high tea leiden/utrecht

05-04-2012 14:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tips voor een goede high tea in Utrecht of in Leiden?
De Bakkerswinkel in Utrecht is erg leuk.
Ik ken een bedrijf wat high tea thuis verzorgd. Vind je dat interessant?
quote:pussinbootss schreef op 05 april 2012 @ 15:11:

Ik ken een bedrijf wat high tea thuis verzorgd. Vind je dat interessant?Nee, dat is niet wat ik zoek.Dankje
quote:giuliettacapuletti schreef op 05 april 2012 @ 15:09:

De Bakkerswinkel in Utrecht is erg leuk.Daar hoor ik dus erg wisselende verhalen over..
ik heb een keer een high tea gehad in de Colonie in utrecht, dat was mij goed bevallen. Aardige bediening, leuke sfeer en lekkere hapjes.
ik zou ook voor de Bakkerwinkel gaan, het is niet chique, maar wel heul goed eten, sfeervol en knus

volgens mij heeft Broodnodig in Uttrecht ook een goeie high tea
bakkerswinkel is erg lekker en gezellig maar niet zo groot.
Sector 3 op de Twijnstraat in Utrecht heeft ook een hele lekkere high tea; de cheesecake daar is echt goddelijk!
Het eten wat je bij De Bakkerswinkel krijgt is kwalitatief erg goed. Dat vind ik een groot voordeel. Verder vind ik het servies erg leuk. Een bij elkaar geraapt zooitje wat toch weer een eenheid vormt.

Nadeel is de erg steile trap naar beneden. En als je claustrofobisch bent aangelegd vind je het misschien beklemmend overkomen, door de lage gewelven.
De Burcht in Leiden? Leuke setting, alleen is de high tea wat gewoontjes. Geen hoogstandjes qua hapjes dus.
Bedankt voor de tips tot zover. Ik ga even googlen.
Laatst bij Broers geweest in Utrecht voor een high tea, erg leuk en lekker.
Ik hoor goede verhalen over Taart en Bloem in Utrecht. Niet in het centrum van Utrecht, maar Leidsche Rijn, de nieuwbouw ten westen van Utrecht. wel gratis parkeren.

Ik heb er nog geen high tea gedaan,wel taart gegeten, maar ga het zeker binnenkort daar eens proberen.
Bagels en Beans. Erg lekker, stijlvol en verantwoord (biologisch). Wat je niet op kunt mag mee naar huis.
Today is life, tomorrow never comes.
Broers en Zussen hebben een fijne high tea!
Het Prentenkabinet in Leiden
“Don’t look back – you’re not going that way.”
High tea bij de rechtbank in Utrecht is super leuk!
Ik vond de hightea bij het Vlaams broodhuis ook een aanrader. Wel zorgen dat je heeeul veel trek hebt, want het is erg veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven