Gezondheid alle pijlers

Kleine rode bloeduitstortinkjes over hele lichaam..

17-03-2008 10:26 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar dagen heb ik over mijn hele lijf hele kleine rode bloeduitstortinkjes (ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Het begon bij mijn onderbenen en werd binnen een paar dagen snel erger en verspreidde zich over mijn hele lichaam. Ook een aantal spontane blauwe plekken (één enorme donkerblauwpaarse plek op mijn bovenbeen, ik heb me zeker niet gestoten).

Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en volgens haar is het geen allergische reactie, heeft het niks met mijn hooikoorts te maken, maar is het 'iets' in mijn bloed. Ik moest halsoverkop bloedprikken, de uitslag komt morgen. Bloed wordt getest op dingen waar ik niet blij van word...: nierfuncties, kreat, mdrd, bse, hb, leuko/diff, thrombo's, iets met stollingsziektes ofzo.

Morgen krijg ik de de uitslag, maar ik zit nu behoorlijk in de stress. Kent iemand deze verschijnselen? Ik voel me overigens prima.
Lieve meid, ik wens je echt het aller aller beste. Ik ken deze verschijnselen als de beste. En wilde je niet bang maken, maar behalve bij itp en leukemie kende ik geen andere écht serieuze redenen voor deze verschijnselen. Die ruggenprik die valt echt heel erg mee en als het meezit heb je dezelfde dag nog de uitslag. Ik leef met je mee.

Voor degene die het nog niet wist. Mijn dochter van 10 heeft leukemie, en ik hou mijn hart vast, en wil de goden niet verzoeken, maar bij haar begon het op exact dezelfde manier. Bij haar ook cito bloedbeeld, óf leukemie, óf itp, toen beenmergpunctie, en idd leukemie. Nu zijn we bijna een jaar verder. En volop in de chemotherapie. Vandaag verwachten we weer een tussentijdse uitslag....

Als het lukt, laat je dan weten hoe het met je gaat ajb?

Ajb blijf positief!!!

Het aller aller beste

Zoy
ps, ik welk ziekenhuis word je opgenomen als ik vragen mag?
Ik zit dit helemaal geschokt te lezen... Heel veel sterkte Alice, ik duim voor je!!
Pfoe, daar schrik ik van. Ik had je topic gisteren ook al gelezen en moest glimlachen om je opmerking over dat er geprikt werd op BSE. Ik had ook al eens gedacht dat ze bij mij wilden prikken op de gekke koeien ziekte.

Maar voor de rest valt er weinig te glimlachen. Ik hoop heel hard dat je uitslag vanochtend 'meeviel'. Ik bedoel, als je moet kiezen tussen 2 kwaden dan hoop je maar op het minst kwade.

Heel veel sterkte en ik hoop snel weer van je te horen!
(de BSE die hier wordt bedoeld is de bezinking van je bloed)
( Ja Extrahalo, dat was nou net de hele clou )
Heel veel sterkte!

(In alle eerlijkheid: hoeveel forummers dachten hier al aan maar wilden het niet opschrijven.... Was in ieder geval de reden dat ik schreef dat je beter niet kon googlen.)

Ik hoop met heel mijn hart dat het de 'meest gunstige' optie blijkt te zijn.
Djiez, dat is schrikken! Heel veel sterkte!

(En dat laatste wijntje? Dat nsap ik heel goed. Ik denk niet dat ze dat in het ziekenhuis goed vinden, als je dat zou doen, dus dan mag je die laatste ekker thuis nog)

Heel veel sterkte, beterschap, etc!
Ik was er al bang voor toen ik dit gisteren las.... Heel veel sterkte!
Hallo TO,

Sterkte, ik heb jaren geleden ook kleine bloeduitstortinkjes gehad die er plotseling waren. Ik had ze over bijna heel mijn lichaam vooral ledematen, rug, borst. Ik heb ook bloed laten prikken en zat in de zenuwen: gelukkig bleek er niets afwijkends in het bloedbeeld te zijn. Maar het zag er wel griezelig uit en je bent pas echt gerustgesteld wanneer je de uitslag hebt. De dokter zei dat het mogelijk een bijverschijnsel van een virus is geweest; het komt vaker voor tijdens en na perioden van koorts.

Laat je het even weten wat de uitslag van het bloedonderzoek is?
Oh sorry Alice,

Ik had net een stuk gemist! Heel veel sterkte meid. Ik hoop dat ze snel een duidelijke diagnose kunnen stellen en een passende behandeling vinden. Zou je ons op de hoogte willen houden op het forum? Al snap ik dat in deze tijd je hoofd er mss niet naar staat om online te gaan. Hierbij een virtuele bos bloemen!!
Ik durfde helemaal niet te reageren, herkende het zo van mijn dochter toen ze leukemie kreeg.

Heel veel sterkte!!!
Hey Alice,

Moet de hele dag al aan je denken. Ik hoop dat alles goed is gegaan!
tjeetje, wat een naar bericht zeg. Je zal nu de punctie wel achter de rug hebben... ik ben erg benieuwd, en hoop voor je dat het geen ernstige ziekte is.
Jee, heel veel sterkte Alice.

Ikzelf heb al jaren van die kleine bloeduitstortinkjes op mijn romp. Heb het ooit eens aan een arts laten zien, die wist totaal niet hoe of wat. Dacht altijd dat het geen kwaad kon. Moet ik me zorgen gaan maken?
Als je daar al jaren mee rond loopt zonder verdere klachten is het niets ergs Lampie3.

En Alice, ben zo benieuwd hoe het met je gaat. Ik hoop dat de beenmergpunctie meeviel en de uitslag daarna helemaal!
Heel veel sterkte meid!
Jee, heftig zeg!

Heel veel sterkte!
quote:fleurtje schreef op 18 maart 2008 @ 13:14:

Heel veel sterkte!

(In alle eerlijkheid: hoeveel forummers dachten hier al aan maar wilden het niet opschrijven.... Was in ieder geval de reden dat ik schreef dat je beter niet kon googlen.)

Ik was er ook zo 1 ja...

Heb de hele dag gehoopt dat het toch iets onschuldigs zou zijn

Ik hoop met heel mijn hart dat het de 'meest gunstige' optie blijkt te zijn.Alice, ik hoop echt dat je hier binnenkort kunt melden dat de punctie en de uitslag mee zijn gevallen: heb veel aan je gedacht
Alice veel sterkte de komende dagen, ik hoop heel erg dat het meevalt.
Gisteren durfde ik niet te reageren - inderdaad zoals Fleurtje al zei, zoals waarschijnlijk veel forummers- en ik hoopte dat het mee zou vallen.

Ik hoop ook dat de punctie niet te pijnlijk was voor je, en ik blijf hopen dat de uitslag mee valt.

In ieder geval heel veel sterkte!
Dikke knuf.. Je niet eens ziek voelen en dan toch zo ziek zijn. Hoop dat er een minst erge uit komt.
Even voor de duidelijkheid: ik dácht er meteen aan, iets wéten is natuurlijk een ander verhaal; ik ben geen arts, de meeste forummers niet. Vandaar mijn reactie over niet gaan googlen, je pikt er altijd de verkeerde dingen uit. Vandaar vaak mijn reactie: ga naar je arts, vraag het niet hier.

Dat was bij Alice (gelukkig) niet het geval, die is wél naar de arts gegaan.

Lieve Alice,

Ik vind dat je trots op jezelf mag (nee: moet) zijn.
Alice, ik hoop dat de beenmergpunctie je gisteren is meegevallen, en dat de uitslag zo gunstig mogelijk is voor je. Je zult nog wel even in het ziekenhuis liggen, dus misschien lees je dit pas veel later, maar toch nog even een hart onder de riem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven