weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Thee, dat vind ik een topidee!

Sorry dat ik zo binnen kwam vallen trouwens, ik was er nogal ondersteboven van.
Alle reacties Link kopieren
3 x niezen: mooi weer? Dan wordt het morgen een zonnige dag door mijn genies (geen hooikoorts of iets hoor) maar ik vrees met grote vrezen...
Daar is t topic voor toch

Het is alleen wel redelijk herkenbaar, voor mensen die je buurvrouw kennen.
thee, is mijn kaart binnen?

Niets gelezen wel overheerlijk gegeten. Groentenschotel met kip was een nieuw recept voor mij. Recept staat op wat eet jij vandaag telegramstijl.

Heb ook 2 kleine paaschocolaatjes op. Jeetje wist niet meer hoe lekker dat was!
heleen, niemand valt hier toch ooit ongewenst binnen en logisch dat het je bezighoudt. Zou normaal al logisch zijn en nu denk ik nog meer ivm je eigen zwangerschap.
zo tussen nu en plaatsen vorige bericht stond er iemand op de stoep van marktplaats om een wii spel te kopen. (was afgesproken) 10 euro was het bedrag. Ze had echter alleen maar 20 euro bij zich en ik had maar 7 euro terug. Zei ze dat het goed was dus 13 euro voor het spel gekregen. Toch mooi meegenomen!
jeetje heleen das zeker een naar bericht. Zorg er wel voor dat je jezelf niet overvraagd in je poging hun te helpen!
Lekker meegenomen Ieb. Doordat ik van MP geen bericht heb gehad ben ik mijn kopers misgelopen, ze mailen niet terug dat ik akkoord ben met de prijs. Jammer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:thee schreef op 06 april 2012 @ 19:16:

heleen, niemand valt hier toch ooit ongewenst binnen en logisch dat het je bezighoudt.

Dat dus

Vandaag kregen we bij de bestelde kantoorartikelen een zakje milka-paaseitjes. Moest 's middags ergens heen, dus benieuwd of het met de middagkoffie is opgegeten of dat er dinsdag nog wat over is. Mijn lunchbroodjes (onbelegde mueslibollen) heb ik wel laten liggen, zijn die dinsdag nog eetbaar?

Schijnbaar toch zenuwen voor de middagactiviteit die (dus) niet perfect gegaan is..

Vanavond Flikken Maastricht, morgen of gordijn rijgen of toch trap verven.
watervrouw, jammer dat de activiteit niet goed ging. Ikzelf zou die broodjes dinsdag niet meer eten maar ik ben wel een zeur wat eten en zeker brood betreft.
Ik denk dat die broodjes dinsdag keihard zijn, Watje.

Ieb, dat is zeker mooi meegenomen. Verkoop je spellen die je niet meer speelt nu?
ja heleen. Dit spel zat bij de wii toen we hem kochten nu zo'n jaar of 5 geleden (we hadden hem vrij snel) in al die jaren is die 2 maal gespeeld en dan niet eens door mij. Dus in het kader van de bezuinigingen wat spelletjes te koop aangeboden.

Heb nog meer spullen maar daar heb ik me nog niet toe kunnen zetten. Even alles rustig aan.
Ik weet het niet Watervrouw, ik heb bolletjes elke vrijdag (nou bijna elke week) van een echte bakker en die zijn zeker tot donderdag goed. Van donderdag en vrijdag kan je het ook nog zo eten maar ik zeg eerlijk, ik vind bijna alleen brood van 1 dag lekker. Maar dat brood en bolletjes maak ik alleen noodgedwongen pas donderdag tosti's van.

Verder belangrijk of er muizen zijn of niet. Voor de zekerheid zou ik maar wat meenemen dinsdag.

En ps, bruin brood vind ik eerder hard dan wit brood wat ik heb.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Neem dinsdag inderdaad maar nieuwe broodjes mee, in het positieve geval kan ik ze wel weer een dagje bewaren.

vb weer in het nieuws.. meer aanmeldingen en supermarkten die scherper inkopen, waardoor voldoende (gevarieerd) aanbod moeilijker wordt..

Politiekorps waar tristan zijn wapenvergunning van kreeg is 'toevallig' zijn dossiers kwijt...
Ja, dat van die voedselbanken is nogal nieuws de laatste tijd. Ze zullen hier denk ik ook wel weer extra gaan inzamelen in de supermarkten.
Ga even een broodje eten. Ben eigenlijk al moe maar moet ook niet te vroeg gaan slapen want dan ben ik weer middenin de nacht wakker of evt. van de honger.
Slapen op een volle / goed gevulde maag is altijd verstandiger. Eet smakelijk.

Wat is het geworden?
quote:helene31 schreef op 06 april 2012 @ 21:58:

Slapen op een volle / goed gevulde maag is altijd verstandiger. Eet smakelijk.

Wat is het geworden?

Hahahah, geen sla in huis, dat vind ik lekker bij friet en quiche end. maar niet om laat te gaan maken.

Heb een broodje in de oven, en dan wat filet erop en ui en mayo .

Wat heb jij gegeten?
Sla? Dat schreef ik niet hoor.

Klinkt lekker, als je van filet houdt tenminste.

Ik heb rond vijf uur wat tortellini met saus op en net een waterijsje. Heb wel nog honger, dus overweeg wat aardappelkroketjes te gaan bakken.
Uiteindelijk pas net warm gegeten maar wel erg lekker. Nu eerst ff eind HGT kijken.
Ik had eigenlijk ook meer trek in iets warms dus in de vriezer gekeken, had ik nog een zelfgemaakte hamburger liggen, mmmmmm.

Echt zo lekker, met zelfgemaakte saus. Ik heb wat verschillende zelfgemaakte sausen in de koelkast, dat is zo lekker.

Wilde wel even snel weer de M-gate verder volgen maar het is gelukt.

Morgenochtend lekker ontbijten met die filet en gekookt eitje end.
quote:watervrouw2 schreef op 06 april 2012 @ 20:09:

Politiekorps waar tristan zijn wapenvergunning van kreeg is 'toevallig' zijn dossiers kwijt...Ja.... had het er vanavond al met m'n moeder over hoe bizar dit weer is. Ga wel maandag naar de herdenking.
Oh wat goed Heleen, wat veel heb je gegeten. En binnen gehouden.

Ben je niet bang dat gebakken aardappels verkeerd gaan vallen? Laatste keer dat je dat laat op de avond deed of iets anders maar toen werd je zo beroerd.

Heb je niet lekker slagroomtruffels?
IBI, ja kaart is binnen, lief van je. Ik ga daar morgen de kaarten en andere dingen even brengen.
Heb een klein bordje pasta op en eet zo wat kroketjes, uit de oven hoor. Niet vet dus. Wel vullend.

Mylene, jouw broodje klinkt ook heerlijk. Geniet ervan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven