weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 april 2012 @ 18:10:

[...]

Ok, onder je soap of ander tv programma pakjes inpakken.

Boerderie maar een dagje laten wachten. Slaapkamer? Wie komt daar?

Badkamer pas doen als ze erin willen, onder gekwebbel zeggen, Ieb moet even een doekje over het bad halen.

Stoel boven op de gang zetten, morgen vragen of iemand die even wil pakken. Idem stoel bij buuf, morgen ook vragen als je aan het koken gaat of iemand die wil halen.

Aan de andere vragen als je kookt of ze de tafel willen dekken.

Nou je kan al veel wegstrepen he schat!

tante doet al zoveel voor me heleen die wil ik even IBI vrij laten zijn. Wel heel fijn dat er meegedacht wordt.

Even kijken MV, boerderij van mezelf kan wachten maar schoonmoeder vraagt het nooit aan mij en ik wel vaak of ze op die van mij wil letten dus dat wil ik wel doen voor haar.

Die stoel boven laten staan. Goed punt ga ik doen.

De tafel zelf wil ik wel al gedekt hebben. Ze komen pas om 13.00 (in theorie kan ik morgenochtend dus ook nog wat doen maar ja dan heb ik de voorbereidingen van lunch ook) en dan wil ik alles klaar hebben staan.

Inpakken tijdens tv kijken. Ga ik zeker doen!

Mijn zus gaat me helpen om mijn bed te verschonen (heb zo'n belachelijk groot 2,5 persoon bed en idem dekbed. Ik kan dat echt niet alleen dat deed Patrick altijd) Maar misschien is het niet nodig om hem dan gelijk grondig te doen. En je hebt ook gelijk wat de badkamer betreft. Die doe ik alleen nog maar als ik er puf voor heb heb ik zojuist besloten.

Heb trouwens ook een topic op actueel geopend tussendoor. Tijdens de pauzes dus even daarnaar kijken. Handig moment van mij maar niet heus
Idd, het is niet een must dat de kinderen in bad kunnen. Dat kan wel ff wachten.

t Is wel veel allemaal maar ik 'ken' je al een tijdje en weet dat je soms zomaar een berg kunt verzetten. t Gaat vast wel lukken allemaal.
Alle reacties Link kopieren
En ik weet niet hoe jouw huis is, als je vanuit de keuken je tv kan horen of zien, dan de boodschappen uitruimen. Wat dingetjes voorbereiden qua eten. Tafel dekken idem, doe dat onder een programma wat je kan zien of horen of zet een leuke cd op. Dat je er even niet tegenop ziet.

Of een vriendin belt mij altijd tijdens het uitruimen van de vaatwasser, En bedankt .... , nee hoor vind ik niet erg, maar er zijn ook dingen die de nare klusjes kunnen verlichten of leuk kunnen maken, nou leuker dan erg zeg maar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Badkamer zou ik inderdaad maar even laten zitten.

Gaat vast goedkomen hoor, Ibi. Succes!

Als je vlakbij zou wonen, zou ik je even een handje komen helpen.
quote:bankje schreef op 07 april 2012 @ 18:06:

Kan ik jou anders mailen is misschien wat handigerthee39 at hotmail . com
jullie zijn lief!

Ja heb een open keuken dat is wel heel fijn hoor. Idd. lekker tv kijken terwijl ik bezig ben.
Boodschappen kan je ook heel makkelijk opruimen tijdens de reclames van je favoriete tv programma hoor Ibi, ik doe altijd heel veel in de reclames, zo ook vaatwasser in en uit ruimen, was ophangen etc.

Mss willen de neefjes en nichtjes morgen wel helpen met tafeldekken, dat vond ik vroeger prachtig, mooie waaiers vouwen van servetjes enzo
@thee bankje heeft haar mail verwijderd, jij hebt hem nog in een quote. (uurtje terug ongeveer)

@ibi. Topic gevonden, voor het huishoudontwijkgedrag (HOG) nog een link naar andere discussie erover geplaatst. Denk dat ik zelf wel andere dingen voor HOG zoek

Heb ook stukje Zapp-zandpasen gekeken, leuk als je zo kan tekenen.
Thee je hebt mail.
quote:thee schreef op 07 april 2012 @ 17:34:

Kaart is even afwachten of iemand 'm naar NS stuurt. Anders 'kopie' aanvragen, kost geloof ik 18 euro, maar wel zonde van het geld. Hij is op persoon/met foto dus een ander kan er niet veel mee, bovendien heb ik er nooit meer dan 10/15 euro op staan.

