Tapasrestaurant Den Haag/Scheveningen?

02-04-2012 21:33 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goed tapasrestaurant in Den Haag of Scheveningen voor een vrijgezellenfeest.

Wie heeft er goede (of juist hele slechte) ervaringen???
Ik ken wel een hele goede in Delft
quote:Mirjam82 schreef op 02 april 2012 @ 21:33:

Ik ben op zoek naar een goed tapasrestaurant in Den Haag of Scheveningen voor een vrijgezellenfeest.

Wie heeft er goede (of juist hele slechte) ervaringen???

Wat heel leuk is, in Scheveningen naast het Kurhaus, zit Topkapi. Volop tapas (lees; lekkere kleine hapjes, kleine schaaltjes, op grote zilveren dienbladen) in authentiek maar over the top Arabische sferen, incl (weekenden) zang en waterpijp etc. Niet ordinair hoor, ondanks de kleuren, stoffen, nisjes, en de broeierige sfeer. Stijlvol. En goed te betalen. Ik vind het elke keer weer een feestje.

Topkapi Restaurant - Scheveningen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Very Cherry, is dat waar vroeger AppleBees zat?
Of Triana (in piepklein doodlopend zijstraatje van het Noordeinde, met die Italiaanse delicatessenzaak op de hoek).

Is niet groot, wel gezellig en heerlijke tapas (vooral de dadels met chorizo!!)
Ik zoek een leuke tapasbar in Leiden, ook voor een vrijgezellenfeest. Mag ik aanhaken :-D?
quote:Mirjam82 schreef op 02 april 2012 @ 21:50:

Very Cherry, is dat waar vroeger AppleBees zat?Oww, dat weet ik niet. Deze zit er zo lang ik me kan herinneren. Zou best kunnen hoor.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Je kan ook naar de Pakschuit op de Dunne Bierkade, heeeeerlijke tapas. Tis alleen meer kroeg dan restaurant. Je zou eventueel een tocht door de grachten kunnen varen met de Ooievaart en eindigen bij de Pakschuit. Zijn jullie bierliefhebbers dan is De Paas een paar huizen verderop ook een aanrader.
Dank jullie wel voor de reacties!
Pakschuit is inderdaad prima! Hebben we een keer heerlijk gegeten met tapas en service was goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven