weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Niet ziek hier hoor. Werd gewoon ineens erg misselijk met knallende koppijn. Lekker geslapen van 22.30 tot 8.30.

En hier was het goed bij te lezen.

Nu zo eerst de tv maar weer even aan.

Fijne dag!
Goedemorgen!

Het is best mooi weer vandaag. Gaan jullie nog iets ondernemen?
Ik moet nog wat doen voor de cursus. En die rollade bij de Dekamarkt halen. Wat koken heel vroeg want ik ga om half 7 weg, lekker dat ik straks alleen iets moet opwarmen voor ik weg ga.

En jij Heleen? Gister ging het niet goed he met eten? Vandaag beter?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gisteren ging het niet goed, vandaag nog niet geprobeerd. Ik zit nu aan de thee.

Veel huiswerk te doen nog?
Nee valt mee, alleen die dvd nog doornemen, maar steeds als ik dat savonds wil doen val ik in slaap als ik die map heb gepakt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Verkeerde tijdstip dus.

Wel om te onthouden, als je weer eens niet kunt slapen. Gewoon die dvd proberen te kijken.
ja alleen de gedachte maakt me al slaperig.

Thee, ik las op een ander topic dat iemand met terugwerkende kracht nog zorgtoeslag had terug gekregen dus wel proberen he, je bent nog maar 3 dagen te laat.

Verder, als je het voorgaande jaren al hebt aangevraagd dat je het automatisch krijgt.
Thee liefhebbers voor een gratis proefpakketje? (via het bedrijf dan he, kreeg net een email binnen ervoor)
Goedemiddag!

Wat een rust hier zeg!

Heb je inmiddels al wat gegeten Heleen? En het daarna ook binnen kunnen houden?

Hebben de kookgoeroe's hier ook succesrecepten voor bij het gourmetten? Heb mijn ouders uitgenodigd voor maandag, en ipv een standaard vlees pakket wil ik wel eens iets anders maken.
Moet ik even een lijstje maken van wat wij vaak op tafel zetten bij een meer feestelijke gourmet, Maroon? Ik ben geen kookgoeroe natuurlijk, dus kijk maar wat je ermee doet.

- voorgekookte en gehalveerde krielaardappeltjes in de schil

- zelf gemarineerde kiphaasjes (meestal een Italiaanse en een Oosterse marinade)

- gevulde champignons (met kruidenkaas of kruidenboter)

- kwarteleitjes (om in een pannetje te bakken)

- kleine tortillapannenkoekjes (zelf gemaakt of uit de winkel), die moeten even opgewarmd worden op de plaat

- biefstukreepjes

- ossenhaaspuntjes

- voor schoonvader grote gepelde en gekruide gamba's

- gekruid gehakt

- shoarma voor manlief

- grote salade

- verse patat

- groente om te bakken (gemarineerde courgette, sjalotjes, paprika, plakjes champignons)

- vers gebakken brood (bijvoorbeeld een boerenbrood)

- kaasjes en andere smeersels
Ik ga hier maar even lezen voordat ik in een ander topic verkeerde dingen ga zeggen.
Die tortilla is idd ook lekker, dat zou ik nou zelf niet bedacht hebben.

Ik heb meestal varkenshaas in plakjes omwikkeld met ontbijtspek, en dat is meestal zo op, succes dus. Verder vaak gemarineerde kip, shoarma, gehakt, filet steaks.

Maak er vaak wel een salade bij, en er staat idd vaak groente op tafel, paprika, ui, champignons etc.

Had bedacht om er mss wat van die kleine picolino pizzaatjes bij te doen.

(ook niet goeroe's maken soms heeel lekkere dingen hoor :-) )
Maak je je boos om een topic Bankje?
Zelfde topic als ik denk ik, Maroon.
Goh Bankje, ik doe met je mee :-)

Als je van vis houd, is een stukje gemarineerde zalm of andere vis ook lekker. Eens kijken of ik nog aanvullingen kan bedenken...
Bepaalde reacties in het topic Ongeneeslijk ziek roepen herinneringen op aan een topic wat ik ooit zelf geopend heb.
Mar, ik kijk morgenochtend even naar je vraag en wat Heleen al heeft neergezet goed? Ik heb wat lekkere marinades voor je sowieso en wat lekkere suggesties.

Bankje, ik las het , als het te confronterend is moet je even wat anders gaan doen hoor lieverd.
quote:bankje schreef op 03 april 2012 @ 15:26:

Bepaalde reacties in het topic Ongeneeslijk ziek roepen herinneringen op aan een topic wat ik ooit zelf geopend heb.

Niet meer lezen dus.

Thee Wat een toeval gister.Ja ik heb er zelf ook wel wat van geproefd.

Ik heb gevarieerd met chiliflakes,knoflook en een klein beetje peterselie.En wat eitjes gevuld met zalm en lente-ui.

Die vond ik het lekkerst.Maar voor mij kan niets tippen aan de gevulde eitjes van mijn oma,helaas weet niemand hoe ze die precies maakte.
quote:bankje schreef op 03 april 2012 @ 15:26:

Ik weet niet of ik jouw topic destijds heb gelezen maar dat doet er niet toe. Ik denk wel te begrijpen dat je erover kan twijfelen.

Ik vertelde dat gister mijn oma 95 jaar is geworden, die heeft natuurlijk niet het eeuwige leven meer. En in de tijd dat ik contact had, heeft ze kanker gehad, en andere ziekte(s) dus echt heel gezond gaat ze ook niet door het leven. Nu heb ik ook geen contact meer met mijn moeder en andere familie leden (dus geen idee hoe het nu met haar gaat, wel even het bejaardentehuis gebeld voor kamernummer dus weet wel dat ze nog leeft). Nee correctie, weet dat mijn moeder mij wel zou mailen als mijn oma overlijdt.

Maar verder droom ik een paar keer per week over mijn oma. Dus weet ook niet of ik er goed aan doe geen contact. Maar waarom neemt zij dan geen contact met mij op? Waarschijnlijk is het voor haar ook goed zo? Ik weet het niet. Mijn hele leven heb ik al concessies moeten doen, contact weer herstellen met mijn oma en mijn moeder. Nu denk ik, jullie kwetsen mij zo vaak, nu mag het wel een keer van jullie kant afkomen. En dat komt niet. Dus dan zullen ze het wel zo goed vinden. Omdat ik daar vaak aan denk over mijn oma schreef ik ook mee op het andere topic, behalve over mijn situatie. Ja en of je er spijt van krijgt, dat weet je pas achteraf.
Ah op die manier, ik had het bewuste topic nog niet gelezen, nu inmiddels wel begonnen.

Kan er geen zinnig woord over zeggen, ik heb een heel goede band met mijn familie, en dat is dus heel anders als waar er in dat topic over gesproken word (ben ook pas op pagina 3, dus weet niet welke kant het topic nog op gaat)
Het blijft triest Mar, denk dat TO daar nu wel iets resoluter is wat ze gaat doen. Maar dan nog is het altijd anders als je het telefoontje krijgt dat ze moet/kan komen omdat het afloopt.

We weten niet in haar geval wat er gebeurd is dus ik denk, je kan het ook niet helemaal veroordelen, vind ik dan he.
Ik heb een jurk

Althans, ik ga er één huren. Morgen nog even langs met mijn schoenen dan gaat die mevrouw m op lengte maken (de schat).

Passie en Maja, heel erg bedankt nog voor jullie aanbod. Alleen heb ik echt wel 42 nodig nu en zeker met mijn voorgevel... daarom vreesde ik dat jullie jurken te klein zouden zijn.
Ik heb het topic alleen vanochtend gelezen, waar jullie het over hebben.

Bij mijn opa's vond ik het sterven wel iets vredigs hebben. Bijzonder wel. Hoewel er ook mensen zullen zijn die echt een strijd leveren. Maar t was bij mijn opa's niet vervelend om naast te zitten.

Maar ik had geen problemen met ze, dus de situatie is dan heel anders.
Mooi Moon. Laat eens zien, ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven