Kindvrij - Het nieuwste deel

09-02-2012 17:52 2523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met trots presenteren wij het nieuwste deel Kindvrij

Inbrekers, meelezers en alle andere mensen van dit forum: kom d'r bij, kom d'r bij. Kumbayaaaa.
quote:kusunum schreef op 03 april 2012 @ 23:43:

Ik ben benieuwd!

Leuke lokatie voor de volgende meet Pffff... volgens mij moeten we eerst nog naar bouwvakker Hasse en het bos in bij Nien.. we krijgen het nog druk!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Lamy, je bent eng

Dr. Phil vind ik de übercorrecte glibberige Amerikaan die The American Dream heeft nageleefd en daarom natuurlijk zo succesvol is...

Ik vind hem om te braken, dus deze man hoeven we niet te delen!
Haha Hiem, dat dacht ik al. Klopt dat het zo'n glibberige Amerikaan is. Maar ik heb wel respect voor wat hij heeft bereikt, het is een slimme zakenman.

Een vriendin van mij komt zondag en die wil perse naar mijn verblijf. Sterker nog, die wil veul wijn drinken en daar slapen. Maar het weer werkt niet mee, helaas. Ik ben me suf aan het zoeken naar iets leuks bij mij in de buurt, een alternatief, maar alles staat in het teken van Pasen.
quote:lamystere schreef op 04 april 2012 @ 12:00:

Haha Hiem, dat dacht ik al. Klopt dat het zo'n glibberige Amerikaan is. Maar ik heb wel respect voor wat hij heeft bereikt, het is een slimme zakenman.

Een vriendin van mij komt zondag en die wil perse naar mijn verblijf. Sterker nog, die wil veul wijn drinken en daar slapen. Maar het weer werkt niet mee, helaas. Ik ben me suf aan het zoeken naar iets leuks bij mij in de buurt, een alternatief, maar alles staat in het teken van Pasen.Doe geen moeite...gewoon lekker een wijntje bij jou. Als dat niet goed genoeg is dan niet.
Ik zwaai even. Heb forum-vakantie, dus wip maar heel zelden hier binnen.

Speciale zwaai naar Olijf, als je nog leest hier! Leuk je weer eens te zien! Je bent gemist!

Schrijven jullie dit topic even vol? Het duurt nu wel erg lang namelijk....
Ik geloof dat ik iets mis, maar wat is een forum-vakantie?

Heb het al vaker voorbij zie komen. Neem aan dat je dan een poos niet komt, maar waarom en hoe lang dan?
Lirio, ik heb momenteel zo weinig tijd, dus heb ik forum vakantie. Weinig tijd om mee te posten namelijk. Vandaar. De meeste op dit forum bedoelen met vakantie vaak een ban die ze hebben gekregen..
Welterusten! *zwaai zwaai *
Ik heb geen forum vakantie, maar gewoon weinig te melden

Zwaait terug naar iedereen!
Net exotische liefdes gekeken op TV... men oh men wat een programma... allemaal van die radeloze mensen die dan maar iemand van internet uit de Fillipijnen laten komen enzo. En dan ook nog een kind krijgen zodat de betreffende vrouw altijd een geldschieter achter de hand heeft 'omdat ze zo veel van elkaar houden'
Vind ik een laatig fenomeen Hima. Aan de ene kant een ontzettende onoprechtheid en ongelijkheid aan de andere kant is er zowel voor de vouw als man wat te winnen m.b.t. inportbruidjes.
I choose happy!
Morning all! Iedereen goed geslapen?

Ik heb gisteren The Other Boleyn Girl gekeken. Leuke film hoor (mooie jurken!!) maar had weinig met de werkelijkheid te maken. Jammer is dat toch....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Hasse, ik heb als een blok geslapen.

Ik ga zondag hier thuis met vriendin en puber gewoon wat eten en drinken.

Vien, dus ik doe verder geen moeite:-)

Ik heb net te horen gekregen dat ik kaarten heb voor Theo Maassen. En daar ben ik heel blij mee!
quote:himalaya schreef op 03 april 2012 @ 22:37:

In juni opent een nieuwe sauna in de Beemster. In een oud fort. Ben benieuwd.

http://www.fortresortbeemster.nl/Ziet er goed uit! En redelijk in de buurt, ook altijd prettig. Weer een mooie nieuwe om uit te proberen
En zwaait verder ook even naar iedereen.

Heb een veels te drukke week (weken) gehad en hang nu nog heerlijk in mijn badjas op de bank. Vandaag hoef ik NIKS! Zo lekker
Lekker Lun! Heb je nog een druk weekend voor de boeg? Paaseitjes verstoppen, of is leenkind daar te oud voor?
Dat is het mooie... het weekend hoef ik ook niks. Gewoon een heel weekend niks!

Behalve dan 2e paasdag brunchen bij mijn ouders. En die verstoppen dat de eieren voor de kinderen. Hoef ik dus ook niks aan te doen
Oh, dat klinkt als een Overheerlijk Luie Peppie weekend! Geniet er van!
Gaat helemaal lukken!

Ik ben namelijk een hele goede luie peppie
Wij gaan vandaag en morgen een riolering graven en een wc maken op ons buitenverblijf op de kwekerij, ook een leuke modderige paasbezigheid.

2e paasdag naar een hondenevenement.

Jullie veel plezier met genieten van het rustig aan doen.
Effe een snelle hoi! Ik mag weer werken, hoera....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Zometeen lekker shoppen met vriendin en vanavond eten we bij haar. Morgen relaxte dag, stukje wandelen en 's avonds lekker borrelen met stokbrood en lekkers bij mij. Maandag sauna en massage. Heerlijk weekendje voor de boeg!
Veel plezier allemaal, doe vooral waar je zin in hebt..
Goedemorgen!

Jij ook veel plezier Hiem!

Ik ga vandaag m'n huis schoonmaken en opruimen, heb morgen een verjaardag, maandag komt m'n broer eten.
Lekker El, de sauna! Hebben wij voor volgend weekend gepland staan.

@Hasse: Werk ze! Is dit weekend voor jullie ook een extra druk weekend?

Voor alle anderen sluit ik me volledig aan bij Hima: Doe vooral waar je zin in hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven