Ervaring met bdsm

03-04-2012 18:08 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik mijn eerste echte ervaring met bdsm gehad. Via een website, waarop ik had aangegeven onderdanige gevoelens te hebben, ben ik in contact gekomen met een ervaren Dominante man, die me wil trainen. Het was een hele bijzondere ervaring. Een soort van thuiskomen, zo voelde het. Maar het is ook erg verwarrend. Ik ben heel benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben en wat jullie ervaringen zijn.
quote:naara schreef op 03 april 2012 @ 19:39:

[...]

Bij dit soort uitspraken krijg ik vlekken in mijn nek. Zeker in het begin langzaam opbouwen, pas later ga je grenzen verkennen, SAMEN.

Komt op mij over als een foute Dom.Niet om hem te verdedigen, maar ik snap niet helemaal wat je daarmee bedoelt. Voor mijn gevoel gaat deze man al langzaam. Ik had zelf aangegeven dat sex voor mij een belangrijk deel was, sex en submission zeg maar. Alleen had voor mij de sex niet zolang hoeven duren, ik had wel wat meer pijn willen lijden.
Soms moet je veranderen om jezelf te blijven
quote:missesl schreef op 03 april 2012 @ 19:49:

[...]

Niet om hem te verdedigen, maar ik snap niet helemaal wat je daarmee bedoelt. Voor mijn gevoel gaat deze man al langzaam. Ik had zelf aangegeven dat sex voor mij een belangrijk deel was, sex en submission zeg maar. Alleen had voor mij de sex niet zolang hoeven duren, ik had wel wat meer pijn willen lijden.

Hij gaat in het tweede spel al zo snel, dat jij tegen een grens aanloopt. Dat is iets wat (voor mij, en met mij vele anderen) iets is wat pas aan de orde kan komen als je elkaar beter kent. Pas dan kan je richting grenzen gaan, die oprekken.

Daarnaast geeft het mij het gevoel dat jullie niet voldoende hebben gesproken over wat triggers zijn, do en donts. Goede communicatie is echt de basis van goede BDSM. Een ervaren, integere Dom zal daar dan zeker ook de tijd voor nemen.
Er zijn meerdere topics over BDSM te vinden op de sekspijler. Goed voor een heleboel leesplezier. Bekijk naast de twee die zeb noemt deze vooral ook even: nieuwe verlangens, worstelende gevoelens. Een paar mensen die daar meeschreven hebben ook een privéforumpje opgericht, maar of dat nog loopt zou ik niet weten (het is alweer even geleden dat ik me in die donkere kelder heb gewaagd ). Wandering Spirits blijft ook een aanrader, zeker vanwege de goede adviezen wat betreft veiligheid.
quote:scamp schreef op 03 april 2012 @ 18:24:

Omdat dit vaak gezegd wordt door nep-dominanten. Dat ze een subje gaan trainen.

Het is een vrij negatief woord in bdsm-land.

Maar misschien is dat woord wel van jou en voel jij het zo, dan is het misschien anders. Ik persoonlijk vind het een eng woord.

Zeker als je de dominant op internet hebt gevonden.

Het is helemaal niet zo'n negatief woord in bdsm-land hoor, dat zit echt bij jezelf.

Ik vind wel dat je erg moet oppassen met het vinden van een dominant op internet, zeker als vrouw. Er zijn echt veel idioten. Mijn advies: ga naar een veilig feestje, munch etc. Daar leer je de juiste mensen kennen. Meld je aan op fetlife, leuke nederlandse groepen daar en zat mensen die je verder willen helpen.

Ik vond de lopende topics hier op viva nogal een besloten clubje, kreeg geen antwoord op vragen en dergelijke, maar dat kan aan de tijd gelegen hebben dat ik er binnen kwam natuurlijk.

Heel veel plezier met je ontdekkingsreis TO. Het is de moeite waard.
Bazinga!
Mwah mwah zo'n big deal is het toch niet? Als ik het goed begrijp heeft missesl bij de tweede date veel seks gehad en niet zo veel pijn. En dat had ze liever andersom gezien. Nou nou nou. Ik noem dat niet direct 'tegen een grens aanlopen'.

Dat de ander niet altijd precies jouw verlanglijstje afwerkt is niet dat hij over je grenzen gaat.

Praten is belangrijk ja. Maar je mag intussen ook spelletjes doen hoor. Mijn man heeft destijds ook wel eens dingen gedaan die ik minder leuk vond, en daar hebben we het dan uit en te na over gehad. Zoveel dat ik hem ook wel eens een beetje kopschuw heb gemaakt. Als je over elk spelletje drie uur gaat lopen analyseren kan de lust bij die ander ook wel eens een beetje overgaan.

Sommige dingen moet je al doende ontdekken. Je kunt uren praten over hoe spannend het je lijkt om vastgebonden te staan, en pas als je het doet kom je er misschien achter dat je na 5 minuten het koud krijgt en je ongemakkelijk gaat voelen of licht in je hoofd wordt. Nou, dan praat je daar even over en dan weet je dat voor de volgende keer.

Dat had je niet ontdekt als je vantevoren eindeloos daarover had zitten praten.
quote:maenade schreef op 03 april 2012 @ 20:11:

Er zijn meerdere topics over BDSM te vinden op de sekspijler. Goed voor een heleboel leesplezier. Bekijk naast de twee die zeb noemt deze vooral ook even: nieuwe verlangens, worstelende gevoelens. Een paar mensen die daar meeschreven hebben ook een privéforumpje opgericht, maar of dat nog loopt zou ik niet weten (het is alweer even geleden dat ik me in die donkere kelder heb gewaagd ). Wandering Spirits blijft ook een aanrader, zeker vanwege de goede adviezen wat betreft veiligheid.

Het leeft nog, maar loopt niet zo op moment. Maar iedereen is welkom, misschien dat het met wat nieuwe mensen weer gaat lopen. (wat zeg ik nu, ben al zo druk, mag ik ook nog een hoop nieuwe accounts gaan activeren zo )

quote:zeb schreef op 03 april 2012 @ 18:54:

Zweepslagen is geen straf missesl, dat is verwennen!

Haha dat is dus waarom mijn vriend roept als ik te brutaal ben: 'pas op hoor, als je zo doorgaat sla ik je niet'
owja, link is ook handig voor de geinteresseerden...

priveforumpje
quote:Snormel schreef op 03 april 2012 @ 20:17:

Mwah mwah zo'n big deal is het toch niet? Als ik het goed begrijp heeft missesl bij de tweede date veel seks gehad en niet zo veel pijn. En dat had ze liever andersom gezien. Nou nou nou. Ik noem dat niet direct 'tegen een grens aanlopen'.

.Het gaat er niet zozeer om dat ze liever pijn had gehad. Maar juist dat de seks zo'n prominente plek innam. Dat dat wel vaker voorkomt, dat mannen zeggen een Dom te zijn, maar eigenlijk boeit dat BDSM gedoe ze niet zo, en gaat het er eigenlijk om dat het wel heel makkelijk is om een subje zo plat te krijgen.
Dan denk ik nog steeds: nou en? Dan kan dat subje besluiten 'wat die man wil matcht niet met wat ik wil'. Dan was het de laatste date.

Daarom zeg ik wel: houd je kop d'rbij. Ga niet uit pure euforie van alles doen wat je eigenlijk niet wilt.

Maar tegen grenzen aanlopen vind ik echt wat anders.
Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik snap dat sommige mensen achterdochtig zijn, omdat ik nieuw ben. Ik lees wel al een tijdje mee en heb ook rare reacties voorbij zien komen. Ik heb mijn Dom eerst irl ontmoet op een neutrale plaats en pas later bij hem thuis. We hebben het uitgebreid over mijn verwachtingen gehad, minder over de zijne. Hij heeft het gisteren heel rustig opgebouwd en zeker nergens over mijn grenzen gegaan. Ik wist natuurlijk al langer dat ik deze interesse had, maar dat het zo'n heftige ervaring zou zijn had ik niet verwacht. En Snormel dat himmelhoch jauzende gevoel herken ik wel. Daarom heb ik ook deze vraag gesteld. Ik wil graag zowel positieve als negatieve ervaringen horen, zodat ik weet wat de valkuilen zijn.
Vriend heb ik ook via het internet ontmoet, hij had een ad gezet op fetlife, en hoewel ik normaal niet op die dingen reageerde vond ik deze wel zo leuk, net als zijn profiel, wauw! Aan de toon van een profiel/ad/mail kan je ook aardig wat aflezen over het algemeen. Wat voor mij scheelde was, dat er verschillende mensen die ik al irl ontmoet had hem ook irl hadden ontmoet, en die reageerden heel positief dat hij zo leuk was en zo. Dus hoewel ik hem zelf nooit had gezien was er wat dat betreft voor mij wel een stukje 'controle'.

En mijn ervaring? Wauw... Inderdaad de eerste keer afgesproken op een neutrale plek, het station, van waaruit we samen naar een discussie avond van Sarah gingen. En die avond voelde het gelijk zo goed en vertrouwd dat we onze status diezelfde avond aangepast hebben *grijnst*

In de vier maanden daarna behoorlijk elkaar leren kennen, en ook regelmatig gespeeld. Hoewel we natuurlijk erg veel praten, is het daarmee ook of we elkaar al jaren kennen en precies aanvoelen. Het is bijna eng
quote:naara schreef op 03 april 2012 @ 20:36:

[...]

Het gaat er niet zozeer om dat ze liever pijn had gehad. Maar juist dat de seks zo'n prominente plek innam. Dat dat wel vaker voorkomt, dat mannen zeggen een Dom te zijn, maar eigenlijk boeit dat BDSM gedoe ze niet zo, en gaat het er eigenlijk om dat het wel heel makkelijk is om een subje zo plat te krijgen.

Niet kwaad bedoeld hoor, maar een fraai beeld van het subje schets je hier naara....

En waarom zou seks geen prominente rol binnen de BDSM kunnen hebben?

Ik ga zeker niet ontkennen dat het fenomeen "foute dom" bestaat, maar is het niet zo dat die alleen kunnen bestaan met het aanwezig zijn van "onnozele subs" ?

jasmijn, je eerste ervaring was dus himmelhoch jauzend.

Weet je wat leuk is? Dit was nog maar het begin!
Sex was absoluut geen grens hoor. Ik had juist aangegeven graag sex te willen dus hij heeft zeker naar me geluisterd.

Snormel, jij weet het beter te verwoorden dan mij. Maar iedereen zal voor zichzelf een eigen 'beeld' hebben van hoe een Dom moet zijn. Ik heb eerst een tijd mail contact gehad met deze man voordat ik irl heb afgesproken en tijdens dit gesprek hebben we veel gesproken. Waarbij ik niet al mijn wensen/fantasieën/verlangens durfde te vertellen. Dit zijn we nu samen aan het ontdekken. Hoe kon ik nu weten dat ik liever pijn lijd dan sex heb ? Dat heb ik pas ontdekt toen ik geiler werd van een pak slaag dan lekkere sex. En dat bespreek ik dan weer met met hem en gaan de daar weer verder mee.

Maar ik vind het niet waard om mezelf te verdedigen tegen over jou,Naara. En wie ben jij om mij te veroordelen ?
Ik heb met mijn vaste partner al wel een beetje gespeeld op dit gebied, maar ik hoop binnenkort eens een uitstapje te maken voor het echte werk. Of sex daarin een grote rol speelt is natuurlijk aan ieder voor zich. Ik heb daar al wel uitgebreid over gesproken met mijn potentiële dom. Het is voor ons allebei een heel belangrijk onderdeel.

Ik ben overigens ook een dominant persoon in de omgang en vind het heerlijk om de touwtjes uit handen te geven tussen de lakens. Ik had deze gevoelens al langer en toen ik eenmaal die drempel over was ... geweldig
Bij het woord trainen krijg ik ook een beetje een brrrr gevoel. Maar ik denk ook dat iedereen daar verschillend in is. Kijk wat vooral goed voelt voor jou. Praat veel, heel veel!

Toen ik mijn zoektocht begon ben ik een paar keer in een aantal valkuilen gevallen.

De eerste D was de grootste fout van mijn leven, gelukkig ben ik daar na een aantal jaar met hulp uitgekomen.

Toen ik daarna weer met daten begon, deed ik dat op een neutrale plaats en met een safety call die mij belde.

Ook daar is het een aantal keren fout gegaan.

Tot dat ik mijn huidige D tegen kwam...voelde goed, heb hem bij mij thuis uitgenodigd en is daarna niet meer uit mijn leven gegaan en wonen we alweer een tijdje samen.

Dus luister vooral naar je gevoel en ga niet over je grenzen. Vooral niet in het begin.
Ben er nog niet uit hoe ik kleine stukjes kan citeren, dus dan maar zo. Ja Zeb, te gek hè, ben erg benieuwd naar het vervolg!
Wandeling spirits is inderdaad een hele fijne site, bedankt voor de tip
quote:jasmijn42 schreef op 03 april 2012 @ 22:04:

Wandeling spirits is inderdaad een hele fijne site, bedankt voor de tip

Jasmijn, het is

http://www.wanderingspirits.nl
quote:missesl schreef op 03 april 2012 @ 21:41: Maar iedereen zal voor zichzelf een eigen 'beeld' hebben van hoe een Dom moet zijn.

Het geromantiseerde clichébeeld van de ideale dominant is dat hij ongelooflijk geduldig en integer is, enorm gericht op jouw wensen en verlangens, straf geeft maar nooit echt dat het naar is, geil is maar nooit ongeduldig, superalert is op hoe het met je gaat, elk speeltje en elke zweep eindeloos uitprobeert voordat hij het waagt om ermee op jouw huid te komen, leidend maar nooit dwingend, jou alleen vernedert in de vormen die jij geil vindt, etc.

En dan blijken het soms net echte mensen te zijn die weleens onhandig zijn, of even niet zo alert, of even niet zo dominant, of even niet zo geil. Dan heeft ie een zware dag gehad en heeft alleen zin om gepijpt te worden zonder de hele heisa eromheen, of hij heeft een heel scenario verzonnen dat jou helemaal niet aanspreekt.

Kan allemaal een keer gebeuren.

Dat zijn geen alarmsignalen. Wat ik wel riskant vind zijn dingen als inderdaad je laten vastbinden door iemand die je eigenlijk helemaal niet kent (alhoewel ook dat goed kan gaan ) of iemand die meteen begint te blaffen en te schelden. Of wannabe's die meteen heel heftige dingen willen uitproberen zoals naalden en single tail zwepen, of je 'uitlenen' aan andere mannen.

Ik heb zelf ook niks met dat trainen, omdat ik het vooral een fantasie vind. Het gaat vaak over straffen en aanleren van bepaald gedrag, maar wat doe je dan als je eenmaal het ideale subje gekneed hebt? Is de lol er dan van af? En alsof je een excuus nodig hebt om de ander pijn te doen. Maar goed, misschien werkt het concept voor sommige mensen geweldig .
quote:Snormel schreef op 03 april 2012 @ 22:39:

[...]

Het geromantiseerde clichébeeld van de ideale dominant is dat hij ongelooflijk geduldig en integer is, enorm gericht op jouw wensen en verlangens, straf geeft maar nooit echt dat het naar is, geil is maar nooit ongeduldig, superalert is op hoe het met je gaat, elk speeltje en elke zweep eindeloos uitprobeert voordat hij het waagt om ermee op jouw huid te komen, leidend maar nooit dwingend, jou alleen vernedert in de vormen die jij geil vindt, etc.

En dan blijken het soms net echte mensen te zijn die weleens onhandig zijn, of even niet zo alert, of even niet zo dominant, of even niet zo geil. Dan heeft ie een zware dag gehad en heeft alleen zin om gepijpt te worden zonder de hele heisa eromheen, of hij heeft een heel scenario verzonnen dat jou helemaal niet aanspreekt.

Kan allemaal een keer gebeuren.

Dat ben ik het helemaal mee eens, en dan is er toch geen mens overboord. Als je een 'gewone' relatie krijg met iemand moet je elkaar toch ook leren kennen. En misschien wil hij dan ook wel alleen maar gepijpt worden omdat ie een zware dag heeft gehad. Ook in de wereld van bdsm zijn wel allemaal mensen.

Vind het dan ook jammer dat iemand gelijk oordeelt of een Dom een foute Dom zou zijn.

Ik ben blij dat ik deze man heb leren kennen en ik denk dat ik SAMEN met hem nog heeel veel ga ontdekken.
quote:plurque schreef op 03 april 2012 @ 22:25:

[...]

Jasmijn, het is

http://www.wanderingspirits.nlAls je nog wat jonger bent is Samarium.nl ook een goede. Is van 16 tot 35 jaar. Er staat veel informatie op de site, hebben een vrij uitgebreid forum en organiseren ook een hoop feestjes waar je niet alleen kan praten, maar ook kan "spelen"
Shit, Dom kan pas over twee weken weer, gaat inderdaad veel te langzaam!
Ik vind het altijd wel bijzonder als ik hoor dat mensen zich zo kunnen overgeven aan een relatief onbekende.

Zelf vind ik het heerlijk om door mijn vriendin gedomineerd te worden, maar het duurde wel een tijdje voordat ik me helemaal kon overgeven met vastbinden en blinddoeken enzovoorts.

We hebben ook zo'n halsband en het is heerlijk als je dan geblinddoekt bent en allerlei opdrachten moet uitvoeren bij haar en opgezweept wordt.

Ik weet niet of het echt onder BDSM valt want bij ons gaat het altijd en alleen maar over seks. Dus het kan wel zijn dat ik eerst op een stoel wordt vastgebonden en ze me dan eerst plaagt, maar het duurt nooit lang of ze wil dat ik haar oraal bevredig of neuk.

Is BDSM meer dan seks alleen?
quote:caramba2 schreef op 04 april 2012 @ 12:27:

Is BDSM meer dan seks alleen?

Op deze vraag zijn verschillende mogelijke antwoorden:

- Ja, het is meer dan dat

- Nee, het is een onderdeel van seks

- Nee, BDSM draait helemaal niet om seks

- Nee, BDSM is gewoon een manier om seks te ervaren

Enzovoorts. Vraag het tien mensen en je krijgt tien verschillende antwoorden. Mijn antwoord: als jij en je vriendin het fijn vinden en het BDSM willen noemen, dan is het voor jullie BDSM.
quote:caramba2 schreef op 04 april 2012 @ 12:27:

Ik vind het altijd wel bijzonder als ik hoor dat mensen zich zo kunnen overgeven aan een relatief onbekende.

Zelf vind ik het heerlijk om door mijn vriendin gedomineerd te worden, maar het duurde wel een tijdje voordat ik me helemaal kon overgeven met vastbinden en blinddoeken enzovoorts.

Ik geef me vrij makkelijk over aan een onbekende, heb dat een aantal keren gedaan. Los spel tijdens een meet in een BDSM club.

Voordeel van spelen in het openbaar is ook dat je niet zo bang hoeft te zijn dat er foute dingen gebeuren, er is immers controle genoeg door en van de aanwezigen.

Ik geef me dus makkelijk over, maar dat is iets anders dan totale overgave.

Een vrouw mag me gerust een zweep sessie geven, kietelen met een cane of aaien met wat stroom, maar het echte werk, diepgaande en verder gaande BDSM waarvoor totale overgave en vertrouwen noodzakelijk is, nee, dat kan ik alleen met iemand die ik goed ken en die vooral mij goed kent.

Ik besta namelijk niet meer op zo'n moment, ik ben van haar, zij bezit mij en zij bepaald wat er gebeurt en wanneer het genoeg is.

Ik gebruik geen stop-woord, ik vul geen subbielijst in vooraf. Ik ben grenzeloos voor de juiste D. Er is een hele hoop te verzinnen wat mijn broek absoluut niet doet bollen, maar als zij het wil.....tja, dan moet het.

Om dat te kunnen moeten we elkaar dus wel goed kennen en dat kost tijd. Leuke tijd en leerzame tijd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven