Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Maya, we gaan lekker he, op drawsome? Merk wel dat ik steeds vaker de makkelijke kies om de ktting niet te verbreken.
We gaan idd lekker. Bij 99 stopt de telling
Ebp. Pff ben zo moe...
Fijne paasdagen allemaal!

Ben de eieren aan het koken nu. Wij gaan ze zo beschilderen!!
goedemorgen,

Rain, leuk paaseieren verven. Heb ik ook aan gedacht maar is voor J2 nog niet zo'n succes verven.

Hebben jullie nog plannen met de paasdagen? Ik ga met J1 cakejes bakjes en vanmiddag naar schoonouders. Vanavond wil vent met J1 naar de baasbult en morgen gaan we even naar de open boerderijdagen, zien hoe de koeien weer de wei in gaan
Eien schilderen doe ik ook niet hoor. Weinig plannen egk.

Slapen lijkt langzaam weer beter te gaan, vannacht was t een half uur, en vanuit ons bed op afstand kunnen regelen. Wel om zes uurval weer wakker.

Hoe vaak wassen jullie de knuffies van de kinders? Bumba draait nu in de rondte.
Dikkie gaat meestal 1x per week in de was, heb er twee dus wissel dan af

wij hebben eieren beplakt, straks nog zoeken en dan nog naar attractieparkje hier in de buurt, vanavond bij oude oma eten en ondertussen springt gwman nog paar keer uit vliegtuig
Knuf van s gaat 1x per week in de was. We hebben ook een tweede ervan.

Heerlijk dagje hier, lekker veel buiten, ontspannen dagje zonder verplichtingen.
Wowz o vaak? Hmmmmm. Voelt zich slecht huisvrouw. Maar bumb en tut zijn exclusieve bedknoeffies, bij jullie dan?

Hier niezo veel gedaan. Sjaak voelde zich mwoch. En is koud buiten, durfde niet met hem buiten te splen. Snot is ne weer teruggedrongen
Hier gaat knuf ook 1x per week in de was. En is ook exclusief voor bed hoor. En 1x per week mag knuf mee naar Kdv

Vandaag lekker dagje gehad. Vanmorgen paaseieren gezocht in de straat. En vanmiddag naar ouders en daar meegegeten.

Morgen naar ballorig met bevriend stel met kind dus druk weekendje maar wel erg leuk!
Hier knuf ook niet zo vaak in de was.. Maar moet nu maar wel even, want F. heeft een ontstoken oogje.. En een snotneus.. Jullie nog tips? (of borstvoeding in de aanbieding..?)
Ebp
Meurning.

Knuff is nog niet in de was geweest. Maar die is ook alleen voor bed.
Knuf van s ook alleen voor bed, maar ze houdt hem in bed vaak tegen gezicht en met al die snottebellen en kwijlies vind ik dat niet zo fris
Goedemorgen.

kan ik uitslapen, ben ik om 9uur klaarwakker en lag er pas om half 3 in.

hier heeft j2 5 knuffels in bed. zn knuffel aan zn speen gaat iedere week in de was die zit onder de snottebellen. de rest gaat af en toe als ik vind dat t weer tijd is. zijn allemaal exclusieve bed knuffels
Ah ja, A trekt zijn knuffies bij inslapen dicht tegen zijn lijfie, maar na vijf minuten laat ie ze weer los. Alleen laatst met die tanden zat ie zo overal op te knagen, toen verdween er een halve Bumbie in zijn mondje. Vandaar vond ik het nu wel tijd
Hier gaan knuffies ook elke week even in de was.. T heeft de gewoonte om om 1 de hele dag te lopen kauwen...Vind ik maar niets, maar kan het haar nog niet afgeleerd krijgen..
Zodeknetter, gekkenhuis op de boerderijdagen! We hebben er ruim een kwartier over gedaan om weg te komen.
Wij zijn ook naar de boerderijdagen geweest. Was hier wel redelijk druk, maar geen moeite om weg te komen. Wat vond A er van?

J1 en J2 vonden het erg leuk. J1 ging ook nog een koe voeren en daarna lekker gespeeld in de speeltuin.
A was wel onder de indruk, zag de koeien en brulde gelijk Aaaaaai! Alleen toen koe te dichtbij kwam vond A het behoorlijk spannend. Parkeren moest op een weiland, waar je via smal weggetje opklwam, men leek vergeten dat je er ook weer af moest, wat dus niet ging ivm ENORME stroom auto's dat weiland op. Op een gegeven moment ging de boer het verkeer op de dijk voor ons tegen houden, toen was het nog slalommen om aankomende, wild geparlkeerde auto's en al uitgestapte mensen. Sommge mensen zijn zo aso: zien je aankomen rijden op smalle dijk, en smijten dan nog hun deur open!
Wat een rust hier!

Ben weer thuis, kind- en manloos, maar wel met een mekkerende kat die duidelijk behoefte aan aanspraak heeft na een paar dagen isolement

Ik hoorde het al van de boerderij dagen, denk dat H het ook wel geweldig vind, was laatst op boerderij van neef met haar en ze vond het echt geweldig al die beesten.

Qua knuffels heeft H de gewoonte om een pootje van d'r knuf onder haar neus heen en weer te friemelen... dus dat is met snotneusen niet echt meer fris na een aantal dagen....
Moom, wat een leuke actie hebben ze nu bij jouw super!
Murr, leuk is die he? Ben ook helemaal hyper ervan! Andere suup had paar jaar geleden mini-producten in de vorm van raceautootjes, die waren ook zó leuk!

welkom terug gw. Hoe was het met je /je moeder? eerste feestdagen zo... :(
Oh, heb ook even gespot, ziet er leuk uit (maar gaan we nooit bij elkaar gespaard krijgen (dus moom, kun jij niet wat regelen voor ons ).

Ikheb trouwens nog een doos met mini's in de kelder staan, op een rommelmarkt voor H gescored, mss binnenkort eens uit de kelder vissen.

Gaat moom, wisselend. Nu zijn we nooit heel erge feestdagen mensen geweest (ook omdat ik vaak moet werken). Denken er wel over om met kerst op vakantie te gaan (met zus en moeder en alle aanhang). Moet nog even bedenken of ik dat echt wel zie zitten en waar we dan heen zouden gaan (met zon-garantie)
Idd rustig hier

J2 kotste vanavond alles er ineens onder. was verder wel vrolijk. alleen bleef maar spugen. om half 9 pas op bed. toen spuugde hij niet meer. nu net huilde hij ik er snel heen. zit hij te kokhalzen in bed, maar zn maagje is leeg dus kwam niets uit. ging hij maar weer liggen en verder slapen. j1 had t vrijdag avond dat hij alles eruit gooide, die had volgende dag nergens meer last van hopelijk geldt dat voor j2 ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven