Fashionista's Meet Again (deel 71)
zaterdag 31 maart 2012 om 22:25
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.
Link naar deel 70.
Link naar deel 70.
zaterdag 7 april 2012 om 16:38
quote:Ceci schreef op 07 april 2012 @ 16:36:
Alleen nog even bedenken hoe ik mijn nieuwe jurk ga combineren. Met een donkerblauw vestje denk ik, en dan de schoenen nog.... ik dacht aan grijze laarzen met hoge hak maar de jurk is meer taupe-achtig dan grijs zoals ik in de winkel dacht.
Anders heb ik nog blauwe pumps (die werkelijk waar verschrikkelijk lopen)je vindt vast wel een combinatie.
waarom heb je die blauwe pumps dan gekocht ?
let niet op mij, ik ben qua schoenen te praktisch geworden
Alleen nog even bedenken hoe ik mijn nieuwe jurk ga combineren. Met een donkerblauw vestje denk ik, en dan de schoenen nog.... ik dacht aan grijze laarzen met hoge hak maar de jurk is meer taupe-achtig dan grijs zoals ik in de winkel dacht.
Anders heb ik nog blauwe pumps (die werkelijk waar verschrikkelijk lopen)je vindt vast wel een combinatie.
waarom heb je die blauwe pumps dan gekocht ?
let niet op mij, ik ben qua schoenen te praktisch geworden
zaterdag 7 april 2012 om 16:41
quote:princessetamtam schreef op 07 april 2012 @ 16:26:
heel mooi ceci !
het gaat pix en GB meer om de hype om vintage heen als om vintage kleding zelf, als ik het goed begrijp.Ik spreek voor mezelf, dus ik weet niet wat het bij Pix is. Maar als iemand zich van top tot teen in 2e hands 'vintage' wil hullen en het vervolgens wil hypen, mijn zege hebben ze.
heel mooi ceci !
het gaat pix en GB meer om de hype om vintage heen als om vintage kleding zelf, als ik het goed begrijp.Ik spreek voor mezelf, dus ik weet niet wat het bij Pix is. Maar als iemand zich van top tot teen in 2e hands 'vintage' wil hullen en het vervolgens wil hypen, mijn zege hebben ze.
zaterdag 7 april 2012 om 16:43
zaterdag 7 april 2012 om 16:54
zaterdag 7 april 2012 om 16:57
quote:princessetamtam schreef op 07 april 2012 @ 16:54:
mooi !!
http://topvintage.nl/nl/v ... litary-black-a-line-dressdie heb ik vandaag in het echt gezien... viel tegen.
mooi !!
http://topvintage.nl/nl/v ... litary-black-a-line-dressdie heb ik vandaag in het echt gezien... viel tegen.
zaterdag 7 april 2012 om 16:59