Ben even erg boos door een ander topic en ga eerst even wijntje drinken.

IBI, 'pleur neer' die lijst, misschien kunnen we je helpen.

Kopie (nieuwe kaart) kost 7,50! Opgeven als verloren/diefstal, geld op je kaart wordt teruggestort op jouw rekening, mits je een persoonlijke kaart hebt. Direct blokkeren die handel, dan kan niemand er misbruik van maken. Niet afwachten of iemand hem opstuurt, gebeurt waarschijnlijk niet!

http://www.ov-chipkaart.n ... fregelen/verliesdiefstal/
Pfff... zit je gezellig op een topic, komt M81 langs
1 van jullie had van de week een geweldige site neergezet waar je foto's neer kon zetten op internet zonder hoeven in te loggen ofzo. Wie weet nog welke dat was? Die gaat dan gelijk onder favorieten.
quote:Moonlight82 schreef op 07 april 2012 @ 19:22:

Pfff... zit je gezellig op een topic, komt M81 langs en toen poef was de gezelligheid weg.
Nou dat heerschap is sowieso geen aanwinst, in welk topic dan ook.

Ieb ik weet niet welk programma je bedoelt,

ik gebruik altijd photobucket.com en vroeger mijnalbum.nl (staan veel kattenfotos nog van mij)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik heb photobucket en mijnalbum. Iemand (helene?) noemde idd een site waar je niet hoeft te registreren. Heb de site niet opgeslagen sorry.
Ik heb net veeeel afwas gedaan en ben nu ff helemaal klaar met alles. Nergens meer zin in.

Nouja ff relaxen maar en daarna richting ouders.
Zo jij gaat laat naar je ouders moon. Blijf je slapen?

Ik ben nog 1 keer naar de buurtsuper geweest en daarna heel lang bij de buren. Heb 2 stoelen van hun geleend en de buurman heeft ze gelijk neergezet. Fijn!
Wat een geklooi op zo'n klein schermpje. Zat ik tegen jullie te kwaken in een heel ander topic.
Mooie tafel, IBI. Komen er kinderen? Zie allemaal chocolade paashaasjes.
Ja Ieb, ik slaap daar en dan hebben we morgen paasbrunch.
Grut ligt in bed. Waren vandaag zo vervelend als ze lang waren wegens slaapgebrek van de afgelopen dagen.
Leuk Moon!

Ja er komen 3 kinderen maar iedereen heeft een haas. Ook weer zoiets dat wij van huis uit mee hebben gekregen. Ik heb alleen mezelf geen haas gegeven en mijn neefje van 2 niet. Die heeft koemelkallergie dus voor hem ligt er een kuiken spek op zijn bord.
Ieb, wat klinkt het leuk, gezellig en gastvrij bij jou. Moet een feest zijn voor de kinderen (en de rest).

Ik ga zo uitloggen. Weet niet wanneer ik dan weer online ben, ik wens jullie allemaal gezellige paasdagen.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 april 2012 @ 17:37:

Ok dan hier komt die zover ik het nu kan zien:

- eten koken

- vaatwasser uitruimen en inruimen

- naar de buurvrouw voor stoel

- stoel naar beneden halen

- de paastafel dekken

- stofzuigen

- dweilen

- kado's kids inpakken

- boodschappen uitruimen

- opruimen algemeen

- boerderij van mezelf, mijn neefje en schoonmoeder bij houden

- slaapkamer opruimen

- badkamer schoonmaken (kinderen willen morgen vast in het bubbelbad)

Nou dit is een begin

Extra gedaan:

- wc beneden

- keuken vrij grondig

Nu zit ik even op de bank te bedenken of ik nu nog verder ga of morgenochtend.
quote:Moonlight82 schreef op 07 april 2012 @ 21:21:

Ieb, wat klinkt het leuk, gezellig en gastvrij bij jou. Moet een feest zijn voor de kinderen (en de rest).

Ik ga zo uitloggen. Weet niet wanneer ik dan weer online ben, ik wens jullie allemaal gezellige paasdagen.dank je wel! Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven