The Never Ending Question deel 85
vrijdag 6 april 2012 om 11:30
Ik krijg zin om te hardlopen (als het nog niet superwarm is tenminste) en vooral zin om te bbq'en met een lekkere droge witte wijn.
En ik merk ook dat ik weer zin krijg om te klussen in ons huis zodra de zon weer begint de schijnen.
Of om naar het park te gaan met een boek, vriendinnen en een wijntje.
Ik heb zin in de zomer!!!
Van wat voor een natuur geniet jij het meeste?
En ik merk ook dat ik weer zin krijg om te klussen in ons huis zodra de zon weer begint de schijnen.
Of om naar het park te gaan met een boek, vriendinnen en een wijntje.
Ik heb zin in de zomer!!!
Van wat voor een natuur geniet jij het meeste?
vrijdag 6 april 2012 om 17:06
Toen ik hoooooogzwanger was en dankzij een hormoonkuur zwanger dus MEGA-veel kilo's aangekomen, iemand vd middelbare school tegenkwam. Ik vertelde stralend dat ik (eindelijk) zwanger was, en ik ZAG haar kijken, vol ongeloof.
Ze antwoordde aarzelend en bleef me -tijdens mijn verhaal- ongelovig aanstaren. Pas toen ze voorzichtig informeerde of ik wel wat was aangekomen kreeg ik door hoe ze me zag. Ik zag mezelf EVEN met haar ogen en schaamde me een ogenblik kapot .
Daarna begon ik me twijfelend te verontschuldigen hoe dat zo kwam, (hormoonkuren, pillen, injecties etc) en daarna werd ik een beetje geïrriteerd, want ik was verd*mme toch (eindelijk!!!) ZWANGER??? Ik voelde me juist BLIJ! En niemand hoefde me te veroordelen!!!
Leuke vraag; ik laat 'm staan!
Ze antwoordde aarzelend en bleef me -tijdens mijn verhaal- ongelovig aanstaren. Pas toen ze voorzichtig informeerde of ik wel wat was aangekomen kreeg ik door hoe ze me zag. Ik zag mezelf EVEN met haar ogen en schaamde me een ogenblik kapot .
Daarna begon ik me twijfelend te verontschuldigen hoe dat zo kwam, (hormoonkuren, pillen, injecties etc) en daarna werd ik een beetje geïrriteerd, want ik was verd*mme toch (eindelijk!!!) ZWANGER??? Ik voelde me juist BLIJ! En niemand hoefde me te veroordelen!!!
Leuke vraag; ik laat 'm staan!
vrijdag 6 april 2012 om 19:12
Ik volg op dit moment NEI-therapie (verwerken van oude trauma's en de emoties die daarbij horen) en had 's morgens een sessie gehad. Moest enorm huilen en dat zie je bij mij na uren nog. Heftige dag, maar wel heel prettig en ook een enorme opluchting toen ik er vandaan kwam. Om 16.30 had ik een vergadering op mijn werk. Kom ik er in de auto, op weg naar die vergadering, achter dat ik geen make-up op heb gedaan.... (eyeliner en mascara is 't enige dat ik gebruik) Dus toen ik op mijn werk kwam vond iedereen me er zwaar beroerd uitzien, terwijl ik gewoon niets op mijn ogen had... Haha! "Gaat 't wel Juul..?" Blote billen, huilgezicht, dat is op mijn lelijkst..!
Wie vind jij een lief persoon?
Wie vind jij een lief persoon?
zaterdag 7 april 2012 om 11:38
Ibi, ik denk het niet. EMDR is meer voor heel aanwezige trauma's, NEI is meer voor alle blokkades die zich onderbewust schuilhouden.. Inhoudelijk is het ook heel verschillend.
Ja, hou niet van kastjes en laadjes die halfopen staan, die MOETEN dicht. Fietsend 4x trappen in een lange streep, 2x in een korte. In de auto (als ik niet rij) moet ik mijn tenen krullen bij elke boom/lantaarnpaal. Mijn gehoor is extreem goed, dus ik hoor meer dan ik zou willen. Daardoor veel irritaties. Tijdens 't eten vooral en kusgeluiden.
Welk liedje vrolijkt jou op?
Ja, hou niet van kastjes en laadjes die halfopen staan, die MOETEN dicht. Fietsend 4x trappen in een lange streep, 2x in een korte. In de auto (als ik niet rij) moet ik mijn tenen krullen bij elke boom/lantaarnpaal. Mijn gehoor is extreem goed, dus ik hoor meer dan ik zou willen. Daardoor veel irritaties. Tijdens 't eten vooral en kusgeluiden.
Welk liedje vrolijkt jou op?