2 doeken met rozen

07-04-2012 17:31 16 berichten
Aangezien ik een google kluns ben heb ik even jullie hulp nodig. Voor mijn binnenkort-spic-en-span nieuwe verse slaapkamer, zoek ik 2 doeken van ong 50x50cm met rode rozen. Maximaal 20 euro per stuk.

Liefst 2 verschillende, wel beiden met knalrode rozen. Ik heb op posters.nl (ofzo) heel mooie gezien maar dan krijg je (volgens mij) 2 opgerolde stukken papier van doe-er-maar-iets-leuks-mee.

Ik zoek doeken die op een frame gespannen zijn.

Alvast erg bedankt!
Xenos
Al bij Ikea gekeken? Xenos, Marskramer, enz.?
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij de action.
Leenbakker, action heeft ze ook wel eens, blokker
Ikea
of op marktplaats, paar jaar geleden had half nederland die doeken van Ikea met rozen...misschien iets originelers zoeken?
ikea roos
Ikea had ik bekeken inderdaad. Xenos komt in de buurt.

Ik dacht ook dat ze gewoon nog overal te koop waren maar het is een beetje uit vrees ik. (dat heb ik weer..)

Intratuin ben ik geweest en kwantum. We zoeken stug door.

Bedankt voor zover!
quote:pearle schreef op 07 april 2012 @ 17:41:

of op marktplaats, paar jaar geleden had half nederland die doeken van Ikea met rozen...misschien iets originelers zoeken?Het heeft een speciale betekenis...
Kijk eens op marktplaats. Als je "canvas" en "rozen" intypt, komt er heel wat moois voorbij.

Succes!
Bij action hebben ze op het moment hele leuke!
Ik heb ook het idee dat het een beetje uit is :-)

Jaren geleden had ik 2 doorzichtige placemats in een lijst gedaan, leek best leuk
Ps. Wel placemats met rode rozen dan hè
Bedankt allen voor de tips. IK ga na de paas even bij de action kijken en anders wordt marktplaats mijn vriend!
Heb er 1 van LeenBakker, 'opgespannen' op zo'n houten frame van circa 1 cm. Deze was dacht ik rond 15 euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven