weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Yetje.
Munt kopen is een beter plan ja. Rum en limoenen heb ik in huis ... maar nu eerst slapen!!!
In de buurt van Lugano. Ga zo rijden dus ben dan offline. Welterusten voor wie gaat slapen.
Goede reis verder en doe voorzichtig!
Goedemorgen!
Moge ladies.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedemorgen allemaal.

Leentje leuk zo'n nachtelijk reisverslag! Ik denk dat ik niet wil weten wat je voor telefoonrekening krijgt met dat mobiel internetten in het buitenland.

Een kennis van mij dacht een keer leuk via z'n mobiel wat foto's te versturen vanaf vakantieadres, dat geintje heeft hem dus mooi een paar honderd Euro gekost.
Ik zit met een probleem. Ik ben niet ingeloot in de cursus die ik wil maar ben ingeloot voor de cursus expressief schrijven. Ik heb ze gemaild of ik op de wachtlijst mag staan voor over een half jaar zodat ik dan weer een kans maak. Maar dat willen ze niet doen. Ik zie niet in hoe expressief schrijven mij kan helpen met de pijn (waar ik mij voor had ingeschreven was Leven met pijn).

Nu moet ik beslissen of ik het wel of niet ga doen. Ik weet het niet wat ik moet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedemorgen!

Als die cursus je niet leuk lijkt dan zou ik het niet doen Mleen, het is geen moeten toch?
Maar aan de andere kant, mss is het van je af schrijven ook wel een soort therapie.

Moet je voor die cursus betalen?
quote:maroon5 schreef op 06 april 2012 @ 08:50:

Maar aan de andere kant, mss is het van je af schrijven ook wel een soort therapie.

Moet je voor die cursus betalen?

Nee die is wel gratis. Maar wel 12 weken en een uur per dag dacht ik qua tijd.

Ik heb een email gevonden waar in staat dat ik wel kan aanvragen om in groep 3 te komen (wachtlijst) en dan kans heb over 6 maanden weer ingeloot te worden. Dus net weer gemaild. Kreeg mail terug dat die man op vakantie is.

Ik hou niet van schrijven dus dat staat mij tegen en zie ook niet in hoe dat zou helpen qua pijn.
Dan moet je het dus niet doen. Dat ga je echt niet volhouden als je het niet leuk vindt, 12 weken lang elke dag een uur schrijven.

Morgen trouwens! Heb heel vast geslapen vannacht, moet echt nog even wakker worden.

Man is toch even naar zijn werk gegaan ondanks vrije dag. Ik verwacht hem over een uurtje weer thuis.
Ja heb je gelijk in Heleen, ik ben bang dat ik het niet volhoud omdat ik het niet leuk vind. Nou hoef je het niet leuk te vinden, als het maar helpt, maar ook dat geloof ik niet.

Ik wacht even het antwoord op mijn mail af maar ik denk dat ik het dan toch niet ga doen.

Heleen, gaan jullie vandaag al naar de kerk of is dat met Pasen?
Misschien kun je iets alternatiefs gaan zoeken? Een lotgenotengroep, forum, andere cursus.

Ik ga niet vandaag naar de kerk. Er zijn wel allerlei missen, sinds gisteren al, maar ik wil eigenlijk alleen zondag gaan. Leentje is te klein om mee te gaan vind ik. Die gaat geen uur stil zitten luisteren naar iets waar ze niets van begrijpt. Ik kijk even hoe ik me voel dan, als het niet gaat kijk ik op televisie naar de dienst.
Ik heb op MP al een boek gekocht die ik nog moet lezen. Ik moet kijken of ik de cursus Mindfullness nog heb (was dacht ik de cdrom kwijt maar weet het niet meer zeker). Dus er is nog veel zelf te doen.

Ach en verder zie ik het wel.

En wat ga je verder nog met Pasen doen Heleen?

(lukt het een beetje met eten?)
Als je die cd-rom niet meer hebt, kun je hier misschien een oproepje plaatsen? Misschien kan iemand je ermee helpen.

Je hebt ook wel gelijk, kijk eerst eens hoe het loopt en wat je aankunt.

Ik ga met Pasen twee keer brunchen, met beide sets ouders dus. Zondag bij v/d Valk, maandag bij mijn ouders thuis.

Ga jij nog iets doen of bij iemand langs?

Eten overdag lukt me niet, 's avonds een beetje. Ik wen er inmiddels wel aan. Het komt vast een keer goed.
Goedemorgen.

Naar Helene dat je steeds zo misselijk bent.

Mv als het een andere cursus is dan je wilde gaan doen daar en je deze niet ziet zitten. Zou ik het niet doen.
Ik moet vandaag heel veel doen voor de voedselbank voor dieren.

Ben gevraagd om over een uur op tv opname te komen maar dat red ik niet.

Wel andere dingen die ik kan doen vanmiddag.

Zo even boodschappen doen. Moet zoveel nog in huis doen maar kom er maar niet aan. Dus verder geen afspraken deze dagen. Kan niets voorbereiden om iemand uit te nodigen. De vriendin die op vakantie zou gaan gaat niet maar beetje te laat om nog iets te regelen hier om haar te vragen.

Ben ook nog niet toe gekomen aan de cdrom te luisteren van mijn andere cursus.

En ik moet volgens mij opschieten om mijn zaadjes te zaaien voor kruiden, denk ik.

En Bo heeft 2 aanvragen dus hoop daar vandaag iets van te horen, zoja moet ik met hem nog gaan oefenen als hij het wordt.

Nou ja, en wat ik ga eten weet ik nog niet, even zo kijken wat mijn pakket is.
Heey,dames..

Ik lees alleen even mee.

Het gaat niet zo goed..

Kan er hier niet over praten. maar wilde even laten weten dat ik mee lees..

Iedereen alvast fijne paasdagen!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Druk dagje, MV. Succes!

Bron,
Sterkte Lichtbron.

Succes Mv.

(en met zaaien van kruide ben je nog niet te laat hoor.)
Bron,

MV, kijk je wel een beetje uit dat je hier niet teveel verteld over het dierenproject, ivm je privacy enzo?

Zaadjes kan nog wel hoor, tis nu toch nog veel te koud om het buiten te zetten met de nachtvorst
Ga je ook eitjes verstoppen voor kleine Leentje Heleen?
quote:maroon5 schreef op 06 april 2012 @ 11:37:

Ga je ook eitjes verstoppen voor kleine Leentje Heleen?

Nee, het hotel waar we brunchen zondag organiseert allerlei kinderactiviteiten met een paashaas, eieren zoeken, verven, kleuren etc.

Hoef lekker niks te doen.
Das ideaal, haha.

Hier worden geen eieren verstopt, heb ik eigenlijk nog nooit gedaan.. Wel eieren geverfd, speciaal paashoekje in huis, met paastakken en haasjes, en allerlei paasknutsels en een bak paaseieren, en vanmorgen is er heel fanatiek gekleid, en staat er nu een paashaas en een mandje met eitjes te drogen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven