weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
donderdag 5 april 2012 om 02:02
donderdag 5 april 2012 om 03:25
Ben ik ook heel even. Geslapen van 18.30 tot 2 uur, was van slag door geen leuk slecht nieuws. Kan er hier door meelezers niet teveel over kwijt. Hooguit als het x wat drukker is en ik het dan gelijk kan deleten.
Wellicht ook wat minder online voorlopig door allerlei redenen. Aan de andere kant, misschien is af en toe even wat afleiding ook wel fijn. Ga zo nog even paar uurtjes proberen te slapen.
leentje, wellicht lees je het niet meer (zal voor de zekerheid ook nog even ergens op Eten posten) maar ik wens jullie goede reis en heel veel plezier met z'n allen daar bij ouders.
Wellicht ook wat minder online voorlopig door allerlei redenen. Aan de andere kant, misschien is af en toe even wat afleiding ook wel fijn. Ga zo nog even paar uurtjes proberen te slapen.
leentje, wellicht lees je het niet meer (zal voor de zekerheid ook nog even ergens op Eten posten) maar ik wens jullie goede reis en heel veel plezier met z'n allen daar bij ouders.
donderdag 5 april 2012 om 04:02
donderdag 5 april 2012 om 07:59
quote:passiebloempje65 schreef op 04 april 2012 @ 23:39:
Ik kan nu geen foto's plaatsen maar als ik laptop weer heb, dan zal ik een foto spammen van mijn ' zitzak kat' Toen MV hier was moest ze ook zo lachen...
Ohhh die is zooo leuk, echt niet vaak zon leuke gezien.
Moge allemaal,
Heleen, Watervrouw heeft de foto van haar oppaskat weggehaald maar jij hebt hem gequote met foto, denk dat je die beter kan weghalen.
Leentje, ik hoop dat ik nog op tijd ben om je een fijne vakantie te wensen. Veel plezier met je familie en alle frikandellen .
Ik kan nu geen foto's plaatsen maar als ik laptop weer heb, dan zal ik een foto spammen van mijn ' zitzak kat' Toen MV hier was moest ze ook zo lachen...
Ohhh die is zooo leuk, echt niet vaak zon leuke gezien.
Moge allemaal,
Heleen, Watervrouw heeft de foto van haar oppaskat weggehaald maar jij hebt hem gequote met foto, denk dat je die beter kan weghalen.
Leentje, ik hoop dat ik nog op tijd ben om je een fijne vakantie te wensen. Veel plezier met je familie en alle frikandellen .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 5 april 2012 om 09:35
Goeiemorgen allemaal,
Thee sterkte met je slechte nieuws.
Myleen goed geslapen?
Ik heb denk ik het topic gevonden dat je bedoelde, over een hond met ruginfarct. En ik heb ook nog een al ouder topic gevonden over een hondje met hernia. Poeh, als ik die verhalen lees dat sommige honden echt wekenlang niks kunnen, zielig hoor. Dan heeft mijn hondje wel geluk gehad want die kon na twee dagen alweer aardig staan en rondhobbelen en op het moment moet ik hem echt goed in de gaten houden dat ie niet ineens gaat rennen of springen.
Heleen ik was gisteren pardoes in slaap gevallen maar ik had de foto van jouw hondje nog wel gezien. Wat een leukerd!! Wat voor een ras was het? (kon ik met mijn slaperige hoofd zo gauw niet thuisbrengen).
Thee sterkte met je slechte nieuws.
Myleen goed geslapen?
Ik heb denk ik het topic gevonden dat je bedoelde, over een hond met ruginfarct. En ik heb ook nog een al ouder topic gevonden over een hondje met hernia. Poeh, als ik die verhalen lees dat sommige honden echt wekenlang niks kunnen, zielig hoor. Dan heeft mijn hondje wel geluk gehad want die kon na twee dagen alweer aardig staan en rondhobbelen en op het moment moet ik hem echt goed in de gaten houden dat ie niet ineens gaat rennen of springen.
Heleen ik was gisteren pardoes in slaap gevallen maar ik had de foto van jouw hondje nog wel gezien. Wat een leukerd!! Wat voor een ras was het? (kon ik met mijn slaperige hoofd zo gauw niet thuisbrengen).