Entertainment alle pijlers

Shopping Queens

03-04-2012 20:05 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Dit programma lijkt mij heel trashable. Volgens mij wordt dit programma nog leuker met jullie commentaar er bij.

Shopping Queens

“In Shopping Queens strijden vijf vrouwen wekelijks om de titel ‘Shopping Queen van de week.’ Zij kunnen deze titel winnen door te shoppen voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De dames krijgen beperkt de tijd en een beperkt budget om de meest geschikte outfit te scoren.

De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van ¤1.000,-“
quote:queenfan25 schreef op 06 april 2012 @ 21:35:

Botox kop had gewonnen?

Was het maar Botox, dat lost nog op.

Ik vond haar echt niet leuk. Je gaat iemand toch geen 1 geven. Die 1 had ze beter aan d'r plastisch chirurg kunnen geven. Wat een vooroorlogse facelift heeft zij gehad man...

Zo eentje van: een sneedje hier en daar en hup naar achter trekken de handel en een knoop achter je oren. Loopt ze de rest van d'r leven met van die strakgetrokken valse muizen oogjes.
quote:Bluebirds schreef op 06 april 2012 @ 22:10:

Ik heb het nu een paar keer gekeken, maar wat een vreselijke vrouwen zijn het meestal. En ze zien er niet uit op die catwalk. als je dan bedenkt dat ze 400 euro nodig hebben om er zo vreselijk bij te lopen.... Ik zie elke dag op straat vrouwen die er beter uit zien! Nu heb ik sowieso al weinig met vrouwen die constant met hun uiterlijk bezig zijn, dus eigenlijk is het programma niet voor mij. Het punt is dat die fashioncheques maar bij een aantal winkels geaccepteerd zijn en naar mijn mening is de mode op dit moment al vrij treurig, dus dat verklaart wel waarom het allemaal zo matig is.
waar ik woon ( klein provinciestadje ) is 1 heel grote modezaak waar je echt wel een outfit bijelkaar kunt shoppen aangesloten bij fashioncheque, schoenen zou dan wel niet lukken maar goed..

het is volgens mij ook om de kijkers te ergeren dat sommigen zo'n vreselijke looks presenteren.

men weet dat vrouwen graag trashen over tv en men biedt ze een podium, tegelijkertijd maken ze reclame voor fashioncheques, prima deal dus.
net even gekeken naar hoeveel en welke winkels fashioncheques aannemen, het valt best mee, ik denk dat ik er best voor 400 euro iets leuks bij elkaar kon vinden ( en dan niet in amsterdam maar in een grotere stad bij mij in de buurt ), zeker als het eigenlijk nergens omgaat zoals bij SQ.
Idd 35 my ass. Ik ben 44 en zij leek mij eerder richting 45 te gaan.

En waar vinden ze die vrouwen zonder smaak en hersenen. Commentaar leveren op anderen terwijl ze zelf geen enkel verstand van mode hebben en er vaak zelf niet uit zien. Die enorm lelijke rooie griet van vorige week met haar rare vorm hoofd en die donkere meid met hun kapsones. Nee niet mijn programma ik erger me dood.
Heb ze net allemaal gezien, heerlijk! En zo herkenbaar, dat paniekshoppen

En Jet is GEEN 35, die is zeker 45. Van liegen over je leeftijd word je niet jonger.
Ha, ik heb ook net de hele rits van de afgelopen week zitten kijken, heerlijk

Ik ben het wel echt steeds chronisch oneens met alles wat in dit programma gezegd wordt, alles wat zij vreselijk vinden vind ik juist leuk, en andersom En die winnaressen zijn iedere keer van die vreselijke types... Zeker die van deze week, jakkes! Ik geloof wel dat ze onderweg flink opgehitst worden om rare keuzes te maken, want ik verbaas me iedere keer over waar ze mee aankomen... dan denk ik echt: meisje dit kun jij toch wel beter?! Het zal idd wel bedoeld zijn zodat ze lekker afgezeken kunnen worden. Heel erg eigenlijk. Maar wel leuke televisie
Ik snap die keuzes ook heel vaak niet. En wat ze daarover zeggen? Echt bitchie.
quote:lilyofthevalley schreef op 08 april 2012 @ 19:00:

Heb ze net allemaal gezien, heerlijk! En zo herkenbaar, dat paniekshoppen

En Jet is GEEN 35, die is zeker 45. Van liegen over je leeftijd word je niet jonger.Ja, 45 jaar was ook mijn gok. Als zij 35 is dan ziet ze er belabberd uit voor haar leeftijd.
Rashaila aardige start van de week.
Die meiden zijn tactisch zeg, ze zag er hartstikke leuk uit.
quote:lilyofthevalley schreef op 09 april 2012 @ 20:29:

Die meiden zijn tactisch zeg, ze zag er hartstikke leuk uit.Inderdaad, ik vond het ook een prachtige outfit.
Ik vond de jurk er ook meer witgoud uitzien; zeker niet zilver zoals er 3 riepen.
ik heb de jurk alleen op de site van shopping queens gezien maar hij was idd niet zilverkleurig, stond haar goed en was vrij geschikt voor de gelegenheid ( ok ik zou er zelf voor zo'n gelegenheid iets duns over dragen en niet voor strapless gaan, dat is dan ook mijn enige punt van kritiek, de schoenen zijn echt heel mooi erbij ).
De kleding die de meisjes uitkiezen is steeds vaker wat je normale mensen( niet de celebreties dus) ziet dragen op feestjes of andere gelegenheden. Een goede ontwikkeling.

Of zo'n outfit van kop tot teen ook 400 euro moet kosten daar wil ik wel vraagtekens bij plaatsen want 400 euro is een hoop geld.
Aan de ene kant is 400 euro inderdaad veel geld, maar aan de andere kant zit je daar zo aan als je daarvan moet kopen:

- schoenen

- broek/panty/legging (

- shirt/truitje/colbertje/jurk

- sieraden

Zelfs zonder merkkleding zit je dan al gauw aan de 200-300 euro, toch? En voor zoiets wil je natuurlijk niet mij de h&m shoppen ;)

Ik vind het een erg leuk programma!!! Die van gisteren vond ik ook erg leuk, eens een keer geen jurkje (al ben ik zelf wel meer van de jurkjes). Al stond dat koraalrode pak haar inderdaad nog veel beter!
Kokmeeuw>

400 euro dat zijn nog altijd ongeveer 900 oude guldens.

Nogal prijzig toch!
Zag ik het nou goed net op een reclame van shopping queens.

Die Michella van o.a. Dames in de dop geloof ik & echte meisjes in de jungle doet ook mee binnenkort.

Zag al gelijk dat er weer wrijving ontstond tussen haar en een andere kandidaat.
quote:sunglasss schreef op 11 april 2012 @ 19:43:

Zag ik het nou goed net op een reclame van shopping queens.

Die Michella van o.a. Dames in de dop geloof ik & echte meisjes in de jungle doet ook mee binnenkort.

Zag al gelijk dat er weer wrijving ontstond tussen haar en een andere kandidaat.Bedoel je die jonge dame die zegt dat ze niet ordinair is. Gaat er niet vriendelijk aan toe. Ik heb geen idee wie zij is.
Gisteren tijdens een luie zondagmiddag al die afleveringen gekeken, ik vind dat belgische meisje met die blonde haren, zo'n mooie griet! klasse

het inspireert mij wel dat programma, dat ik ook eens wat meer moet durven ;)
Heb het begin van de aflevering gemist. In welke stad gaan ze deze week shoppen?
In Den Bosch.
Ik ben echt verslaafd aan dit programma en ik kijk het liefst alle afleveringen lekker lui op zondag achter elkaar. Wat een bitches en wat een onbenulligheid, heerlijk .

Maar die Fred van Leer (een zogenaamde topstylist ) heeft echt geen kaas gegeten van etiquette en gewoon fatsoen, want wie geeft er nu een 9 aan een meisje dat tijdens de cocktailparty van de baas van haar vriend in een piepklein speelpakje wil gaan verschijnen?

Speelpakje van Denise
quote:iris1969 schreef op 17 april 2012 @ 10:36:

Ik ben echt verslaafd aan dit programma en ik kijk het liefst alle afleveringen lekker lui op zondag achter elkaar. Wat een bitches en wat een onbenulligheid, heerlijk .

Maar die Fred van Leer (een zogenaamde topstylist ) heeft echt geen kaas gegeten van etiquette en gewoon fatsoen, want wie geeft er nu een 9 aan een meisje dat tijdens de coctailparty van de baas van haar vriend in een piepklein speelpakje wil gaan verschijnen?

Speelpakje van DeniseJa dat vond ik ook! Leuk pakje voor op het strand, maar totaal niet passend bij de gelegenheid. Kreeg het idee dat hij zich - hoe niet-hetero 'ie ook mag zijn - had laten inpakken door het leuke smoeltje. Dan vond ik de troela met de wijde jumpsuit beter.
Ik kijk er af en toe naar (manlief ergert zich af en toe rot, dus die ziet liever iets anders). Maar ik heb een paar weken terug me rot gelachen. De opdracht was toen dat ze een outfit moesten vinden die geschikt was voor de eerste ontmoeting met je schoonouders. Kwam er eentje verkleed in een glitterjurk. Het leek wel een discobal. Dan heb je iets toch niet begrepen. Ik krijg het idee dat ze zo bezig zijn om er 'hip and happening' uit te zien, dat ze totaal doorslaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven