Wat is lekker bij schepijs.
woensdag 4 april 2012 om 17:42
woensdag 4 april 2012 om 17:44
woensdag 4 april 2012 om 17:46
quote:zenga schreef op 04 april 2012 @ 17:42:
[...]
Ik denk dat TO inspiratie nodig heeft voor een eetbui.
Of niet TO?Wees dan ook gewoon eerlijk dat je nu een vreetbui hebt/wilt en het niet zo omslachtig vragen. Inmiddels weten redelijk wat forummers wat voor problemen TO heeft en gisteren was ze nog boos dat we geen juist advies gaven. Heb toen gezegd dat ze wellicht beter een topic kan openen om haar hart te luchten (zowel als het goed gaat als slecht) en daar haar vragen kan stellen (veel vragen zijn in de trant van "doe ik het zo goed?"). Als ik dan zo'n topic als dit zie dan heb ik eigenlijk ook niet echt zin om daar serieus op in te gaan.
[...]
Ik denk dat TO inspiratie nodig heeft voor een eetbui.
Of niet TO?Wees dan ook gewoon eerlijk dat je nu een vreetbui hebt/wilt en het niet zo omslachtig vragen. Inmiddels weten redelijk wat forummers wat voor problemen TO heeft en gisteren was ze nog boos dat we geen juist advies gaven. Heb toen gezegd dat ze wellicht beter een topic kan openen om haar hart te luchten (zowel als het goed gaat als slecht) en daar haar vragen kan stellen (veel vragen zijn in de trant van "doe ik het zo goed?"). Als ik dan zo'n topic als dit zie dan heb ik eigenlijk ook niet echt zin om daar serieus op in te gaan.
woensdag 4 april 2012 om 18:03
Dikkie, ik blijf moeite houden met je topics. De ene dag open je er eentje of je niet teveel calorieen eet, dan eentje wat je kan kopen omdat je een vreetbui voelt aankomen, dan weer deze. Je kan toch niet elke dag hierover een topic openen?
Dat doe je wel.
Zoek hulp, je zegt zelf dat je een eetprobleem hebt, straks neemt niemand je meer serieus hoor.
Dat doe je wel.
Zoek hulp, je zegt zelf dat je een eetprobleem hebt, straks neemt niemand je meer serieus hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven