Graaien

05-04-2012 22:49 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Herken je dit? Zit je op een feestje/verjaardag en staat er op tafel een soort glazen beker met zoute stengels...

Neemt er een paar, niet te gulzig lijken, en wil je ze gewoon allemaal opeten, maar dat doe je natuurlijk niet!

Maar het blijft knagen, vreselijk, nog maar een paar pakken.

Als er niemand kijkt pak ik een hele grote greep en daarna nog een keer

Andere dag gelijk een zak zoute stengels gekocht en maar eten en eten

Als de zak op is een volgende keer weer zo n zak, tot de verveling toe slaat en kun je geen stengel meer zien. :puke:

Heb nu net een periode tuc achter de rug en kan geen tuc meer zien

Heb nu de pinda s gespot.
ik heb ze wel in huis en tucjes ook heb dr nu geen zin in,eet kleine augurkjes en camenbert met toastjes.
quote:mrsstanleywalker schreef op 05 april 2012 @ 23:09:

Ja, ik zweer het! Nah. geloof er niks van, *neemt een handvol pinda s*
Echt waar, ik lieg niet.
You know how I know? Because I reeaally think so!
*gaat zo dromen over lekkere pinda pepsels*
quote:mrsstanleywalker schreef op 05 april 2012 @ 23:32:

Echt waar, ik lieg niet.

Zie van hier af een rode kruis op je voor hoofd

Echt waar!
quote:desteny schreef op 05 april 2012 @ 23:19:

ik heb ze wel in huis en tucjes ook heb dr nu geen zin in,eet kleine augurkjes en camenbert met toastjes.

Getverdemme ik wil nu ook camenbert met toast en augurkjes

of augurkjes met servelaatworst eromheen, niet in huis
Kaas smikkels ik ben met de tweede zak begonnen,ik krijg er geen genoeg van.

Morgen kostmisselijk of vannacht al.
quote:mrsstanleywalker schreef op 05 april 2012 @ 23:08:

Retespannend, ik lig in een bezemkast.

Gelukkig, ben je verplaatst? Ik dacht dat je de buuv ging verplaatsen, maar nu zit/lig je in elk geval stankvrij.

En wat betreft die zoute stengels... jakkes!

Kaasstengels daarentegen vind ik heerlijk, vooral die verse van Bakker Bart.
Joh, het is echt een soort bezemkast. Of jij weet waar ik ben....
You know how I know? Because I reeaally think so!
Gelukkig al een halve zak doritos achter de kiezen dus geen zin in stengels! (wel te vol.. bluhhh)

*sorry voor iedereen die nu óók zin krijgt in doritos*
quote:mrsstanleywalker schreef op 05 april 2012 @ 23:36:

Joh, het is echt een soort bezemkast. Of jij weet waar ik ben.... Geen flauw idee
blegh die zijn echt vies die stengels.

(en ja ik eet ze ook wel eens. MAar alléén op verjaardagen van anderen - waarom koopt iedereen die dingen toch?? )

Maar je 'graai' verhaal is grappig en herkenbaar. Ik erger me weleens aan het graai gedrag van mijn vriend en pa op feestjes, maar moet heel eerlijk bekennen dat ik ook het liefst als een gek aanval op borrelnootjes en toastjes, maar die komen altijd later op tafel GRRRR

Gelukkig kent mijn familie me inmiddels, en verder hoor ik er nooit iemand over op verjaardagen waar ik niemand ken, Wss durven ze niks te zeggen. En terecht, mijn glimlach pakt iedereen in
Heel herkenbaar! Vanavond ook nog een hoop chips, paaseieren, borrelnootjes en bitterballen op. En daarnaast nog veel alcohol (wat het vreetgedrag nogal verhoogt )
quote:-no-nick- schreef op 05 april 2012 @ 23:36:

[...]Getverdemme ik wil nu ook camenbert met toast en augurkjes

of augurkjes met servelaatworst eromheen, niet in huis ssttt niet door vertellen hoor,maar heb een soortje verslaving van kleine augurkjes.liefst die van de aldi,die zijn beetje pittig.heb nog maar 1 pot staan,dus morgen (straks) vlug weer 4 potjes halen.eet ongeveer halve pot per avond leeg
Kaasstengels <3 En ik had al zo'n honger .

Ja, ik herken wat je zegt :P . Ik heb dat ook als ik een zuinig stukje gebak krijg.
Zo herkenbaar, zet op borrels vooral geen bakjes pinda's/borrelnootjes/japanse mix bij mij in de buurt.... En al helemaal niet zo rond een uur of 5 's middags....

Moet mezelf dan echt beheersen om niet handenvol naar binnen te werken en boos naar anderen te kijken die dan ook wat uit dat bakje nemen.... ('van mij, afblijven!!')
quote:Lindec69 schreef op 06 april 2012 @ 12:34:

Zo herkenbaar, zet op borrels vooral geen bakjes pinda's/borrelnootjes/japanse mix bij mij in de buurt.... En al helemaal niet zo rond een uur of 5 's middags....

Moet mezelf dan echt beheersen om niet handenvol naar binnen te werken en boos naar anderen te kijken die dan ook wat uit dat bakje nemen.... ('van mij, afblijven!!') Dat heb ik ook! Ik ben nu al bang voor als ik ooit zwanger wordt, volgens mij ga ik dan grommen enzo...
Olijven, ik kan er niet van af blijven. Op feestjes moet ik me enorm inhouden om ze niet allemaal in 1 keer naar binnen te werken!
Gut ik ben ook zo'n verjaardagsgraaierT. Of nouja meer een verjaardagsbunkeraar. Echt hoor, ik kan best van eten afblijven, maar niet als het voor m'n neus staat
Ik sta bij feestjes hapjes te maken en dan van alles stiekem naar binnen te werken in de keuken.
Ja, dat doe ik ook altijd. Onder het mom van "voorproeven"
Haha, ik krijg er trek van! Helaas is het heel herkenbaar... De reden dat ik nu moet afvallen
Bij de turkse winkel hebben ze die zoute stengels met sesamzaad erop. Dat is pas echt lekker!!!!
quote:sophiev schreef op 10 april 2012 @ 16:49:

Bij de turkse winkel hebben ze die zoute stengels met sesamzaad erop. Dat is pas echt lekker!!!!Bij de Lidl zag ik laatst van die hele grote pepsels met sesamzaad. Weet alleen niet of daar ook zout op zit. Die hadden ze trouwens ook, reuze pepsels met zout.
quote:elastiekje schreef op 06 april 2012 @ 16:43:

Gut ik ben ook zo'n verjaardagsgraaierT. Of nouja meer een verjaardagsbunkeraar. Echt hoor, ik kan best van eten afblijven, maar niet als het voor m'n neus staat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven