige prijzen. Ik kan hier bij diverse gelegenheden standaard voor minder geld een lekker driegangenmenu krijgen. En voor 15 euro heeft mijn zoon een driegangenmenu en gaat hij er nog zelf de boodschappen voor doen en mag dan in een echte keuken met een echte kok koken!
Vind het ook een leuk pakket, heb de eerste 100 punten alweer bij elkaar, en mijn moeder ook.
Alle reacties Link kopieren
Voor als je 2x gratis een AD thuisgestuurd wilt krijgen op 7 en 14 april:

http://site-id.nettrack.n ... subid1=&sid_session=&pos=

Stopt automatisch.
Jufnaatje er komen hele kleine friemels boven de aarde uit!

Ik weet even niet welke het nu is (volgens mij de rucola) maar ik ben heel blij!
quote:_j_u_l_e_ schreef op 31 maart 2012 @ 20:09:

Hi, als meelezer wil ik graag 2 familie toegangskaarten voor de Kruidvat Gilette paasraces in Zandvoort aanbieden. Wie er heen wil mag ze gratis van me overnemen!

Verder heb ik nog een fo twee Zalando ¤ 10,00 kortingscodes bij besteding vanaf ¤ 100,00.

Dus, wie gratis een dagje uit wil of nog schoenen wil gaan kopen, je kunt me mailen op

*** (laat hier maar even weten als je interesse hebt, dan hoeft mijn mailadres hier niet zo lang te staan )_j_u_l_e, heb je de kaartjes voor Zandvoort nog? Ik zou er graag naartoe gaan!
Ik lees net dat de kwartaalpakketten eruit gaan bij Yunomi. Dit is de laatste en daarvoor in de plaats komen er akties van losse produkten. Er zijn al veel mensen die teleurgesteld zijn.
Kan je nog iets anders doen met vaat was tabletten heb nl geen vaatwasser meer maar wel eeb hele doos over??
quote:Rainbow01 schreef op 02 april 2012 @ 17:36:

Kan je nog iets anders doen met vaat was tabletten heb nl geen vaatwasser meer maar wel eeb hele doos over??

Zijn erg nuttig bij vanalles. Vitrage wassen (in emmer met heet water en vaatwastablet), tegen kalkrand in wc (kokend water met verkruimelde vaatwastablet en chloor) en in aangekoekte pannen.

Weggeven is ook leuk, mits je een dankbaar persoon kunt vinden.
Zo, ik heb me ook eindelijk aangemeld voor yunomi, mede door de enthousiaste verhalen van jullie over het kwartaalpakket (beetje jammer dat ik er dus maar 1 bij elkaar kan sparen...)
quote:Kuzu schreef op 02 april 2012 @ 16:15:

Jufnaatje er komen hele kleine friemels boven de aarde uit!

Ik weet even niet welke het nu is (volgens mij de rucola) maar ik ben heel blij!

Cool!

Ik ben met die eerste friemeltjes ook altijd zo blij
quote:Flashy schreef op 02 april 2012 @ 10:43:

[...]

Wil je mij mailen voor de zonnebloem en nachtschone? flashy@live.nlgedaan!
Bij Jumbo hadden ze een van de pakken sap in de aanbieding voor 50 cent gescand voor de volle prijs. Ik kreeg het volle bedrag terug en heb nu voor 0,50 cent ongeveer 3 liter sap en smoothies

Verder bij Jumbo: bloemkool en ananas voor 1,-.
Ik vandaag voor de 5de (!!) keer contact met mensen van de waterschapsbelasting. Ik word aangeslagen voor een meerpersoonshuishuiden, terwijl ik alleen woon.

Het huis waar ik in woon was ooit 1 groot huis en dat is opgedeeld. Maar de kleinere woningen die zo zijn ontstaan zijn wel degelijk zelfstandige woonruimtes.

Ik heb ook al emails van zowel gemeente als de mensen van de belasting zelf dat dat zo is en ik dus een aanslag voor 1 persoon moet kign

En wat lag er zaterda in de brievenbus?? Jawel, een aanslag voor een meerpersoonshuishouden!!

De man die waarvan ik mail kreeg verzekerde me dat het allemaal goed komt, maar ik word hier wel gallisch van!!
quote:jufnaatje schreef op 02 april 2012 @ 18:04:

Ik vandaag voor de 5de (!!) keer contact met mensen van de waterschapsbelasting. Ik word aangeslagen voor een meerpersoonshuishuiden, terwijl ik alleen woon.

Het huis waar ik in woon was ooit 1 groot huis en dat is opgedeeld. Maar de kleinere woningen die zo zijn ontstaan zijn wel degelijk zelfstandige woonruimtes.

Ik heb ook al emails van zowel gemeente als de mensen van de belasting zelf dat dat zo is en ik dus een aanslag voor 1 persoon moet kign

En wat lag er zaterda in de brievenbus?? Jawel, een aanslag voor een meerpersoonshuishouden!!

De man die waarvan ik mail kreeg verzekerde me dat het allemaal goed komt, maar ik word hier wel gallisch van!!

Slim zijn ze niet

Ik schijn nooit meer de laatste maand van 2011 te hoeven betalen. Ben benieuwd of de vorige bewoonster die dan wel terug heeft gekregen... en toen ik belde met een vraag werd mijn BSN-nummer niet herkend en de verbinding verbroken.
Hee allemaal!

Ik ben al een tijdje lid op dit forum.. lees altijd mee en nog nooit iets gepost. Ik heb me net aangemeld bij Yunomi, ben benieuwd hoe dat gaat!
Je kunt een gratis proeftube Sensodyne aanvragen (20 ml) op

http://www.2wekentest.nl/

Altijd handig voor een weekendje weg of korte vakantie
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik krijg een lege pagina...en wat blijkt...geduldig zijn Max!
Dat had ik ook Max .
Geduld is helaas niet echt mijn sterkst ontwikkelde eigenschap...

Kan je nog iets anders doen met vaat was tabletten heb nl geen vaatwasser meer maar wel eeb hele doos over??Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je je wasmachine ermee kunt reinigen, maar ben er niet 100% zeker van.
OK, thx allen voor de reacties op de broodbakmachine. Ik ben er nog niet helemaal uit. Mijn keuken is namelijk ook niet erg groot en het is wel weer een supergroot ding. Als ik alle ruimte had, had ik er in ieder geval zeker al een gekocht ;)

Kan je nog iets anders doen met vaat was tabletten heb nl geen vaatwasser meer maar wel eeb hele doos over??Je kunt je frituurpan daar heel handig mee schoonmaken. Water in de frituur doen, afwasblokje erbij en dan 15 minuten op 100 graden laten koken. Scheelt je een hoop poetswerk!
Ik ga me aanmelden bij yunomi, levert het een van jullie nog iets op als ik dat via iemand doe? Zo ja stuur me dan even je link naar spijker.viva@gmail.com
Zeg maar Spijker.
IenekeS: ***
quote:zazu_ schreef op 02 april 2012 @ 23:37:

OK, thx allen voor de reacties op de broodbakmachine. Ik ben er nog niet helemaal uit. Mijn keuken is namelijk ook niet erg groot en het is wel weer een supergroot ding. Als ik alle ruimte had, had ik er in ieder geval zeker al een gekocht ;)Dat probleem heb ik ook. Maar ik ga nu eerst een paar keer in de oven brood bakken en dan kijken hoe lang ik het leuk vind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven