Datingsite Codtetaal/ Jargon...

07-04-2012 00:18 156 berichten
--
Alle reacties Link kopieren
Schrijven vrouwen net zulke profielteksten?
Je bent zelf een theepot
Ik zit op Paiq, dan heb je tenminste geen profielteksten.
quote:SuzanneSuus schreef op 07 april 2012 @ 11:55:

Schrijven vrouwen net zulke profielteksten?

Sterker nog: mannen reageren net zo goed op een lege profieltekst als: "Komt er nog aan ... ". Als er maar een foto bijstaat.

Mannen spammen ook gewoon. Je stuurt 50 emails achter elkaar, en pas als je iets terug krijgt bekijk je het profiel. Na een week zijn er dan nog een paar over.

Het draait allemaal om schoonheid (en humor). De rest is bijzaak.
Inderdaad, mannen lezen je profiel niet.

Zo kreeg ik een berichtje van een man waarin stond dat mijn profiel hem erg aansprak.

Heel bijzonder, want ik had nog geen tijd gehad om mijn profiel in te vullen.
Wat ik me soms wel afvraag, is wat iemand beweegt om een bepaalde foto te gebruiken.

Dan is iemand niet knap of lelijk... maar is het wel zo'n foto dat ik denk: Hoe kom je erbij om die te plaatsen? Een foto waar iemand best raar op kijkt of één in skipak (waarop je dus eigenlijk niks ziet behalve sneeuw).

Of met afgeknipte mensen ernaast.
Haha, ja dan zie je nog een arm en wat blonde haren
quote:pearle schreef op 07 april 2012 @ 12:04:

Zo kreeg ik een berichtje van een man waarin stond dat mijn profiel hem erg aansprak.

Heel bijzonder, want ik had nog geen tijd gehad om mijn profiel in te vullen. Kijk, er doen 3-4 keer zoveel mannen als vrouwen mee, waarbij de meeste mannen ongeacht hun eigen leeftijd graag weer een jonge knappe vrouw willen. Omdat de kans op antwoord-terug vrij klein is, gaan ze maar spammen.
Eén keer iemand die gewoon zijn ex doormidden had geknipt, die ernaast stond

Heb wel heel leuk contact gehad met diegene uiteindelijk. Echt iets voor hem om iemand er half af te knippen en te denken: Och dit kan ik wel opsturen (was niet de profielfoto).
Voor wat betreft je foto: mannen houden van een vrouw zoals hier rechts. Met een gladde huid, een volle bos haar en volle borsten.

Ik tenminste wel.
quote:Henkjan41 schreef op 07 april 2012 @ 12:24:

Voor wat betreft je foto: mannen houden van een vrouw zoals hier rechts. Met een gladde huid, een volle bos haar en volle borsten.

Ik tenminste wel.

Wat gebeurt er dan met de overge vrouwen? Eenzame, oude kattenvrouwtjes?

Ik houd trouwens ook van mannen met een mooi lichaam, mooie bos haren en volle lach.
Ik ga iemand onder de negeer zetten. Wat een onzin komt daaruit zeg.
Nou he?! Ik hoop hem nooit tegen te komen op een datingsite! wat een diepgang.....

Ik tenminste wel.Spreek je altijd voor al je sexe genoten?

Ik tenminste wel.Gezien je lege karakter zullen deze vrouwen voor jou wel niet binnen handbereik zijn. Rot voor je
quote:pearle schreef op 07 april 2012 @ 12:04:

Heel bijzonder, want ik had nog geen tijd gehad om mijn profiel in te vullen.
--
Ik zat net even op paiq. Ontspannen kennismakingsgesprekje over vakanties en dat hij vroeger in mijn regio op vakantie ging en ik juist waar hij woont. Vraagt ie middenin het gesprek of ik een kinderwens heb. Dat vind ik ook weer een beetje apart.

(Bij mij is het namelijk een 'ja, mits'- verhaal. Afhankelijk van gezondheid, relatie en of de basis stabiel is. Denk dat dat bij veel mensen zo is. Apart om dat tussen de koetjes en kalfjes door te vragen)
Waar ik als man mij altijd dood om lach zijn die summiere ik-ben-een-vrouw-kom-maar-op berichten.

Voorbeeld dat ik op de eerste pagina van RP al vond:

ik ben X ben Y jaar, spontaan sportief en druk met vanalles !

wil je meer weten kun je me contacten!

Nou, lieve X. Hoe denk je op te vallen tussen al die andere vrouwen van jou leeftijd, dat iemand serieus in JOU geïnteresseerd raakt?

Zo vang je echt alleen maar spammers...
En wat dacht je dan van al die mensen die een humoristische man/vrouw zoeken? Heb je ook heeeeel veel soorten in. Van onderbroekenlol tot droog, cynische humor. En prettig gestoord, kom je ook vaak tegen. Bleeeeehhhh.
Trouwens, ik denk dat Henk jan wel gelijk heeft hoor. Volgens mij houden mannen best van zo'n vrouw als hiernaast. Maar ja, niet iedereen lukt het om er 1 te krijgen. En er zit toch wel een verschil tussen iemand aantrekkelijk vinden om het uiterlijk of met iemand een relatie aangaan, toch? Bij een relatie komt iets meer kijken dan alleen het uiterlijk.
Het gaat mij om de stelligheid waarmee hij dingen beweert, niet alleen hier.

Ik denk dat mannen liever een foto zien waarop een vrouw in de lens kijkt, bijvoorbeeld. Zoveel mannen, zoveel smaken.
quote:Moonlight82 schreef op 07 april 2012 @ 16:55:

Het gaat mij om de stelligheid waarmee hij dingen beweert, niet alleen hier.

Ik hou mijn teksten kort. Vandaar dat het soms wat stellig overkomt.
Leuk topic dit, veel herkenning!

Er wordt ook veel gekopieerd en geplakt van elkaar. Toen ik laatst wat aan het rondneuzen was tussen de mannen profielen zag ik dat iemand een ineens een nieuwe (lange) tekst had geplaatst waarin stond dat hij (het was een man dus!) op zoek was naar een leuke man met een leuke baan die ook van leuke dingen hield enz.. vond het wat vreemd dus ik ging even later nogeens kijken wat het nou precies was. Zag k dat een deel van de tekst intussen omgebouwd was van "man" naar "vrouw" en van "hij" naar "zij" en bij het refreshen van het venster waren er weer wat aanpassingen gedaan.

Zat dus iemand doodleuk een profiel tekst van een vrouw om te bouwen. Is een leuke tekst, vond het wel sympathiek overkomen, maar was dus gejat. ...Tja dat relativeert....
Die man kan in ieder geval "creatief" als eigenschap aan zijn lijstje toevoegen
Laatst een man die in het derde mailtje al vroeg of ik een koophuis of huurhuis had. Vond ik ook een beetje (zwak uitgedrukt) vreemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven