weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
11 á 12, dus nog niet heel oud.
De mijne kletst aan 1 stuk door, wel gezellig maar af en toe word je er ook knettergek van.

En als je hem plaagt pakt ie je terug. Als Snaak (of ik, of de oppaskindjes) hem pest, dan blaast ie, loopt weg, en komt even later heel sneaky terug om 1 keer goed uit te halen, en dan is ie weer weg
Alle reacties Link kopieren
Ah wat een leuke foto's Myleen, 't is een echte stoere bergklimmer zo.

Die van jou is ook leuk Heleen.
Heb jij ook een eigen happy new topic kat zoals ik ook heb Heleen, ook 2 van Bo gemaakt een tijd geleden ;

http://builder.cheezburge ... fe-4650-acfe-d92e3280dcc1
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:helene31 schreef op 04 april 2012 @ 22:48:

[...]

Knip je zijn nagels niet?Jawel, maar bovenop je knie dan moet hij zich toch vast houden, nou liever niet in mijn blote velletje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind de binnenkant van de bek nooit het charmantste stukje van de kat...
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 april 2012 @ 22:53:

Heb jij ook een eigen happy new topic kat zoals ik ook heb Heleen, ook 2 van Bo gemaakt een tijd geleden ;

http://builder.cheezburge ... fe-4650-acfe-d92e3280dcc1Die is leuk!
quote:Moonlight82 schreef op 04 april 2012 @ 22:56:

Ik vind de binnenkant van de bek nooit het charmantste stukje van de kat...Het ruikt ook niet echt charmant kan ik je zeggen.
quote:Moonlight82 schreef op 04 april 2012 @ 22:56:

Ik vind de binnenkant van de bek nooit het charmantste stukje van de kat...
Oh ik wel, mijn eerste kat was een zwart/witje en ze was ook op haar gehemelte zwart/wit. Floyd is ook gespikkeld volgens mijn op zijn gehemeltje.

Net als de spikkels op zijn lijf dan he.
Deze woonde(n) bij mijn moeder http://www.mijnalbum.nl/Album

Voor de één was je beker melk niet veilg, de andere lust ook wel thee..
WV, je link doet het niet.
Hahaha, die eerste kijkt grappig Watervrouw
quote:watervrouw2 schreef op 04 april 2012 @ 23:00:

Deze woonde(n) bij mijn moeder QN

Voor de één was je beker melk niet veilg, de andere lust ook wel thee..*poef*
Ah wat lief, nr.2 lijkt precies op een kat van mijn vriendin, zat even goed te kijken maar de bank klopt niet met elkaar
Wat een mooie katten. Zo slank ook...
De eerste was toen 3-4 maanden oud, de tweede was reusachtig (onze grootste kat ooit) maar heeft helaas zijn vermissing van 6 weken amper 24 uur overleefd en is ongeveer 4,5 jaar geworden.
Ah wat jong en wat zielig zeg
Heel jong.

De laatste kat die wij thuis hadden is maar 6 maanden geworden. Die was dol op de geur van rubber en dus gek op autobanden....
Was zo sneu. Ik en zus hadden (gelukkig) geen gelegenheid hem nog te zien, dus we houden het op de foto;s.

*poef*
Dat was wel heel lief van je vader, WV.
Wat een zielige verhalen zeg, poeh.
Wat verdrietig allemaal.
Onze katten worden meestal 15-16-17.

Soms mis ik hier een kat, maar vind mijn huisje gewoon te klein, dus dan zoek ik maar gewoon een oppaskat. Eerste drie weken van juni logeer ik bij een oppaskat
Ik ben er misschien zo nog even maar misschien val ik weer in slaap. Denk ik zeg het maar, ik vind het zo naar steeds weg te vallen zonder gedag te zeggen.

Ik ben er misschien zo nog maar mijn ogen vallen steeds dicht.

Dus alvast truste en misschien tot zo. xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven