Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
O dat heb ik ook hoor. Omdat ik me er helemaal geen voorstelling van kan maken hoe het werkelijk zou zijn. Ik betrapte me er gisteren op dat ik dacht: "Zou echt leuk zijn als Dreadlokje zwanger is" en toen dacht ik: "Maar als ik het zelf zwanger zou zijn zou ik dat net zo leuk vinden!" Maf he? Je leeft met anderen mee maar voor jezelf blijft het ergens een ver van je bed show. Tenminste, bij mij.

Dus jij voelt je ook niet top? Hahaha... misschien worden we allebei wel hartstikke gefopt. Nou, laten we dan afspreken dat als we volgende week allebei melden dat we ongesteld zijn geworden, dat we er hard om lachen ok?
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Hey meiden!

Hier ben ik ook weer een keer! (lief, Dreadlokje, dat je een paar keer naar me vroeg...!)

allereerst wil ik de meiden die inmiddels zwanger zijn feliciteren: wat supergoed! Geniet van jullie zwangerschap! Gaat het goed met jullie?

En verder een dikke knuffel voor Terminator en Kusje... hoe gaat het nu met jullie...?

Ik heb de afgelopen tijd wel met jullie meegelezen, maar had even niet zo'n behoefte om te reageren, sorry! Misschien heb ik toch wel wat meer moeite met mijn situatie gehad dan ik zelf gedacht had... ik denk nu nog wel eens, als alles goed was gegaan was ik nu zoveel weken zwanger geweest etc. maar ja, het heeft niet zo mogen zijn dus nu met frisse moed weer verder! Ik ben ervan overtuigd dat het wel goedkomt!

Fijne avond!

Liefs Kaatje

PS ik duim voor jullie hoor, Dreadje en Winterdip!
Kaatje, welkom terug!

Geeft helemaal niks dat je even de tijd voor jezelf hebt genomen, vind ik ook wel logisch. Blij dat er weer bij bent met frissen moed.

Gaat het verder goed met je?

liefs

Winterdip
Het gaat heel goed! Thanks for asking...

Vorige maand was nog even spannend, want was vier dagen over tijd, maar toch ongesteld geworden... redelijk heftig ook, dus denk dat er wel weer iets "aan de gang was", maar gelukkig had ik nog niet getest (durfde niet!), dus natuurlijk wel een beetje teleurgesteld, maar het scheelt enorm als je nog geen positieve test in handen hebt gehad.

Door al dit gedoe, ben ik nu wel een beetje de tel kwijt in deze cyclus, dus we gaan het maar gewoon afwachten...

Fijne dag!
Hey hoi Kaatje!! Wat fijn om even weer wat van je te lezen. Ik was erg benieuwd naar hoe het nu met je gaat, moest af en toe wel ff aan je denken ja. Het is niet niks.....

Maar fijn om te lezen dat het beter met je gaat! :-)

Ik snap heel erg goed dat je de laatste tijd even geen puf of zin had om te reageren etc. Je had al genoeg aan je hoofd toch. Dus geen sorry hoor, het is wel begrijpelijk.

Fijn om te lezen dat jij er van overtuigd bent dat het goedkomt!! Want zo is het wel. Hoe erg het ook is, alles komt weer goed.

Lief dat je voor ons duimt!! Ik duim ook weer hard mee met jou!

Winterdip,

Dus jij voelt je ook niet top? Hahaha... misschien worden we allebei wel hartstikke gefopt. Nou, laten we dan afspreken dat als we volgende week allebei melden dat we ongesteld zijn geworden, dat we er hard om lachen ok?

Is goed!! Doen we! Ik voel me trouwens af en toe ook beetje misselijk... maar dat beeld ik me vast in... stom hè! Waren de tekenen van zwanger zijn maar duidelijker, bijvoorbeeld dat je een groene rechterpink krijgt ofzo... hahahahaha!!

Duimen draaien overuren hier!!
Een groene rechterpink! Hahaha... dan denk iedereen dat ik chronisch neuspeuteraar ben. Mag het ook een teen zijn? Wat leuk dat je misselijk bent ben heel benieuwd!

Persoonlijk is het écht een ver van mijn bedshow hoor. Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen. En verdere echte klachten ofzo, heb ik niet. Mijn vriend vroeg al: `Heb je geen zere tieten ofzo?` Hahahaha! Ja, schraal worden vanzelf wel als ik er iedere keer aanzit om te kijken of ze anders voelen.

Sjees... Twilight Zone hoor. Ik probeer het echt naast me neer te leggen want dit slaat nergens meer op!

Fijne avond!
En de duimen draaien maar door.

Ik had helemaal geen klachten/tekenen maar ik wist gewoon dat ik zwanger was.
Winterdip, het mag ook een groene teen zijn. Ja, anders ziet ook iedereen gelijk dat je zwanger bent.... Niet zo handig dus.

W.b. die misselijkheid... dit kan ook tussen mijn oren zitten hoor... En heb zere ( . )( . ), dit ook altijd voor ongesteldheid, maar voelt nu wat anders.... denk ik. Het steekt nu meer.

Ach ja, we zien het wel. Ik hoop het! Maar is het niet zo, dan niet getreurd, we gaan gewoon rustig verder. Ik zit er dan wel aan te denken om volgende maand ovulatie-testen te gaan gebruiken.

Heb trouwens van de week toch maar eens 2 boeken aangeschaft: 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun (erg geestig boek, moet ik zeggen) èn 'Zwangerschap voor Dummies'. Hahahahaha!! Ik hou van nuchtere/luchtige verhalen (niet te veel roze wolken), dus deze boeken spraken mij wel aan. Ben benieuwd! Toch maar eens meer verdiepen in zwangerschap etc.
Fijne Pasen allemaal!

Dreadlokje en winterdip ik duim voor jullie

gr Amy
Hey Amy... jij ook fijne paasdagen! En alle andere ladies ook natuurlijk.

Dreadje, ik ben echt een muts geweest. Had nog een z-test liggen en voelde me zoooo weird dat ik gister al een test heb gedaan. Negatief natuurlijk. Ik wist natuurlijk dat het nu nog helemaal geen zin had maar ik kon de verleiding niet weerstaan. Toch maar gewoon braaf tot NOD wachten. Ik begin ook te denken dat ik gewoon wat onder de leden had, griepje ofzo, want nu voel ik me weer helemaal prima.

Nouja, we zien wel.
Hahahaha die Winterdip, nu al een test gedaan. Hihi!! Ach, maakt ook niks uit toch. Ik heb nog één test thuis liggen, maar wacht eerst rustig af. Waarschijnlijk komen de rooie duivels vanzelf wel.

Amy, thanks voor het duimen! Hoe gaat het met jou?

Fijn pasen!
Ik heb het dus deze keer weer goed gevoeld: ben ongesteld geworden..... jammer, maar helaas.

23 april is mijn nieuwe NOD, dus daar gaan we maar weer voor!! Ga deze maand met ovulatietesten proberen.

Hoe gaat het met jou Winterdip?? Voel je al iets? Ik duim nu heeeeeeeel hard voor jou!
Hahahaha.... tja, we hadden afgesproken om er heel hard om te lachen maar natuurlijk had ik voor een andere uitslag geduimd.

Wél een felicitatie waard: Je strakke cyclus! Hier nog niks maar ook gister nog een keer getest en ook niks hoor. Testen zijn nu op dus als er woensdag nog geen duivels zijn dan test ik vrijdag wel weer een keer.

Ondertussen voel ik van alles, en niks....

Fijne pasen en een dikke knuffel!
Owowow wat baal ik dat ik voor mijn NOD die testen al heb opgebruikt. Ik en mijn ongeduld. Hier nog geen rode duivels.

Wel al gehad in de afgelopen dagen: enorme rommeldarmen (klinkt echt als chemische oorlogsvoering daarbinnen), eergisteravond in bed ineens vreselijk misselijk, moe, gespannen borsten en ineens veel meer van die bobbeltjes op mijn tepel. En al een paar dagen zeer onrustige benen, alsof mijn bloed er veel sneller dan anders doorheen jaagt.

Ik durf het bijna niet te zeggen omdat ik bang ben om dan het ´lot te tarten´ (en daarom schrijf ik het maar aan jullie maar het zou me toch niet verbazen als het dit keer wel raak is....

Vanavond uit mijn werk een test halen. Ben inmiddels bijna aandeelhouder van Clear Blue...

Wordt vervolgd dames, willen jullie voor me duimen?

Dikke kus,

Winter
Oh Winterdip............. SPANNEND!!! Hopenlijk is het bij jou wel raak dit keer! Ik duim nog heeeeeeeeeeeeel hard met jou mee!!

Hier gaat het goed! Gisteren toch klein beetje balen... maar ik ben weer helemaal positief en ga voor deze ronde! Heb al ovulatietesten besteld, dus daar ga ik het deze maand mee proberen. Hopenlijk wordt ik daar wat wijzer van. :-)
Hey Dreadlokje!

Tuurlijk balen. We zouden wel lachen maar natuurlijk is het helemaal niet lachen. Goed dat je ovulatietesten hebt besteld.

Heb ik ook gedaan deze keer. Of het geholpen heeft laat ik je asap weten!

Ik loop hier iedere 25 minuten naar de wc bijna. Word er gek van! Vind het heel spannend en kan me ook niet echt concentreren. Deze dag moet ik echt uitzitten

Dank je voor het duimen! Ik hoop zo dat ik 2 december ben uitgerekend (ik heb natuurlijk al lang alle berekeningen erop los gelaten hahahaha!) Ik heb echt het gevoel dat het raak is. En als dat zo is, dan moet het ook nog maar goed gaan. Vorig jaar had ik ook een positieve zwangerschapstest in handen en gelijk daarna ging het eigenlijk al fout.

En anders gaan we gewoon lekker samen weer de volgende ronde in!
@Winterdip ik had ook gewoon het gevoel dat ik zwanger was dus wie weet mijn duimen draaien door.

En dread jammer.Hopen dat het met die testen wel lukt.
Hey meiden....lees stiekem nog steeds met jullie mee..winterdip ik duim voor je!

liefs kittepetit
Thanks Sungirl en Kittepit!

Hoe is het met jullie?

Ik hoop dat jullie duimendraaien effect heeft!

Vanmiddag ga ik bijtijds weg van mijn werk, even langs de drogist :-)
Hey!

Winterdip, wilde even laten weten dat ik ook heel hard voor je aan het duimen ben! Hoop het echt heel erg voor je...

Laat je het ons snel weten?

Kus Kaatje
En, en, en Winterdip...heb je al getest????

Ben supernieuwsgierig!
Kaatje hahaha!

Ik heb de test gehaald. En nu.... durf ik niet!

Vorige keer toen ik positief testte ging het gelijk daarna mis.

Bovendien ben ik eigenlijk pas één dag overtijd. Misschien is er nog niet genoeg hormoon en zegt de test negatief en ben ik heel erg teleurgesteld.

Ondertussen moet ik enorm plassen. Maar nu zit ik dus te dim-dammen, ga ik naar de wc mét of zonder test hahaha!

Ben ik een truthola of niet?! En ik doe het bijna in mijn broek....

Ik wacht denk ik maar tot lief thuis is, vraag ik het hem. Maar stel dat hij zegt: Doe maar morgenochtend, kan ik dan wel zo lang wachten?!

Je snapt hem, ik word tureluurs van mezelf.
Winterdip, Truusje ongeduld! Hahahahahaha!! Nee hoor, ik zou ook gelijk willen testen. Maar net zoals jij zegt: je bent pas één dag overtijd. Ondertussen stiekem toch al weer getest of niet?? Snap dat je niet durft... logisch in jouw geval. Maar dat was toen en dit is nu hè!

Ondertussen draaien mijn duimen overuren... nog ff en ik heb rsi. Hahahaha!! Maar dat heb ik er wel voor over hoor!
Ja erg he? Ik laat mezelf wel kennen zo.

Ja natuurlijk heb ik inmiddels toch getest... negatief.

Volgens vriend ben ik toch écht zwanger en is ochtendurine beter omdat ik nog maar nét overtijd ben. Dus nog eentje voor morgenochtend. En is die weer negatief dan pas vrijdagochtend weer. Tenzij ik voor die tijd natuurlijk hartstikke ongesteld ben geworden.

Zucht. Ik word moe van mezelf. Jullie zullen me ook wel een weirdo vinden met dat neurotische gedoe. Maar jullie zijn wel schatten!

Kus!
Ik snap helemaal hoe je je voelt! Ik durfde vorige maand ook echt niet te testen, na 4 dagen overtijd! In mijn geval gelukkig maar, want dat scheelde weer een teleurstelling...

Ik hoop zo dat je vriend gelijk heeft en dat je morgenochtend een super-positieve test in handen hebt! En tot die tijd... duimen wij gewoon verder!!!

Hopelijk kun je een beetje slapen...

Sweet dreams allemaal!

X Kaatje

PS Ben helemaal vergeten te zeggen hoe jammer ik het vind voor jou Dreadlokje! En je had nog wel zo je best gedaan! Maar 1 kleine troost: we zitten in hetzelfde schuitje want ik ben ook zondag weer ongesteld geworden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven