weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
zaterdag 7 april 2012 om 00:07
quote:helene31 schreef op 07 april 2012 @ 00:05:
[...]
Gut, ik lijk zelf wel een stalker zo. Wij komen elkaar overal tegen hier. Hahahahahah, moet erom lachen. Ik lees niet veel op bepaalde topics/pijlers maar soms klik je een topic aan en denk ik, jaaaaaa ik heb een leuk idee .
[...]
Gut, ik lijk zelf wel een stalker zo. Wij komen elkaar overal tegen hier. Hahahahahah, moet erom lachen. Ik lees niet veel op bepaalde topics/pijlers maar soms klik je een topic aan en denk ik, jaaaaaa ik heb een leuk idee .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 7 april 2012 om 00:11
Moon, mail me als je wilt je adres dan zal ik dit weekend even die cdrom van Mindfullness kopieeren en jouw kant op sturen.
Ik heb hem nog niet helemaal kunnen luisteren want je valt meteen in slaap. Dus zal dinsdag wel vragen hoe andere dat doen.
Ik heb hem nog niet helemaal kunnen luisteren want je valt meteen in slaap. Dus zal dinsdag wel vragen hoe andere dat doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 7 april 2012 om 00:52
quote:wiesje123 schreef op 07 april 2012 @ 00:49:
Jo, was leuk om even hier met je te keuvelen, ik dacht, dat iedereeen hier welkom was, maar jij was de enige, die reageerde, dank je wel, nu ben ik er weer vandoor.......
Ik hoop maar dat je dit niet zo akelig bedoelde als het overkomt op mij.
Jij komt hier binnen en spreekt Jo aan. Dan voel ik me niet geroepen om me daarmee te bemoeien eigenlijk.
Maar slaap lekker.
Jo, was leuk om even hier met je te keuvelen, ik dacht, dat iedereeen hier welkom was, maar jij was de enige, die reageerde, dank je wel, nu ben ik er weer vandoor.......
Ik hoop maar dat je dit niet zo akelig bedoelde als het overkomt op mij.
Jij komt hier binnen en spreekt Jo aan. Dan voel ik me niet geroepen om me daarmee te bemoeien eigenlijk.
Maar slaap lekker.
zaterdag 7 april 2012 om 00:55
quote:wiesje123 schreef op 07 april 2012 @ 00:49:
Is dit nou een sneer naar iedereen hier (op Jo na) ?
Waarom nou?
Ik ken je ook dat eens in de zoveel tijd komt binnenvallen maar jij en Jo hadden een soort `gesprek onder ons`, dus positief bedoelt, ja ik had niet eens een idee waar je het over had, laat staan dat ik daar tussen ga wroeten.
Lees maar terug, je hebt zelf niemand aangesproken dus ik heb het even gelaten dat je met Jo kon spreken.
Achteraf een sneer vind ik dan weer minder.
Maar goed, zand erover .................... Slaap lekker Wies en tot een volgende keer.
Is dit nou een sneer naar iedereen hier (op Jo na) ?
Waarom nou?
Ik ken je ook dat eens in de zoveel tijd komt binnenvallen maar jij en Jo hadden een soort `gesprek onder ons`, dus positief bedoelt, ja ik had niet eens een idee waar je het over had, laat staan dat ik daar tussen ga wroeten.
Lees maar terug, je hebt zelf niemand aangesproken dus ik heb het even gelaten dat je met Jo kon spreken.
Achteraf een sneer vind ik dan weer minder.
Maar goed, zand erover .................... Slaap lekker Wies en tot een volgende keer.
zaterdag 7 april 2012 om 01:03
Heleen, ik moet de pc uitzetten, ik zou an sich niet langer forummen dan 1 uur, met af en toe een uitzondering.
Moos heb ik gemist.
Jo, Moon, Heleen en de rest die nog wakker is. Truste alvast en tot morgen. Gezellig snel Pasen, leuk.
Moos heb ik gemist.
Jo, Moon, Heleen en de rest die nog wakker is. Truste alvast en tot morgen. Gezellig snel Pasen, leuk.
zaterdag 7 april 2012 om 01:12
Welterusten MV,..... dit was echt GEEN sneer, en ik zei goeienavond helemaal in het algemeen, toen ik hier binnenkwam, ik ben hier inderdaad al een keer eerder geweest en toen maakte ik precies hetzelfde mee als vanavond, en voor mij persoonlijk was dat een naar gevoel. Ik lees hier vaak mee, maar zo is het toch een beetje een gevoel, dat ik mij hier niet welkom voel.
Wel voor Jo, maar die is dan ook een heel bijzonder mens (speciaal voor mij) oké, zal wel aan mij liggen, voor iedereen dan welterusten, ik duik mijn bed in........
Wel voor Jo, maar die is dan ook een heel bijzonder mens (speciaal voor mij) oké, zal wel aan mij liggen, voor iedereen dan welterusten, ik duik mijn bed in........
zaterdag 7 april 2012 om 04:30
Zijn er hier nog mensen die sapjes maken?
Ik ben niet zo van die smoothys moet ik zeggen. Ik heb wel een blender maar gebruik die niet vaak.
Nu zit ik te bedenken wat ik heb en wat ik ermee moet.
Een zak winterwortels, nou eten hoeft van mij niet. Dus misschien lekker om met iets te blenderen.
Ik lust alleen geen melk. Wel karnemelk. Of jus dorange end.
Iemand een lekker idee? Dan kan ik vanochtend nog even snel naar de Lidl toe.
Ik ben niet zo van die smoothys moet ik zeggen. Ik heb wel een blender maar gebruik die niet vaak.
Nu zit ik te bedenken wat ik heb en wat ik ermee moet.
Een zak winterwortels, nou eten hoeft van mij niet. Dus misschien lekker om met iets te blenderen.
Ik lust alleen geen melk. Wel karnemelk. Of jus dorange end.
Iemand een lekker idee? Dan kan ik vanochtend nog even snel naar de Lidl toe.
zaterdag 7 april 2012 om 08:31
@MV: geen zin in hutspot?
Wortel is lekker als rauwkost (geraspt) met appel, noten en rozijnen. Die combi zie je ook in worteltaart (cake basis). Ik hou zelf niet zo van tomatensap/groentensap maar mixen met sinaasappel of appel moet goede smaak geven.
Misschien ook gember.
Ik zou taart maken (ook goed in te vriezen), heb laatst recept via Google gevonden, forum mobiel helaas geen link.
Wortel is lekker als rauwkost (geraspt) met appel, noten en rozijnen. Die combi zie je ook in worteltaart (cake basis). Ik hou zelf niet zo van tomatensap/groentensap maar mixen met sinaasappel of appel moet goede smaak geven.
Misschien ook gember.
Ik zou taart maken (ook goed in te vriezen), heb laatst recept via Google gevonden, forum mobiel helaas geen link.
zaterdag 7 april 2012 om 09:30
Goedemorgen,
Wekker stond op 9,45 maar was er om 9u uit.
De wortelcheesecaketaart die Caspar gister maakte vond ik er wel lekker uitzien.
Zo eerst maar eens kijken of de lift het nog doet. Kon er gister niet mee naar beneden maar toen wel weer naar boven of ja hutspot, mag je mij voor wakker maken!
Schijfjes gekaramelliseerde wortel in een wokgerecht. Heb je nog andere groente waarmee je zoiets kunt combineren? Peutjes, brocoli of zo?
Jo en Wiesje, wonen jullie bij elkaar in de buurt? Ik kom strakst een stukje jullie kant op maar ben dan volgens mij nog niet eens halverwege. Het is ook een snel heen-en-weertje om even ergens iets af te geven (onder voorbehoud dat de lift het doet).
Wekker stond op 9,45 maar was er om 9u uit.
De wortelcheesecaketaart die Caspar gister maakte vond ik er wel lekker uitzien.
Zo eerst maar eens kijken of de lift het nog doet. Kon er gister niet mee naar beneden maar toen wel weer naar boven of ja hutspot, mag je mij voor wakker maken!
Schijfjes gekaramelliseerde wortel in een wokgerecht. Heb je nog andere groente waarmee je zoiets kunt combineren? Peutjes, brocoli of zo?
Jo en Wiesje, wonen jullie bij elkaar in de buurt? Ik kom strakst een stukje jullie kant op maar ben dan volgens mij nog niet eens halverwege. Het is ook een snel heen-en-weertje om even ergens iets af te geven (onder voorbehoud dat de lift het doet).