weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Snap je niet he Heleen, dat mensen werkelijk zo druk zijn en zo'n haast hebben, of juist zo aso zijn dat ze je omver lopen..

Klinkt goed Thee, patatje Smullers, wat is dat?
Als het zo druk is in de stad moet ik echt vooraf bedenken wat ik nodig heb en alleen dat kopen.

Kan niet echt prettig een beetje rondsnuffelen in die drukte.
MV, ik zag wel dat er kennelijk drinken over de onderkant gegaan is maar het zal bier of witte wijn geweest zijn. Gaat er vast nog wel uit.

Ze heeft niet eens echt gekeken, is kennelijk goed van vertrouwen.

Ik ga vanavond naar mijn ouders. Nog even Moon-time, zo even eten en dan ga ik later op de avond die kant op.
zo toch nog even wat boodschappen gedaan. Gelijk bij de hema gekeken of het paasspul al in de opruiming was maar helaas. Djees moet echt nog veel doen. Iemand bezwaar als ik lijstje neerzet hier?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 april 2012 @ 17:09:

zo toch nog even wat boodschappen gedaan. Gelijk bij de hema gekeken of het paasspul al in de opruiming was maar helaas. Djees moet echt nog veel doen. Iemand bezwaar als ik lijstje neerzet hier?Tuurlijk niet meis.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:maroon5 schreef op 07 april 2012 @ 16:57:

Snap je niet he Heleen, dat mensen werkelijk zo druk zijn en zo'n haast hebben, of juist zo aso zijn dat ze je omver lopen..

Klinkt goed Thee, patatje Smullers, wat is dat?

Smullers is een friettent die op stations vaak aanwezig zijn. Soort febo.

Beetje dikke Belgische frieten hebben ze daar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 april 2012 @ 16:55:

Weet je zeker Thee dat je hem bent verloren? Misschien in een zakje waar je echt niet hebt gekeken? Balen zeg.

Wel lekkere dingen heb je gekocht, en dat je het ook op hebt.Nee echt verloren. Ik checkte voor in de bus in en vroeg of ik ivm zware bagage achter mocht instappen zodat ik niet met veel spullen door gangpad hoefde. Was ok. Paar haltes verder geen OV kaart meer. Weet zo goed als zeker dat ik hem niet in maar naast m'n jaszak heb gestopt.
quote:bankje schreef op 07 april 2012 @ 16:56:

Thee zou je mij willen mailen

catootje1 at aol punt nlmail je zo even vanaf thee39
Jeetje, das kut Thee, kan je zoiets als vermist opgeven, of moet je een nieuwe kopen? (ik reis dus nooit met het OV, dat zie je wel aan deze onnozele vraag)
Balen Thee.

Als het geen anonieme was kun je hem blokkeren en zou je het saldo (tzt) nog terug moeten kunnen krijgen.

(oneerlijke vinder heeft dan nog wel zo'n 24 uur om het saldo te verbruiken)
quote:thee schreef op 07 april 2012 @ 17:29:

[...]

Nee echt verloren. Ik checkte voor in de bus in en vroeg of ik ivm zware bagage achter mocht instappen zodat ik niet met veel spullen door gangpad hoefde. Was ok. Paar haltes verder geen OV kaart meer. Weet zo goed als zeker dat ik hem niet in maar naast m'n jaszak heb gestopt.

Misschien ben je gerold? Je hebt wel goed gegeten vandaag las ik! Mooi.

IBI, rustig aan doen hoor!
Ik kijk nu het paasverhaal voor kinderen op Zapp, ook al zo mooi. Word verteld aan de hand van zandtekeningen, en er word ook in gezongen
Maroon, het is zoals MV zegt een keten op stations, gelukkig niet zoals MV zegt met dikke friet. Helaas was net de pindasaus op,dus werd het frietje speciaal.

Kaart is even afwachten of iemand 'm naar NS stuurt. Anders 'kopie' aanvragen, kost geloof ik 18 euro, maar wel zonde van het geld. Hij is op persoon/met foto dus een ander kan er niet veel mee, bovendien heb ik er nooit meer dan 10/15 euro op staan.

Ben even erg boos door een ander topic en ga eerst even wijntje drinken.

IBI, 'pleur neer' die lijst, misschien kunnen we je helpen.
https://www.ov-chipkaart. ... rvice/vragenenantwoorden/
Nee heleen, niet gerold want dat was naast zakdoekje enige wat in jaszak zat, rest was goed opgeborgen maar omdat naar NS maar paar haltes is, doe ik die kaart meestal in jaszak maar nu niet goed opgelet. Eigen schuld.

Ik ga even afkoelen!
Abonnement kan overgezet worden op nieuwe kaart. Nog niet de vraag ontdekt over of de nieuwe kaart geld kost, maar 18 euro zou niet niks zijn :(
Ok dan hier komt die zover ik het nu kan zien:

- eten koken

- vaatwasser uitruimen en inruimen

- naar de buurvrouw voor stoel

- stoel naar beneden halen

- de paastafel dekken

- stofzuigen

- dweilen

- kado's kids inpakken

- boodschappen uitruimen

- opruimen algemeen

- boerderij van mezelf, mijn neefje en schoonmoeder bij houden

- slaapkamer opruimen

- badkamer schoonmaken (kinderen willen morgen vast in het bubbelbad)

Nou dit is een begin
IBI, dat is een hele lijst. Kun je niet even hulp vragen aan iemand? Of doe je dat liever niet?
heleen ik zou wel willen maar zou niet weten wie. Zus 1 woont hier met het OV anderhalf uur reizen vandaag dus iets te lang om even te helpen. Andere zus is aan het werk. Schoonmoeder is ook weg.

Tja ik wilde het zelf allemaal vieren dus moet zelf dus ook maar aan de slag.

Heb wel al wat gedaan inmiddels ga zo strepen.
Zo Ieb wat een lijst. Blijven de kinderen ook slapen?

Wel een feest volgens mij om Pasen bij jou te vieren. Succes met alles!
Ha maisjes

Balen van je OV-kaart, thee
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 april 2012 @ 17:45:

heleen ik zou wel willen maar zou niet weten wie. Tante?
bankje, mail komt later, ga eerst ff slapen.
*
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 april 2012 @ 17:37:

Ok dan hier komt die zover ik het nu kan zien:

- eten koken

- vaatwasser uitruimen en inruimen

- naar de buurvrouw voor stoel

- stoel naar beneden halen

- de paastafel dekken

- stofzuigen

- dweilen

- kado's kids inpakken

- boodschappen uitruimen

- opruimen algemeen

- boerderij van mezelf, mijn neefje en schoonmoeder bij houden

- slaapkamer opruimen

- badkamer schoonmaken (kinderen willen morgen vast in het bubbelbad)

Nou dit is een begin

Ok, onder je soap of ander tv programma pakjes inpakken.

Boerderie maar een dagje laten wachten. Slaapkamer? Wie komt daar?

Badkamer pas doen als ze erin willen, onder gekwebbel zeggen, Ieb moet even een doekje over het bad halen.

Stoel boven op de gang zetten, morgen vragen of iemand die even wil pakken. Idem stoel bij buuf, morgen ook vragen als je aan het koken gaat of iemand die wil halen.

Aan de andere vragen als je kookt of ze de tafel willen dekken.

Nou je kan al veel wegstrepen he schat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven