Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
Ik was gisteren 1 april jarig en nu zijn mijn nomi's die ik daarvoor kreeg dus alweer vervallen. Jammer!
Nog gefeliciteerd Mikske! Misschien even mailen met ze?
Ben ik weer na een aantal drukke dagen wat stiller te zijn geweest.. Ik heb eigenlijk niet echt een tip, maar ik ga ook eens kijken bij de nationale tuin want ik wil wat meer eetbaars gaan kweken zelf in de tuin!

En voor de c1000 zegels ben ik al te laat ben ik bang? Ik zou er heeel blij mee zijn zoals ik laatst al zei, maar wie het eerst komt, die het eerst maalt uiteraard!
Zo, heb net de machtigingskaart verstuurd voor de waterschapsbelastingen.

Had uitgerekend dat ik zo per saldo meer rente heb dan de postzegel me kost. Bovendien wordt het nu gewoon een maandelijkse post. Ik weet dat ik het geld toch wel heb (spaar maandelijks al 50 euro voor gemeentebelastingen en waterschapsbelastingen, terwijl ze omgerekend maar 30 per maand bedragen).
nomi's staan op nul en wat gaat er nu gebeuren? Ik heb nog geen mail gehad.
Volgens mij nog steeds het schoonmaakpakket.

Ik heb er nu alweer 105, kan nog een artikel plaatsen maar daar heb ik nu geen zin in. Ik zal eens mailen inderdaad over die verjaardagsnomi's.

En bedankt voor de felicitatie!
Ik zit ook al bij Yunomi te kijken, maar er is nog niets veranderd inderdaad.

En wat betreft de broodbakmachine: als je de uren van je energie-verbruik bij de meel optelt vind ik een duur brood worden. Bovendien vind ik het ook niet zo lekker, en ik heb alle merken en varianten geprobeerd. Maar goed, iemand anders kan het brood wel waarderen.

Maar ik geloof niet dat een broodbakmachine een vrekwaardig produkt is. De meeste mensen zetten hem inderdaad aan voordat ze naar bed gaan. Dus het apparaat staat acht uur energie te verbruiken.
Nee het wordt een zomer pakket (met dove, unox, mayo, tandpasta en neutral). Als je op "mijn nomi's" klikt zie je het! Ben wel benieuwd wanneer ik nu mijn pakket van het afgelopen kwartaal krijg, dat is namelijk mijn eerste pakket!
quote:Mikske00 schreef op 02 april 2012 @ 10:25:

Volgens mij nog steeds het schoonmaakpakket.

Onder mijn status>nomi's inwisselen staat het al wel:

Yunomi zomerpakket bestaande uit 7 verschillende producten

- Dove Limited Edition Beauty Blossom Douchecrème

- Dove Limited Edition Beauty Blossom Bodylotion

- Prodent WHITE NOW

- Calvé Kleintje Mayo

- Neutral shampoo

- Neutral douchegel

- Unox Gevulde Minestronesoep met groenten, pasta en Italiaanse kruiden/Unox Hollandse Tomatensoep met grove stukken groenten, vermicelli en gehaktballetjes/Hollandse champignon soep met bieslook

Vraagje: krijgen jullie regelmatig mail van Yunomi? Ik ben nu een half jaar lid, nog nooit mail gehad. Mailadres al paar keer aangepast, niks:(
Ik heb nog nooit mail van Yunomi gekregen. Op klachten wordt ook nauwelijks gereageerd...
quote:beertje87 schreef op 02 april 2012 @ 10:34:

Ik heb nog nooit mail van Yunomi gekregen. Op klachten wordt ook nauwelijks gereageerd...Nee op mijn mail over waarom ik geen nieuwsbrief krijg ook nooit. Zal er niet veel aan missen denk ik:)
Een broodbakmachine staat echt niet vijf uur lang veel stroom te trekken. De stroom is nodig om te kneden en op het laatst ongeveer een half uurtje om te bakken. Tijdens de rustperiodes (rijstijd) brandt er alleen maar een lampje. Als je het brood direct na het bakken uit de panasonic haalt dan heb je een heerlijk knapperige korst. Het snelste programma is volgens mij twee uur.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:jufnaatje schreef op 01 april 2012 @ 15:16:

Komt 'ie dan hoor.

Een update van wat er nog over is:

zonnebloem

papaver

witte hibiscus (maar das heeeel moeilijk kweken)

roze hibiscus (tzelfde)

pompoen

nachtschone

roze papaver

tomatillo

papaver orientalis

snijselderij

Ik gister plantjes wezen halen. Helemaal blij

Lavendel, campanula, cherrytomaatjes, gele tomaat, oregano, tijm, rozemarijn en aarbeien

Dit en boeken... zijn eigenlijk mijn enige achillshiel op vrekkengebied. Dat ik dus op de "mee te nemen" stapel bij mijn studie 3 boeken zag die ik wel wile lezen... was een hele fijne voor mij Wil je mij mailen voor de zonnebloem en nachtschone? flashy@live.nl
ik krijg wel af en toe een e-mail nieuwsbrief van yunomi, maar geen nomi's als ik op referral-links klik ;-(

Nieuwsbrief is verder niet spannend, dus je mist niks.

Ik ga sparen voor het zomerpakket (en mijn moeder ook). ga er vanavond maar eens voor zitten.

nomis'staan op nul, dus dan begint het sparen voor het volgende kwartaal. Ergens in de loop van april verwacht ik een bericht over het afhalen van het vorige pakket. (duurt meestal een aantal weken, ze versturen ook niet alle pakketten tegelijkertijd, dus er kan best tijd tussen zitten)
Hier kun je een bon printen voor een gratis smoothie banaan-aardbei bij McDonalds.

En morgen, 3 april, kun je tussen 13 en 19 uur een gratis ijsje van Ben & Jerry's halen in 10 verschillende steden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Leuk pakket van Yunomi, wat mij (persoonlijk) betreft de beste tot nu toe. Ik gebruik er alles van. De Andre*lon shampoos worden hier niet gebruikt. Maar met deze merken ben ik erg blij.

Ik krijg ook nieuwsbrieven maar dat stelt weinig voor.
Al weer hard aan het sparen bij Yunomi!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:himalaya schreef op 02 april 2012 @ 12:36:

Hier kun je een bon printen voor een gratis smoothie banaan-aardbei bij McDonalds.Moet je wel kinderen hebben ;)
Ik had me al een keertje aangemeld bij Yunomi. Ben net even gaan kijken en ik ga mee sparen.

Waarmee haal je (snel) punten?
quote:ahmose schreef op 02 april 2012 @ 13:25:

[...]

Moet je wel kinderen hebben ;)

Ik ben het kind van mijn ouders, zou dat ook tellen?

(sorry, niet goed opgelet, maar de aanbieding is blijkbaar alleen voor kinderen)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 02 april 2012 @ 13:38:

[...]

Ik ben het kind van mijn ouders, zou dat ook tellen?

(sorry, niet goed opgelet, maar de aanbieding is blijkbaar alleen voor kinderen)Ik vind van wel hoor !
quote:gewooneenzus schreef op 02 april 2012 @ 13:25:

Ik had me al een keertje aangemeld bij Yunomi. Ben net even gaan kijken en ik ga mee sparen.

Waarmee haal je (snel) punten?even terugzoeken in dit topic (of zoekfunctie hiernaast gebruiken) staat een lijstje (door mij geplaatst). ook even je receptenboek activeren als je dat nog niet gedaan hebt. (productcodes invoeren kan niet meer).
He, vandaag al twee mails gehad over onderzoeken van CG, maar ik val bij de tweede er nét buiten, ik had het erg leuk gevonden, maar volgende keer beter dan maar!
net e-mail ontvangen restaurantweek KIDS

Zoals je van ons gewend bent kun je vanaf vandaag, maandag 2 april, om 10.00u, als allereerste reserveren voor de eerste Restaurant Week KIDS ter wereld.

De Restaurant Week KIDS betekent dat je (klein)kinderen tijdens de gehele meivantie, van 28 april t/m 6 mei, voor ¤ 15 kunnen genieten van een driegangendiner. Jijzelf betaalt maar ¤ 30. Een driegangenlunch voor je (klein)kind kost maar ¤ 12,50 (jij betaalt dan maar ¤ 25,-). Heerlijk samen genieten voor een mooie prijs dus. Hiernaast steun je met iedere geboekte stoel ook nog eens de CliniClowns, dus een hap voor een lach!

Ga direct naar www.restaurantweekkids.nl/diningcity en vul hier het wachtwoord kids2012 in.

Let op! De speciale pagina gaat precies om 10.00u open. Eerder kun je het wachtwoord dus nog niet gebruiken (dit krijg je ook als melding te zien als je het toch probeert).
Ja leuk pakket van yunomi, heb de eerste 100 punten alweer bij elkaar. (3x een reactie gegeven, chat, 2x een pol ingevuld en meegedaan aan de actie van rexona)

Bedankt trouwens voor het helpen herinneren!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven