Laat op het forum?
woensdag 19 maart 2008 om 03:10
Ja ik dus ook nachtpaars! zo leuk!
o m 20 jaar later ze eens een concert van ze te zien.
ik heb genoten! moest bij veel nummers wel graven in mijn geheugen.
Maar ik kreeg weer helemaal dat gevoel van ik met zwart haar, heerlijk alto met mijn lp's en stereotoren op mijn kamertje,en mij finaal onbegrepen voelen door mijn ouders. Een echte puber toen!
En the Cure was daar vaak bij,haha!
o m 20 jaar later ze eens een concert van ze te zien.
ik heb genoten! moest bij veel nummers wel graven in mijn geheugen.
Maar ik kreeg weer helemaal dat gevoel van ik met zwart haar, heerlijk alto met mijn lp's en stereotoren op mijn kamertje,en mij finaal onbegrepen voelen door mijn ouders. Een echte puber toen!
En the Cure was daar vaak bij,haha!
woensdag 19 maart 2008 om 03:13
Trusten Soleil, al ben ik denk ik net te laat......hoop dat je goed zult slapen.
Lijkt me ook geweldig Iry, om ze nog eens te zien.
Echt jeugdsentiment......
Zo herkenbaar, die herinneringen, op m'n kamertje met die muziek urenlang, haren alle kanten in getoupeerd, zwarte kleren enzo en m'n vader die steeds zei dat het geen wonder was dat ik depressief werd omdat ik naar dat soort muziek luisterde....
Maar ik luisterde er juist vaak naar omdát ik depressief was, even rondwentelen in de ellende en dan ging het daarna wel weer over, het hielp mij dus juist maar dat ging er bij m'n ouders niet echt in geloof ik
Zo herkenbaar, die herinneringen, op m'n kamertje met die muziek urenlang, haren alle kanten in getoupeerd, zwarte kleren enzo en m'n vader die steeds zei dat het geen wonder was dat ik depressief werd omdat ik naar dat soort muziek luisterde....
Maar ik luisterde er juist vaak naar omdát ik depressief was, even rondwentelen in de ellende en dan ging het daarna wel weer over, het hielp mij dus juist maar dat ging er bij m'n ouders niet echt in geloof ik
woensdag 19 maart 2008 om 03:15
Dat klinkt leuk, je hobby, nachtpaars. Doe je dat met Photoshop ofzo? Ik wist niet dat daar hele wedstrijden voor waren. En doe jehet dan ook in een clubje ofzo?
The cure is cool inderdaad.
Ik had inderdaad eerder deze week al eens geschreven hier. Ik vond het al zo stil
Misschien moeten we dit topic laten staan voor de nachtelijke gesprekken en een andere openen waar we gewoon op elk tijdstip met elkaar kunnen kletsen en elkaar van alles op de hoogte houden. Daar hebben we het laatst ook al eens over gehad geloof ik?
Haha, dan hebben anderen op dit topic misschien ook minder gene als ze lekker binnenwippen midden in de nacht en wij zitten in een diepgaand gesprek.
The cure is cool inderdaad.
Ik had inderdaad eerder deze week al eens geschreven hier. Ik vond het al zo stil
Misschien moeten we dit topic laten staan voor de nachtelijke gesprekken en een andere openen waar we gewoon op elk tijdstip met elkaar kunnen kletsen en elkaar van alles op de hoogte houden. Daar hebben we het laatst ook al eens over gehad geloof ik?
Haha, dan hebben anderen op dit topic misschien ook minder gene als ze lekker binnenwippen midden in de nacht en wij zitten in een diepgaand gesprek.
woensdag 19 maart 2008 om 03:16
quote:nachtpaars schreef op 19 maart 2008 @ 03:13:
Trusten Soleil, al ben ik denk ik net te laat......hoop dat je goed zult slapen.
hahaha same hier!
En zielig dat ik toen was!
ze hadden mij toen mischien al een paar pillen moet geven,dan was het nog goed gekomen.
hahaha same hier!
En zielig dat ik toen was!
ze hadden mij toen mischien al een paar pillen moet geven,dan was het nog goed gekomen.
woensdag 19 maart 2008 om 03:19
Goed idee Soleil, van dat nieuwe topic voor oa. overdag.
Zullen we eens brainstormen over een leuke titel?
Ik werk wel met Photoshop maar vooral met Paint Shop Pro.
Daar ben ik een jaar of 5 geleden mee begonnen dus dat pakket beheers ik beter.
Maar Photoshop is wel een professioneler pakket dus ik wil het toch ook wel beter leren kennen.
Ik zit ook in clubjes enzo met een heleboel andere psp-liefhebbers
Zullen we eens brainstormen over een leuke titel?
Ik werk wel met Photoshop maar vooral met Paint Shop Pro.
Daar ben ik een jaar of 5 geleden mee begonnen dus dat pakket beheers ik beter.
Maar Photoshop is wel een professioneler pakket dus ik wil het toch ook wel beter leren kennen.
Ik zit ook in clubjes enzo met een heleboel andere psp-liefhebbers
woensdag 19 maart 2008 om 03:21
Dat meen je niet Iry, nog steeds hetzelfde?
Met die lippenstift meer buiten dan op z'n lippen en hetzelfde kapsel?
Zou ie er echt nog altijd zo bijlopen of nu voor het concert zo gedaan hebben?
Ik houd ook nog steeds van zwart en paars enzo maar m'n haar staat toch echt niet meer recht op m'n hoofd :p
Met die lippenstift meer buiten dan op z'n lippen en hetzelfde kapsel?
Zou ie er echt nog altijd zo bijlopen of nu voor het concert zo gedaan hebben?
Ik houd ook nog steeds van zwart en paars enzo maar m'n haar staat toch echt niet meer recht op m'n hoofd :p
woensdag 19 maart 2008 om 03:24
Ik moet ook echt naar bed Soleil........best moeilijk hè om te gaan, zeker als je nog niet echt slaap hebt.
Maar ik heb morgen een afspraak dus ik moet er 'al' om 12 uur uit dus ik moet ook echt anders heb ik al bij voorbaat te weinig uren en daar word ik gestresst van.
Topic 'Kwebbel' ken ik niet.......zal ik eens op gaan zoeken.
Maar ik heb morgen een afspraak dus ik moet er 'al' om 12 uur uit dus ik moet ook echt anders heb ik al bij voorbaat te weinig uren en daar word ik gestresst van.
Topic 'Kwebbel' ken ik niet.......zal ik eens op gaan zoeken.
woensdag 19 maart 2008 om 03:28
Iry, welterusten meis, slaap lekker!
Hahaha die is goed Soleil!
Mr. Wasabi moet idd absoluut in de titel!
Photoshop is ook een groot en best wel moeilijk pakket waar zóveel in zit.
Om dat echt goed onder de knie te krijgen ben je wel een aantal jaartjes zoet.
Veel lessen volgen (gewoon gratis te vinden op het internet, wel veel in het Engels) dat helpt bij mij wel, leer je heel veel van.
Hahaha die is goed Soleil!
Mr. Wasabi moet idd absoluut in de titel!
Photoshop is ook een groot en best wel moeilijk pakket waar zóveel in zit.
Om dat echt goed onder de knie te krijgen ben je wel een aantal jaartjes zoet.
Veel lessen volgen (gewoon gratis te vinden op het internet, wel veel in het Engels) dat helpt bij mij wel, leer je heel veel van.
donderdag 20 maart 2008 om 22:51
quote:nachtpaars schreef op 19 maart 2008 @ 03:05:
Hey Iry, wat gaaf zeg, naar The Cure geweest!
Daar was ik in m'n pubertijd een enorme fan van!
!
Hee nachtpaars, ja jeugdsentiment, ja. Was eigenlijk wel leuk geweest als we ook gegaan waren.
Ik las over je photoshop bezigheden, super!
Ik ben ook nog creatief bezig met afbeeldingen maken maar niet met de computer. Ik zou het leuk vinden om eens te zien wat jij nu doet. Ik heb namelijk grootste plannen op dat gebied!
Groetjes! (ook voor de rest van het late forum, natuurlijk.)
Hey Iry, wat gaaf zeg, naar The Cure geweest!
Daar was ik in m'n pubertijd een enorme fan van!
!
Hee nachtpaars, ja jeugdsentiment, ja. Was eigenlijk wel leuk geweest als we ook gegaan waren.
Ik las over je photoshop bezigheden, super!
Ik ben ook nog creatief bezig met afbeeldingen maken maar niet met de computer. Ik zou het leuk vinden om eens te zien wat jij nu doet. Ik heb namelijk grootste plannen op dat gebied!
Groetjes! (ook voor de rest van het late forum, natuurlijk.)