The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Slapen, ik heb nachtdienst met koninginnedag...

Heb je al vakantieplannen en zo ja welkef?
quote:Marloes85 schreef op 06 april 2012 @ 09:41:

@ Elastiekje, wat was de vraag bij jouw antwoord?Wat ik als laatste gekocht had o.i.d.
Ja zeker, wij gaan met de auto naar Roemenië! Het duur nog een paar maand maar ik kijk er al ontzettend naar uit.

Wat vind jij een mooie taal?
Italiaans

Voor welk eten kunnen ze je wakker maken 's nachts?
Goed gemaakte chocoladesoufle met rode vruchten

Of coquilles met bassilicum en parmaham

Of kwaliteitszalm met een korstje van honing

Of... eigenlijk zijn er best veel lekkere dingen waar je me wakker voor mag maken.

En jij?
Mij mag iedereen lekker laten slapen 's nachts!

Waar heb je zin in als het mooi weer is? (Om te doen, of te eten of drinken of....)
Ik krijg zin om te hardlopen (als het nog niet superwarm is tenminste) en vooral zin om te bbq'en met een lekkere droge witte wijn.

En ik merk ook dat ik weer zin krijg om te klussen in ons huis zodra de zon weer begint de schijnen.

Of om naar het park te gaan met een boek, vriendinnen en een wijntje.

Ik heb zin in de zomer!!!

Van wat voor een natuur geniet jij het meeste?
Strand en zee. Of bergen.

Ben jij avontuurlijk aangelegd?
I am surrounded by morons
nee, niet zo heel erg

heb je snel last van heimwee?
Nee, niet echt.

Slaap je over het algemeen goed?
nee helaas niet

moet jij vaak plassen 's nachts?
Sowieso 1x per nacht

Heb jij groene vingers?
een klein beetje

heb je narcissen in huis?
Nee, die vind ik niet mooi. Heb wel vaak witte tulpen.

Rook jij?
Nee

Wat is (momenteel) je lievelingsliedje?
Temper Trap - Sweet Disposition. Maar eigenlijk ook de cover van Triggerfinger van I Follow Rivers.

Wanneer kwam jij op je allerlelijkst eens een bekende tegen? En hoe ging dat?
Toen ik hoooooogzwanger was en dankzij een hormoonkuur zwanger dus MEGA-veel kilo's aangekomen, iemand vd middelbare school tegenkwam. Ik vertelde stralend dat ik (eindelijk) zwanger was, en ik ZAG haar kijken, vol ongeloof.

Ze antwoordde aarzelend en bleef me -tijdens mijn verhaal- ongelovig aanstaren. Pas toen ze voorzichtig informeerde of ik wel wat was aangekomen kreeg ik door hoe ze me zag. Ik zag mezelf EVEN met haar ogen en schaamde me een ogenblik kapot .

Daarna begon ik me twijfelend te verontschuldigen hoe dat zo kwam, (hormoonkuren, pillen, injecties etc) en daarna werd ik een beetje geïrriteerd, want ik was verd*mme toch (eindelijk!!!) ZWANGER??? Ik voelde me juist BLIJ! En niemand hoefde me te veroordelen!!!

Leuke vraag; ik laat 'm staan!
Ik volg op dit moment NEI-therapie (verwerken van oude trauma's en de emoties die daarbij horen) en had 's morgens een sessie gehad. Moest enorm huilen en dat zie je bij mij na uren nog. Heftige dag, maar wel heel prettig en ook een enorme opluchting toen ik er vandaan kwam. Om 16.30 had ik een vergadering op mijn werk. Kom ik er in de auto, op weg naar die vergadering, achter dat ik geen make-up op heb gedaan.... (eyeliner en mascara is 't enige dat ik gebruik) Dus toen ik op mijn werk kwam vond iedereen me er zwaar beroerd uitzien, terwijl ik gewoon niets op mijn ogen had... Haha! "Gaat 't wel Juul..?" Blote billen, huilgezicht, dat is op mijn lelijkst..!

Wie vind jij een lief persoon?
Mijn schoonmoeder (mijn vriend ook wel hoor haha, maar dat is obvious). Echt zo'n warm gezellig mens die je meteen met open armen ontvangt. Ook erg knuffelig, maar vind ik wel fijn!

Wat is jouw favoriete chocolade?
droste en dan die pastilles , maar ben eigenlijk niet zo heel gek op zoet.

welke franse kaas vind je het lekkerst?
Rochebaron vind ik wel heel lekker

Hoeveel glazen alcohol drink je per week (of per maand)
Geen....rook en drink niet.

Als je rookt, hoeveel rook je per dag??
Ik rook niet (meer)

@julia; NEI therapie, is dat hetzelfde als EMDR toevallig...?

welke kleine eigenaardigheid/gewoonte heb jij..?
Als ik achter een pc zit en ik zie dat er iets in de prullenbak zit moet die leeg. Als ik zelf iets verwijder op mijn pc moet het ook altijd eerst naar de prullenbak en daarna leeg. Rare tik is het...

Heb jij een tik?
Ibi, ik denk het niet. EMDR is meer voor heel aanwezige trauma's, NEI is meer voor alle blokkades die zich onderbewust schuilhouden.. Inhoudelijk is het ook heel verschillend.

Ja, hou niet van kastjes en laadjes die halfopen staan, die MOETEN dicht. Fietsend 4x trappen in een lange streep, 2x in een korte. In de auto (als ik niet rij) moet ik mijn tenen krullen bij elke boom/lantaarnpaal. Mijn gehoor is extreem goed, dus ik hoor meer dan ik zou willen. Daardoor veel irritaties. Tijdens 't eten vooral en kusgeluiden.

Welk liedje vrolijkt jou op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven