Terreur Frankrijk

20-03-2012 08:37 666 berichten
Alle reacties Link kopieren
De afschuwelijke aanslag die enkele kinderen en een leraar in Frankrijk het leven kostte, lijkt het werk van dezelfde terrorist die eerder in Frankrijk met hetzelfde wapen, vanaf zijn scooter, toesloeg.

Naar de beweegredenen van deze terrorist moeten we gokken. De kinderen en de leraar hadden een Joodse achtergrond. De vorige slachtoffers waren 'allochtone' militairen. De aanslagen zijn niet geclaimd, voorzover bekend.

De jacht op de schutter wordt door Sarkozy optimaal uitgebuit om zijn kansen voor herverkiezing een extra impuls te geven. Het is te hopen dat ze deze Franse 'Breivik' snel in de kraag vatten!
quote:IlikeFormentera schreef op 06 april 2012 @ 01:59:

Dramaqueen! Het je nu het 'slachtoffermutsje' maar weer eens opgezet? Omdat 'bedreiging' je nou eenmaal meer aanspreekt? Je houdt jezelf voor de gek. In het verleden zijn er door verschillende mensen - onafhankelijk van elkaar en vanwege individuele inzichten - meldingen gedaan bij het CIDI naar aanleiding van wat jij hier op het forum neerplempte. In het verleden hebben moderatoren voldoende vaak jouw postings opgeschoond van teksten die niet door de beugel konden. En je bent minstens zo vaak om vergelijkbare redenen geband van het forum. Maar inderdaad, het heeft niet gewerkt want erg veel lering heb je er niet uit weten te trekken.

Wat betreft de hakenkruizen zit je met je verwijzing te vroeg in de tijd. Pas na afloop van de 2eWO werd het gebruikt als een verwijzing naar ongewenst gedrag. In 1938 verkeerde men nog in de overtuiging dat iedereen 'rustig kon gaan slapen'. Het komt op mij wat pathetisch over; als je klinkt als een eend, loopt als een eend en je gedraagt als een eend, dan loop je alle kans dan men je uiteindelijk ook een eend gaat noemen.Dat bedoel ik, voer de eendjes.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
quote:Twinkle1001 schreef op 06 april 2012 @ 13:13:

[...]

Vind ik ook.

jaap toont hier z'n complete verkniptheid! Wat een griezel!

Tja,, misschien wist Merah niet eens dat Montand een Joodse achtergrond heeft.

Of wist ie uberhaupt niet eens van wie die liedjes waren. En al wist ie het wel, wat zegt dat nou?
quote:Twinkle1001 schreef op 06 april 2012 @ 14:16:

Goh, je verwacht het niet.

Jij misschien niet. Maar ik verwachtte het wel. Dat Sarkozy en zijn ministersploeg net voor de verkiezingen munt proberen te slaan uit deze terreurdaden, door de bevolking angst aan te praten, lag zó ontzettend voor de hand. Ik kijk altijd, als ik zo'n bericht lees, naar de bronnen van zo'n minister. Die zijn er dus niet. Er is hem iets opgevallen, kennelijk. En dat is dan wereldnieuws, waar de Amerikaanse burger kennelijk met grote spoed van op de hoogte gesteld dient te worden.

Ik zou zeggen: Hou je mond, minister. En DOE er wat aan! (Als het geen 'broodje aap' is).
.
quote:-susv- schreef op 06 april 2012 @ 15:25:

Een bericht dat vooral op jezelf slaat. Ook jij maakt continu gebruik om grote groepen Nederlanders en Israëlieten weg te zetten als 2e rangs criminele burgers.Bizar. In je verwrongen dromen.
quote:jaap schreef op 06 april 2012 @ 14:52:

Ik kijk google altijd , als ik zo'n bericht lees, naar de bronnen van zo'n minister. Die zijn er dus niet.

Foute conclusie. Ze zijn er uiteraard wel, maar jij kunt daar niet 'kijken', al Google je je vingers blauw.

Inlichtingen- en veiligheidsdiensten zetten hun bronnen en informatie natuurlijk niet voor de hele wereld traceerbaar online.
quote:Twinkle1001 schreef op 06 april 2012 @ 15:35:

Ze zijn er wel. Maar jij kunt daar niet 'kijken', al Google je je vingers blauw.

Inlichtingen- en veiligheidsdiensten zetten hun bronnen en informatie natuurlijk niet voor de hele wereld traceerbaar online.O ja. Zoiets als met G_d. En anti-rimpelcreme.
quote:jaap schreef op 06 april 2012 @ 15:36:

O ja. Zoiets als met G_d. En anti-rimpelcreme.Nee. Zoiets als met inlichtingen en veiligheidsdiensten die hun informatie en bronnen niet openbaar online zetten.
quote:Twinkle1001 schreef op 06 april 2012 @ 15:39:

Nee. Zoiets als met inlichtingen en veiligheidsdiensten die hun informatie en bronnen niet openbaar online zetten.En jij maar geloven....... Vurig geloven. Zelfs tegen beter weten in. Daarom zeg ik: Mentale Anti-rimpelcreme.
Je lacht wat af met jezelf hè jaap, in dit trieste topic. Je bent de enige die er zo'n lol om heeft.
Hallo hier een birchtje UIT Frankrijk.

Mr Sarko slaat wel degelijk een slaatje uit deze trieste gebeurtenis en gooit het heel erg op de jodenhaat van sommige moslims. Hij en de zijnen blijven maar kwelen over terror en gevaarlijke tiepes en in één week zijn er hele komplete netwerken op en uitgerold in de naam van onze veiligheid.

De meeste mensen hier in Frankrijk zijn diep beledigd over het feit dat meneer Sarko hun inteligentie tre laag inschat. Er is geen terreur dreiging in Frankrijk en zoals gezegd heeft deze idioot moslims en joden vermoord. Deze jongen was in mijn ogen gewoon knettergek, want een gezond mens, met een gezond brein en verstand zou zoiets nooit doen.

Marine LePen (extreem rechts) verliest nu kiezers naar Sarko toe omdat hij "de dreiging zo serieus neemt". De Crisis waar Frankrijk echt mee kampt wordt niet meer aangehaald, we praten niet meer over nucleaire centrales of financiele instituten die onze triple A naar beneden halen. Alleen de terreur dreiging is nog van belang in het nieuws. Het is diep en diep triest wat er gebeurt is, maar ik zou het vreselijk vinden als zijn daden tot nog meer drama leiden dmv van herkiezen van een idioot aan de top van dit land.

Verder zijn er elke dag weer nieuwe verhalen die boven water komen, of ze nou waar zijn of niet. Er was van de week een film op TV waarin beweerd werd dat de dader op de personeelslijst van de Franse inlichtingendienst stond en dat hij daarom dood moest....

Voila, het is allemaal niet zo zwart wit mensen, en laten we weer verder discussieren zonder haat en nijd, dat hebben we al genoeg in de wereld!
quote:fransoise schreef op 06 april 2012 @ 17:08:

Hallo hier een birchtje UIT Frankrijk.

Mr Sarko slaat wel degelijk een slaatje uit deze trieste gebeurtenis en gooit het heel erg op de jodenhaat van sommige moslims. Hij en de zijnen blijven maar kwelen over terror en gevaarlijke tiepes en in één week zijn er hele komplete netwerken op en uitgerold in de naam van onze veiligheid.

De meeste mensen hier in Frankrijk zijn diep beledigd over het feit dat meneer Sarko hun inteligentie tre laag inschat. Er is geen terreur dreiging in Frankrijk en zoals gezegd heeft deze idioot moslims en joden vermoord. Deze jongen was in mijn ogen gewoon knettergek, want een gezond mens, met een gezond brein en verstand zou zoiets nooit doen.

Marine LePen (extreem rechts) verliest nu kiezers naar Sarko toe omdat hij "de dreiging zo serieus neemt". De Crisis waar Frankrijk echt mee kampt wordt niet meer aangehaald, we praten niet meer over nucleaire centrales of financiele instituten die onze triple A naar beneden halen. Alleen de terreur dreiging is nog van belang in het nieuws. Het is diep en diep triest wat er gebeurt is, maar ik zou het vreselijk vinden als zijn daden tot nog meer drama leiden dmv van herkiezen van een idioot aan de top van dit land.

Verder zijn er elke dag weer nieuwe verhalen die boven water komen, of ze nou waar zijn of niet. Er was van de week een film op TV waarin beweerd werd dat de dader op de personeelslijst van de Franse inlichtingendienst stond en dat hij daarom dood moest....

Voila, het is allemaal niet zo zwart wit mensen, en laten we weer verder discussieren zonder haat en nijd, dat hebben we al genoeg in de wereld!

Tuurlijk slaat hij er een slaatje uit. Dat doet iedere policus in tijden van verkiezingen.

Ik weet niet zo goed wat ik van sarko moet vinden. Maar blijkbaar leeft het in frankrijk wel, daar hij het beter doet in de peilingen nu.

Natuurlijk was die man knettergek en een eenling. Moslims zijn zeker niet allemaal knettergek, verre van, maar het valt op dat deze knettergekken zo vaak moslim zijn, helaas.
quote:glaas_beer schreef op 06 april 2012 @ 17:35:

Tuurlijk slaat hij er een slaatje uit. Dat doet iedere policus in tijden van verkiezingen.

Ik weet niet zo goed wat ik van sarko moet vinden. Maar blijkbaar leeft het in frankrijk wel, daar hij het beter doet in de peilingen nu.

Natuurlijk was die man knettergek en een eenling. Moslims zijn zeker niet allemaal knettergek, verre van, maar het valt op dat deze knettergekken zo vaak moslim zijn, helaas.

Sarko, en mensen die graag zien dat we in 'het Westen' de individuele vrijheden verder terugdringen, en vooral doorgaan met oorlogvoeren tegen (geselecteerde) 'Moslim'-landen zijn, voor zover ik kan overzien, de enigen die profiteren. Berichten dat Merah op een lijst met medewerkers van de Franse Geheime Dienst zou hebben gestaan, verdienen het om serieus te worden onderzocht.

Een 'eenling' was hij hoe dan ook niet, gelet op het gegeven dat iemand die video's van zijn daden naar Al Jazeera heeft gestuurd, kennelijk. En als er inderdaad een video bestaat waarop hij tegen de belegerende politie roept dat hij onschuldig is, is dat ook iets wat meegenomen moet worden.
zzz die berichten komen van infowars (Kurt Nimmo)

Het artikel is een speculatie over eventuele politieke gevolgen en welke spelers in de Franse politiek hier mee om gaan. Maar het is niet aangetoond dat Merah een "asset" is. Kurt liegt.

Is het mogelijk dat merah een asset was, jawel hoor. Is het bewezen? absoluut niet!
quote:jaap schreef op 06 april 2012 @ 10:16:

Maar ik zal sterven, voor ik mij [..]

Hele toepasselijke Messiaanse boodschap, zo vlak voor de Pasen.

Zo helemaal jaap.

.
glaas_beer schreef op 06 april 2012 @ 17:35:

Maar even een vraag. Vind jij het dan ook niet heel toevallig dat t allemaal net voor de verkiezingen gebeurd allemaal?

Dat er wel heel erg veel toevalligheden zijn?
quote:missy_acy schreef op 07 april 2012 @ 21:41:

glaas_beer schreef op 06 april 2012 @ 17:35:

Maar even een vraag. Vind jij het dan ook niet heel toevallig dat t allemaal net voor de verkiezingen gebeurd allemaal?

Dat er wel heel erg veel toevalligheden zijn?Je denkt toch niet serieus dat Sarkozy zes mensen laat vermoorden om te kunnen blijven regeren?
Nee, dat niet. Dat hoop ik zeker niet, dat is eng zeg! Maar alles eromheen. Dat dat allemaal niet erg toevallig in z'n straatje past.
quote:missy_acy schreef op 07 april 2012 @ 23:04:

Nee, dat niet. Dat hoop ik zeker niet, dat is eng zeg! Maar alles eromheen. Dat dat allemaal niet erg toevallig in z'n straatje past.Ik geloof niet in vage complottheorieen.
Aha.

Dat kan.
quote:jaap schreef op 06 april 2012 @ 15:36:

[...]

O ja. Zoiets als met G_d. En anti-rimpelcreme.
quote:Francelle schreef op 07 april 2012 @ 23:02:

Je denkt toch niet serieus dat Sarkozy zes mensen laat vermoorden om te kunnen blijven regeren?Hoe naïef kun je zijn.......
quote:Francelle schreef op 07 april 2012 @ 23:11:

Ik geloof niet in vage complottheorieen.Het officiële verhaal vertoont gaten en een aantal ongerijmdheden. Daarmee is dat officiële verhaal net zo goed een 'vage complottheorie'. Een 'theorie' over de feitelijke toedracht mag nooit op gespannen voetstaan met wat we WETEN. Maar wel met strijdig zijn met wat mensen het liefst horen.
quote:glaas_beer schreef op 07 april 2012 @ 10:47:

zzz(..)

Die reactie, waarin enig onwelgevallig bericht wordt weggezet als ongeloofwaardig, komt van Glaas_Beer.

HIER (stond) een overzicht van wat de Franse media brengen over Merah, Israël en de Franse geheime dienst. Speciaal voor Glaas_Beer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven