Kindvrij - Het nieuwste deel
woensdag 4 april 2012 om 11:00
woensdag 4 april 2012 om 11:02
woensdag 4 april 2012 om 12:00
Haha Hiem, dat dacht ik al. Klopt dat het zo'n glibberige Amerikaan is. Maar ik heb wel respect voor wat hij heeft bereikt, het is een slimme zakenman.
Een vriendin van mij komt zondag en die wil perse naar mijn verblijf. Sterker nog, die wil veul wijn drinken en daar slapen. Maar het weer werkt niet mee, helaas. Ik ben me suf aan het zoeken naar iets leuks bij mij in de buurt, een alternatief, maar alles staat in het teken van Pasen.
Een vriendin van mij komt zondag en die wil perse naar mijn verblijf. Sterker nog, die wil veul wijn drinken en daar slapen. Maar het weer werkt niet mee, helaas. Ik ben me suf aan het zoeken naar iets leuks bij mij in de buurt, een alternatief, maar alles staat in het teken van Pasen.
woensdag 4 april 2012 om 17:48
quote:lamystere schreef op 04 april 2012 @ 12:00:
Haha Hiem, dat dacht ik al. Klopt dat het zo'n glibberige Amerikaan is. Maar ik heb wel respect voor wat hij heeft bereikt, het is een slimme zakenman.
Een vriendin van mij komt zondag en die wil perse naar mijn verblijf. Sterker nog, die wil veul wijn drinken en daar slapen. Maar het weer werkt niet mee, helaas. Ik ben me suf aan het zoeken naar iets leuks bij mij in de buurt, een alternatief, maar alles staat in het teken van Pasen.Doe geen moeite...gewoon lekker een wijntje bij jou. Als dat niet goed genoeg is dan niet.
Een vriendin van mij komt zondag en die wil perse naar mijn verblijf. Sterker nog, die wil veul wijn drinken en daar slapen. Maar het weer werkt niet mee, helaas. Ik ben me suf aan het zoeken naar iets leuks bij mij in de buurt, een alternatief, maar alles staat in het teken van Pasen.Doe geen moeite...gewoon lekker een wijntje bij jou. Als dat niet goed genoeg is dan niet.
woensdag 4 april 2012 om 17:51
woensdag 4 april 2012 om 22:27
Net exotische liefdes gekeken op TV... men oh men wat een programma... allemaal van die radeloze mensen die dan maar iemand van internet uit de Fillipijnen laten komen enzo. En dan ook nog een kind krijgen zodat de betreffende vrouw altijd een geldschieter achter de hand heeft 'omdat ze zo veel van elkaar houden'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 5 april 2012 om 08:38
Morning all! Iedereen goed geslapen?
Ik heb gisteren The Other Boleyn Girl gekeken. Leuke film hoor (mooie jurken!!) maar had weinig met de werkelijkheid te maken. Jammer is dat toch....
Ik heb gisteren The Other Boleyn Girl gekeken. Leuke film hoor (mooie jurken!!) maar had weinig met de werkelijkheid te maken. Jammer is dat toch....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 6 april 2012 om 13:33
quote:himalaya schreef op 03 april 2012 @ 22:37:
In juni opent een nieuwe sauna in de Beemster. In een oud fort. Ben benieuwd.
http://www.fortresortbeemster.nl/Ziet er goed uit! En redelijk in de buurt, ook altijd prettig. Weer een mooie nieuwe om uit te proberen
In juni opent een nieuwe sauna in de Beemster. In een oud fort. Ben benieuwd.
http://www.fortresortbeemster.nl/Ziet er goed uit! En redelijk in de buurt, ook altijd prettig. Weer een mooie nieuwe om uit te proberen
zaterdag 7 april 2012 om 09:03