weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
dinsdag 3 april 2012 om 00:45
quote:Jonari schreef op 03 april 2012 @ 00:42:
Mijn moeder rookte ook heel veel alleen nooit op straat want dat was ordinair.
Ik rookte trouwens ook nooit lopend, vind het nog steeds geen gezicht.
Nee is ook geen gezicht, maar ik doe het wel. Zeker nu je nergens meer mag roken.
Trouwens in Parijs roken veel dames op straat. Zien ze er heel chique uit, maar wel met peuk.
Mijn moeder rookte ook heel veel alleen nooit op straat want dat was ordinair.
Ik rookte trouwens ook nooit lopend, vind het nog steeds geen gezicht.
Nee is ook geen gezicht, maar ik doe het wel. Zeker nu je nergens meer mag roken.
Trouwens in Parijs roken veel dames op straat. Zien ze er heel chique uit, maar wel met peuk.
dinsdag 3 april 2012 om 00:48
quote:Marjo41 schreef op 03 april 2012 @ 00:47:
Och mijn dochter van 18, altijd zitten wapperen als ik rookte.
Ik met mijn kop onder de afzuigkap als ze thuis was en wat denk je... vind ik van de week een volle asbak op haar kamer!Precies, dat is toch misselijk. Vandaar dat ik heel vaak wat zeg als ze roken.
Och mijn dochter van 18, altijd zitten wapperen als ik rookte.
Ik met mijn kop onder de afzuigkap als ze thuis was en wat denk je... vind ik van de week een volle asbak op haar kamer!Precies, dat is toch misselijk. Vandaar dat ik heel vaak wat zeg als ze roken.
dinsdag 3 april 2012 om 00:58
quote:Jonari schreef op 03 april 2012 @ 00:50:
Mijn zoon rookt af en toe wel. Dochter helemaal niet, ze drinkt ook al niet. Het is dat ik haar zelf gebaard heb anders zou ik echt twijfelen of ze van mij was.Haha,nou daar twijfel ik dus niet aan bij die van mij. Roken en spugen niet in een alcoholische versnapering. Gaan niet vroeg naar bed.
Mijn zoon rookt af en toe wel. Dochter helemaal niet, ze drinkt ook al niet. Het is dat ik haar zelf gebaard heb anders zou ik echt twijfelen of ze van mij was.Haha,nou daar twijfel ik dus niet aan bij die van mij. Roken en spugen niet in een alcoholische versnapering. Gaan niet vroeg naar bed.
dinsdag 3 april 2012 om 09:31
Ja voel me goed. Zo raar, ik had iets op MP staan en normaal krijg je een email als je een bieding hebt. Dus ik had verder niet meer gekeken. Zie ik nu dat ik al vanaf 29-3 al 2 biedingen had. Net maar snel gemaild of die persoon het nog wil. Is toch 11 euro.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 3 april 2012 om 09:42
Vroeger deed ik met ex wel veel op MP, qua werk, en toen kreeg je bij elke bieding een email. Handig want je hoefde alleen je email in de gaten te houden, misschien is dat verandert, ik ga het nu maar goed in de gaten houden.
Wil binnenkort wel meer op MP gaan zetten maar moet eerst wat fotos maken.
Wil binnenkort wel meer op MP gaan zetten maar moet eerst wat fotos maken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven