weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 april 2012 @ 19:29:

1 van jullie had van de week een geweldige site neergezet waar je foto's neer kon zetten op internet zonder hoeven in te loggen ofzo. Wie weet nog welke dat was? Die gaat dan gelijk onder favorieten.www.tinypic.com
quote:helene31 schreef op 07 april 2012 @ 21:24:

[...]

www.tinypic.com

dank je! Dan via deze link die kan blijven staan bij andere zie je mijn normale mail adres

paastafel IBII
Alle reacties Link kopieren
Zo Ieb, je lijstje is al bijna af, goed man. Mooi je tafel geworden.

Leentje hoe is het bij jullie?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik was trouwens net even op zolder. Vorige week had ik een knuffel van Patrick gevonden en die wil ik graag aan neefje van 9 geven. Die heeft het zeker in de nacht erg moeilijk met het overlijden van Patrick en ik hoop dat dit hem wat troost geeft. Ik heb hem op "zijn" stoel gelegd.

Toen zag ik ook nog schoenen van mezelf die ik echt vergeten was.

hervonden schoenen
Volgevreten. Barbecue en 200 stokjes kipsaté met pindasaus gemaakt. Was mijn "Hollandse" inbreng. Schoontjes op. Wist niks anders Hollands geschikt voor de barbecue.
ow maar dat is dan ook echt enorm lekker Leen. Was het ook gezellig?

MV, kun je zo ff op msn komen?
Mooie enkellaarzen IBI. Die kun je nu wel weer aan in NL, denk ik. Het was donderdag alweer een stuk frisser.
ja is nu ook wel vrij fris. Ze zitten ook nog eens lekker!
Wat een mooie tafel Ibi! Wat een leuk kleed, en die placemats zijn ook zo gezellig!

200 Stokjes? Met zijn hoevelen zijn jullie wel niet? Hahaha, en als dat alleen jou inbreng was wil ik niet weten wat er nog meer op het menu stond
ja op die placemats staan ook paasdieren maar daar staan de borden op. Bedankt voor de complimenten.

AR en Maroon!
Ik kom nu op msn Ieb.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou wij zijn met 12 volwassenen en 19 kinderen. En er waren nog 2 ooms en 2 tantes, 1 neef met vriendin en de schoonouders van mijn zusje. 39 uit mijn hoofd. Maar met 10 dames verdeeld over keuken van mijn moeder en die van ons, dus vele handen maken licht werk hoor.
Mooie tafel, IBI! Ziet er zeer creatief uit.

Inderdaad een mooie tafel, IBI! Leuk dat je er zoveel werk van maakt.

leentjedb, ik geniet bij het meelezen aldoor zo van jouw eet-verhalen. Van wat je maakt, maar ook hoe je ervan geniet

Allemaal fijne Paasdagen gewenst!
Ben je lekker aan het genieten Leentje?
Hoi Verana,

Jij ook vast fijne Pasen. Ga je wat leuks doen?
Jij ook Verana, ga jij nog iets leuks doen?
bedankt!

Zojuist nog de badkamer gedaan en de kamer gestofzuigd. Zo nog even de trap stofzuigen en dan vind ik het welletjes voor vandaag. Morgen weer een dag. Wat was het leuk om de spiegel schoon te maken. Werd er helemaal blij van!
Je klinkt helemaal voorjaar-zonnig, Ieb!

Goede dag vandaag?
ja zeker goede dag vandaag heleen, fijn dat je dat opmerkt!
Dat is mooi, je hebt vast veel zin in morgen?
jazeker. Neefje van 9 is wel wat ziek maar inmiddels gelukkig beter genoeg om wel gewoon te komen.

zo net nog de trap gestofzuigd nu ga ik echt niks meer doen hoor vandaag haha
Goed gedaan Ieb.

Wees nu lekker trots, tevreden, blij met je nieuwe coupe, en lekker stress vrij want alles is zo wel klaar, morgen wat dingetjes doen voor het eten en verder genieten schat.
quote:helene31 schreef op 07 april 2012 @ 23:07:

Hoi Verana,

Jij ook vast fijne Pasen. Ga je wat leuks doen?

Ik ga morgen naar familie toe, en maandag ben ik gewoon thuis.

Wat zijn jullie plannen?

Ibi, wat fijn dat je een goede dag hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven