Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Dat was niet vanavond maar gisteren (eergisteren inmiddels) dat Soleil zich al eerder op de avond had gemeld, volgens mij (kan nu niet teruglezen want dan is m'n berichtje weer foetsie)
Ja ik dus ook nachtpaars! zo leuk!

o m 20 jaar later ze eens een concert van ze te zien.

ik heb genoten! moest bij veel nummers wel graven in mijn geheugen.

Maar ik kreeg weer helemaal dat gevoel van ik met zwart haar, heerlijk alto met mijn lp's en stereotoren op mijn kamertje,en mij finaal onbegrepen voelen door mijn ouders. Een echte puber toen!

En the Cure was daar vaak bij,haha!
Oh, een laatste sigaretje soe ik nog wel mee natuurlijk
Gezelli! nachtpaars,en als deze op is ga ik naar mijn bedje.

Want als je geen 16 meer bent is zo'n concert staand meemaken drie en een half uur lang,killing voor je rug.

Ik word oud,whè!! (snik)
Haha soleil!

Goede invloed hebben we weer op elkaar.

Maar dan gaan we echt Okè?
Trusten Soleil, al ben ik denk ik net te laat......hoop dat je goed zult slapen.

Lijkt me ook geweldig Iry, om ze nog eens te zien.

Echt jeugdsentiment......

Zo herkenbaar, die herinneringen, op m'n kamertje met die muziek urenlang, haren alle kanten in getoupeerd, zwarte kleren enzo en m'n vader die steeds zei dat het geen wonder was dat ik depressief werd omdat ik naar dat soort muziek luisterde....

Maar ik luisterde er juist vaak naar omdát ik depressief was, even rondwentelen in de ellende en dan ging het daarna wel weer over, het hielp mij dus juist maar dat ging er bij m'n ouders niet echt in geloof ik ;)
Jezus wat een belabberde gramaticale en spelings beroerde post van mij weer,maar wij doen maar niet aan editen hier toch?
Hahaha niet te laat dus, lekker genieten van het laatste sigaretje dan Soleil, gezellig!
Dat klinkt leuk, je hobby, nachtpaars. Doe je dat met Photoshop ofzo? Ik wist niet dat daar hele wedstrijden voor waren. En doe jehet dan ook in een clubje ofzo?

The cure is cool inderdaad.

Ik had inderdaad eerder deze week al eens geschreven hier. Ik vond het al zo stil

Misschien moeten we dit topic laten staan voor de nachtelijke gesprekken en een andere openen waar we gewoon op elk tijdstip met elkaar kunnen kletsen en elkaar van alles op de hoogte houden. Daar hebben we het laatst ook al eens over gehad geloof ik?

Haha, dan hebben anderen op dit topic misschien ook minder gene als ze lekker binnenwippen midden in de nacht en wij zitten in een diepgaand gesprek.
Ach nee Iry, dat heet toch 'nachttaal'?

Zolang we het allemaal nog begrijpen is er niks aan de hand en is editen alleen maar een hoop gedoe om niks ;)
quote:nachtpaars schreef op 19 maart 2008 @ 03:13:

Trusten Soleil, al ben ik denk ik net te laat......hoop dat je goed zult slapen.

Lijkt me ook geweldig Iry, om ze nog eens te zien.

Echt jeugdsentiment......

Zo herkenbaar, die herinneringen, op m'n kamertje met die muziek urenlang, haren alle kanten in getoupeerd, zwarte kleren enzo en m'n vader die steeds zei dat het geen wonder was dat ik depressief werd omdat ik naar dat soort muziek luisterde....

Maar ik luisterde er juist vaak naar omdát ik depressief was, even rondwentelen in de ellende en dan ging het daarna wel weer over, het hielp mij dus juist maar dat ging er bij m'n ouders niet echt in geloof ik ;)

hahaha same hier!

En zielig dat ik toen was!

ze hadden mij toen mischien al een paar pillen moet geven,dan was het nog goed gekomen.
Goed idee soleil. Volgens mij hebben we al zoiets. kwebbel heet dat topic geloof ik.

Juist nachtpaars,nachttaal is het! en editen is gedoe,daar heb je op dit tijdstip gewoon geen zin meer in.
Echt ongelooflijk,die Robert smith ziet er na 20 jaar gewoon nog hetzelfde uit! komisch.
Goed idee Soleil, van dat nieuwe topic voor oa. overdag.

Zullen we eens brainstormen over een leuke titel?

Ik werk wel met Photoshop maar vooral met Paint Shop Pro.

Daar ben ik een jaar of 5 geleden mee begonnen dus dat pakket beheers ik beter.

Maar Photoshop is wel een professioneler pakket dus ik wil het toch ook wel beter leren kennen.

Ik zit ook in clubjes enzo met een heleboel andere psp-liefhebbers ;)
O ja, kwebbel is er inderdaad ook nog. Dat was ik alweer vergeten. Die is ook flink weggezakt geloof ik.

Nou, peuk is op. Ik moet moet moet moet echt naar bed. Ik heb geen zin, maar ik moet toch van mezelf.
Dat meen je niet Iry, nog steeds hetzelfde?

Met die lippenstift meer buiten dan op z'n lippen en hetzelfde kapsel?

Zou ie er echt nog altijd zo bijlopen of nu voor het concert zo gedaan hebben?

Ik houd ook nog steeds van zwart en paars enzo maar m'n haar staat toch echt niet meer recht op m'n hoofd :p
De mijn is ook op,ik ga ook.

Trusten lieve meiden!!

Ik heb het ook ijskoud,dus mijn warme bedje lonkt nu wel. En vriendlief is weer thuis,dus kruip ik heerlijk tegen mijn kacheltje aan.

dag schatten!!
Mijn haar ook niet meer,en er hangt inmiddels wat meer kleur in mijn kledingkast.

Maaar ja,precies hetzelfde,ik vond het humor!

doei doei!!
Paint Shop Pro ken ik niet, ik gebruik wel photoshop, maar ik heb nog een hoop te leren.

Ik vind dat Mr. Wasabi in de titel moet We hebben laatst al een beetje zitten denken en ik geloof dat Claire met zoiets kwam.

Ik moet ook echt naar bed Soleil........best moeilijk hè om te gaan, zeker als je nog niet echt slaap hebt.

Maar ik heb morgen een afspraak dus ik moet er 'al' om 12 uur uit dus ik moet ook echt anders heb ik al bij voorbaat te weinig uren en daar word ik gestresst van.

Topic 'Kwebbel' ken ik niet.......zal ik eens op gaan zoeken.
Ik ga ook echt nu.

Welterusten en slaap lekker!!
Iry, welterusten meis, slaap lekker!

Hahaha die is goed Soleil!

Mr. Wasabi moet idd absoluut in de titel!

Photoshop is ook een groot en best wel moeilijk pakket waar zóveel in zit.

Om dat echt goed onder de knie te krijgen ben je wel een aantal jaartjes zoet.

Veel lessen volgen (gewoon gratis te vinden op het internet, wel veel in het Engels) dat helpt bij mij wel, leer je heel veel van.
quote:_Soleil_ schreef op 19 maart 2008 @ 03:26:

Ik ga ook echt nu.

Welterusten en slaap lekker!! Dank je wel meis, jij ook!!
quote:nachtpaars schreef op 19 maart 2008 @ 03:05:

Hey Iry, wat gaaf zeg, naar The Cure geweest!

Daar was ik in m'n pubertijd een enorme fan van! ;)

!

Hee nachtpaars, ja jeugdsentiment, ja. Was eigenlijk wel leuk geweest als we ook gegaan waren.

Ik las over je photoshop bezigheden, super!

Ik ben ook nog creatief bezig met afbeeldingen maken maar niet met de computer. Ik zou het leuk vinden om eens te zien wat jij nu doet. Ik heb namelijk grootste plannen op dat gebied!

Groetjes! (ook voor de rest van het late forum, natuurlijk.)
hallo...

hoe is het met iedereen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven