weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle grote neefjes/nichtjes grutjes vinden babyleentje machtig interessant. Nog net geen bonje wie haar mag vasthouden. Wel lekker relaxt zo voor ons.
Was het leuk Moon? Nog een leuke date aan over gehouden, of was er niet zoveel interessants op dat gebied? Hoe vonden ze je jurk??
**
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een bijzondere en toch ook leuke avond Moon. Moet je je jurk vandaag terugbrengen?

Leentje, dat klinkt idd lekker met de neefjes/nichtjes grutjes. Tot wanneer blijven jullie daar? En nog bedankt voor je aanbod van gister om te mailen maar je hebt nu vakantie. Wellicht later een keer.
**
Ik ga maar even slapen en hopen dat daarna de lift het weer doet.
Was nog even aan t bijlezen. MV, wat heb je veel grote projecten tegelijk aangepakt.

Waarom focus je je niet eerst op twee dingen? Het is wel een beetje hollen of stilstaan iedere keer. Hebben jullie het daar bij de cursus wel eens over?
Heb je ook een foto van jezelf in de jurk Moon? Ben helemaaaal niet nieuwsgierig, maar wil het graag even zien :-)
**
Had ik het van de middag ook over met Roos Moon, maar bij veel dingen komt het op je pad. Met Bo is het niet te regelen, integratie belde mij opeens van de week, die cursus is iets wat al maanden loopt qua geregel. Dus veel dingen nu veel, maar alle dingen waren qua tijd/planning niet te regelen. Dus probeer alles op belangrijkheid zo goed mogelijk te doen. Daarbij kan er van het een ook misschien iets anders komen.

Maar komt goed. Is nu even druk maar over 4 weken is bijv die ene cursus over. Die andere cursus ga ik toch niet doen, kreeg net email dat ze -ondanks mail dat je ook op de wachtlijst mocht staan- dat weigeren te doen, nou dan niet. Dus dat valt dan ook af.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Maar je hebt wel zelf de touwtjes in handen. Mijn re-integratie kwam ook ineens op mijn pad maar ik heb ze wel zelf 'on hold' gezet (weten ze ook) omdat het nog ff een stap te ver was in combinatie met t slechte slapen.

Je kunt altijd zelf nee zeggen op dingen.

Ik bedoel, je slaapt nu net weer en dan heb je misschien energie voor iets meer dingen, maar niet meteen alles tegelijk.

Bij zulke dingen moet je echt je verstand gebruiken wat betreft energielevel en plannen. Niet impulsief handelen.
Doe ik ook hoor. Maar heel snel zijn ze daar niet hoor. Pas over 2 weken krijg ik een telefoontje om een afspraak te maken. Gaat daar gelukkig ook stapje voor stapje.

Moon stuur je als je de foto hebt ook naar mij? Ben ook zo benieuwd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
'middag.

Paasweekend is begonnen
Wacht ook geduldig op foto
Zit even stukje van 'The Passion' terug te kijken, van gisteren.

Ik heb (nog) niks religieus ingepland komende dagen. Dat deed ik altijd wel. Nou ja het kan nog, ik kijk wel even.
Mooi he Moon, ik vond het erg indrukwekkend.

Wij gingen vroeger toen we klein waren wel naar de kerk, nu kom ik er eigenlijk alleen nog bij een begravenis. Zou het met Snaak wel eens willen doen, naar een mooie paasdienst, of met kerst. Maar omdat we er nooit komen vind ik het een beetje schijnheilig om dan wel te gaan..
Er zijn best veel mensen die alleen dan gaan.

Je zou ook kunnen navragen of er een keer een (gewone) dienst is met extra aandacht voor de kinderen. Met een kinderkoor oid. Kan Snaak ook een keer kijken hoe het is.
Buurjongen is inmiddels geboren, maar ze moeten een tijdje blijven. Het is maar net goed afgelopen, kantje boord. Navelstreng zat om het nekje, dus het is een spoedkeizersnede geworden. Als ze niet al in het ziekenhuis geweest waren, hadden ze het misschien beiden niet overleefd. Ze lag binnen tien minuten op de ok. Baby heeft het heel benauwd gehad, dus die blijft ook ter observatie.

We zitten een beetje in dubio over wat te doen. Hulp aanbieden. Kaartje sturen. Op bezoek. Geen idee.
Wat een naar bericht Helene. Goed dat moeder en baby het overleefd hebben... maar wel spannend hoe het verder gaat.

Ik kan moeilijk adviseren over wat te doen... hangt erg af van jullie band denk ik.

En van de toestand van de buurvrouw.
Heleen, afhankelijk hoe je contact was zou ik haar partner bellen of ziekenhuis bellen of ze bezoek mag.
Wat een naar bericht Heleen. Hebben jullie goed contact met elkaar? Is dit hun eerste kindje? Mss kun je aanbieden om eens een uurtje op hun andere kindje te passen? Of een maaltijd door de deur schuiven voor de buurman? Je kunt wel allerlei hulp aan bieden, maar je moet het zelf wel aan kunnen, en aangezien je zelf ook niet al te mobiel bent momenteel zou ik heel egoistisch mn krachten voor mn eigen kleine Leentje bewaren.

Maar wel heel lief dat je hen wilt helpen, gewoon vragen waar behoefte aan is, en dan kijken of jij daar aan kunt voldoen
Bron. Als je je hart wilt luchten kan je altijd aankloppen he. Qoute..

Weet ik MV,maar het is nogal heftig,ik ben er van in de war..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ja, naar bericht inderdaad. Het is hun eerste (en laatste ivm haar leeftijd, ze hadden vruchtbaarheidsproblemen).

Partner hebben we nog niet gesproken, alleen hun ouders. Die waren hier een paar keer vandaag.

Moeilijk he? We kennen elkaar nog niet heel lang, maar het contact was verder goed. Samen zwangeren schept ook een band natuurlijk.
Idd lastig. Als ze daar ligt en zich heel ziek voelt, kan bezoek soms teveel zijn.

Maar als ze meer ligt aan te sterken kan het ook wel fijn zijn als er wat mensen komen. Ik zou het aan de buurman vragen denk ik. Of idd aan de ouders.
Mini paasboeketje en een 'tekening' van mini heleentje meegeven als je de vader of iemand van de familie ziet? En dan evt. op kraambezoek met aardigheidje als ze weer thuis zijn? Denk dat 'iets' (wat dan ook) wel gewaardeerd wordt ook al kennen jullie elkaar nog niet zo lang.

Ik moet eerst wat eten/te eten maken voor ik van m'n stokje ga.

Wellicht tot later.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven