Geen zin in seks!?

07-04-2012 21:25 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al een tijd me dit probleem.

Ik heb namelijk nooit zin in seks. Ik heb net een relatie achter de rug an 3 jaar. Ik vond de seks altijd wel fijn maar van mij hoefde het niet perse. Ik was vrij nuchter tijdens de seks en kon makkelijk een boodschappenlijstje maken als ik dat zou willen.

Ik weet wel dat ik 1 keer geil ben geweest, het kwam volkomen onverwachts zonder dat ik iets deed. Ook droom ik wel eens over seks en dan ben ik super geil. Ik hou ook niet zo van masturberen, vingeren,beffen. Ik kom alleen klaar met de douche straal. En dat vind ik wel lekker maar ik wordt er niet bloed geil van ofzo.

Ik heb sinds kort weer een nieuwe vriend en ook daar kap k met het zelfde probleem. En ik weet zeker dat ik hem echt leuk en lekker vind!

Ik had ook gelezen dat je een laag libido kon krijgen door de pil. Ik ben hier dan ook een maand geleden mee gestopt maar k merk nog niks? Ben ook nog niet ongesteld geworden en ik las dat de meeste meisjes dan juist vaak het geilst zijn?

Herkent iemand dit probleem? Heeft iemand tips?
quote:lorelij93 schreef op 07 april 2012 @ 22:22:

[...]

Uuhm nou het was nog al onverwachts.

Een lange zoensessie.......en daarna een massage?

Hij heeft me een massage gegeven en de rest ging nog al snel

Hij ging meteen van Jetje?

en dat wilde ik op dat moment ook want de condoom schuurde

En je was nat van het zoenen?

Maar even op een rijtje....... zoenen, massage ( van je rug? ) en toen penetratie?

dus het werd sowieso niks. En ik denk nog al negatief van ik zou het wel weer niet super lekker vinden maar ik weet niet zo goed hoe ik die gedachte er uit krijg.

Je zou om te beginnen ook eens kunnen denken aan je eigen genot; niks geen penetratie als je niet nat ( genoeg ) bent, bijvoorbeeld; er hoeft niet altijd geneukt te worden.

Ik denk zomaar dat de knullen waar je mee vrijt niet zo veel kaas hebben gegeten van voorspel, of van wat een vrouw lekker vindt in bed.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En als een condoom schuurt..........glijmiddel gebruiken. Staat gewoon naast de condooms in elke drogist.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 april 2012 @ 22:27:

[...]

Je zou om te beginnen ook eens kunnen denken aan je eigen genot; niks geen penetratie als je niet nat ( genoeg ) bent, bijvoorbeeld; er hoeft niet altijd geneukt te worden.

Ik denk zomaar dat de knullen waar je mee vrijt niet zo veel kaas hebben gegeten van voorspel, of van wat een vrouw lekker vindt in bed.

(die zoen sessie was een andere keer)

Maar ik ga het er met hem over hebben en proberen een langer voorspel te hebben, want hij is heel begripvol
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 april 2012 @ 22:28:

En als een condoom schuurt..........glijmiddel gebruiken. Staat gewoon naast de condooms in elke drogist.Dat vind ik vies aanvoelen:P
quote:lorelij93 schreef op 07 april 2012 @ 22:51:

[...]

(die zoen sessie was een andere keer)

Je kreeg nu een massage en zonder dat jij nat was duwde hij hem er in? Werkelijk; een héle begripvolle jongeman.

Maar ik ga het er met hem over hebben en proberen een langer voorspel te hebben, want hij is heel begripvol
quote:lorelij93 schreef op 07 april 2012 @ 22:52:

[...]

Dat vind ik vies aanvoelen:PNeuken terwijl je droog bent met een condoom is een stuk fijner?
Je hebt glijmiddel op siliconenbasis en op oliebasis. Misschien vind je het ene minder vies dan het andere. Er zijn ook condooms met glijmiddel er al op te koop.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 april 2012 @ 22:55:

Je hebt glijmiddel op siliconenbasis en op oliebasis. Misschien vind je het ene minder vies dan het andere. Er zijn ook condooms met glijmiddel er al op te koop.Ik zal eens uitproberen!
Terug naar informatie over glijmiddelen

Er zijn grofweg 4 soorten ‘glijmiddel’, er zijn er echter maar 3 echt bruikbaar.

Glijmiddel op waterbasis

Glijmiddel op waterbasis is een heel simpele en relatief goedkope soort glijmiddel. Meestal is dit water met glucose als verdikker. De voordelen van glijmiddel op waterbasis zijn dat het iets goedkoper is, water oplosbaar en dus makkelijker uit- en afwasbaar is. Een ander voordeel is dat het smaakneutraal is, en dat is bij orale seks prettig. Nadeel is dat het erg snel opdroogt en door de verdikkingsmiddelen vaak erg plakkering wordt. Als glijmiddel voldoet het meestal redelijk, maar voor massage is het over het algemeen niet geschikt. Je hebt ook vaak meer nodig dan met het gebruik van andere soorten glijmiddel. Soms wordt er toch een beetje siliconen aan toegevoegd voor een beter glijvermogen.

Bekijk hier ons glijmiddel op waterbasis.

Glijmiddel op oliebasis

Dit is GEEN glijmiddel, dit is namelijk ontzettend slecht voor je. Olie, en vooral etherische oliën verstoppen de poriën van de slijmvliezen en zorgen voor een verhoogd risico op infecties. De natuurlijke oliën zoals slaolie, olijfolie moet je dan ook echt niet gebruiken. Deze zijn niet hygiënisch genoeg en kunnen nog allerlei bacteriën bevatten naast de overduidelijke negatieve kanten van olie als glijmiddel. Echt een enorme afrader dus. Mocht je ergens nog een pot glijmiddel op oliebasis vinden, laat deze maar staan of gebruik het voor een gewone niet intieme massage. Het enige voordeel van olie is dat het goed en lang kan glijden. De combinatie van een condoom en olie is fataal voor het condoom en dus de bescherming van het condoom.

Glijmiddel op siliconenbasis

Dit is de crème de la crème voor zowel massageolie als glijmiddel. Het product verstopt de poriën niet en vervliegt door de siliconen ook nauwelijks. Siliconen glijmiddel zal in de regel niet vlekken, behalve op suède en op sommige soorten zijde. Siliconen glijmiddel is niet gemakkelijk af te wassen behalve met lauwwarm water en een citroenoplossing (bijvoorbeeld afwasmiddel met citroen). Als het vocht in de siliconen olie opdroogt laat het een zijdezachte laag achter op de huid, dit is wel makkelijk afwasbaar. Je hoeft je dus met de meeste siliconen glijmiddelen niet naderhand te wassen. Sommige mensen gebruiken het zelfs als bodylotion of tegen erg droog haar. Een groot voordeel van siliconenmiddelen is dat het heel lang gebruikt kan worden zonder uit te drogen en je minder nodig hebt. Nadelen zijn de smaak, het geeft een beetje een pluizige bijsmaak, en dat je het siliconen glijmiddel niet met alle speeltjes, bijvoorbeeld siliconen speeltjes, kunt gebruiken. Merken als EROglide en ViaGlide kunnen dit wel. Pjur en EROS hebben een speciale toy-glide variant gemaakt die dit ook kan, alleen deze zijn wat dikker van structuur.

Een leuke tip die wij nog hebben binnengekregen is dat vrouwen dit kunnen gebruiken door het glijmiddel op de binnenkant van haar dijen te smeren, tegen schaaf- en schuurwonden, bij het dragen van een rokje zonder panty.

http://www.veiligglijden. ... ie-a-siliconen-organisch/
http://www.veiligglijden. ... r-pack_pjur-sampler-pack/

Leuk uitprobeersetje.
Meid, STOPPEN met de pil is al het beste wat je kon doen even wachten na je eerste menstruatie AND...Partytime. Believe me girl!!!

Dus nog even geduld!!!
Stoppen met de pil was bij mij een omslag. Ik dacht altijd precies als jij. Dat ik niet zo sexueel ingesteld was......nu 6 jaar pilloos, 2 kids verder en 2 jaar een mirena is mijn sexleven beter dan ooit.
Wat fijn BGB dat je echt to de bodum van het probleem wel komen met je vragen. Zie ik hier weinig.

@ TO, wat heb je tot nu toe allemaal geprobeerd om geil te worden? Ik zelf vind vingeren en beffen ook niet zo fijn als ik niet al geil ben.
Heb je al eens geprobeerd om elkaar af en toe een spannend berichtje te sturen? Dan krijg ik altijd wel zin om naar huis te gaan.
Misschien ligt het niet aan jou. Ze weten gewoon simpelweg niet goed hoe ze een vrouw geil moeten maken

Drink een paar wijntjes haha dat werk meestal wel
Ik zou ook niet geil worden van zo'n vrijpartij. Voor de meeste vrouwen os er toch écht meer nodig dan een massage of een zoenpartij. Zoek uit wat jij nodig hebt om opgewonden te worden en volg niet zo snel zijn behoefte.
"Meid, STOPPEN met de pil is al het beste wat je kon doen even wachten na je eerste menstruatie AND...Partytime. Believe me girl!!!

Dus nog even geduld!!!"

Bij mij veranderde er weinig. Hoeft dus niet voor iedereen te gelden ;)
quote:_Cherry_ schreef op 08 april 2012 @ 17:56:

"Meid, STOPPEN met de pil is al het beste wat je kon doen even wachten na je eerste menstruatie AND...Partytime. Believe me girl!!!

Dus nog even geduld!!!"

Bij mij veranderde er weinig. Hoeft dus niet voor iedereen te gelden ;)Hier spijtiggenoeg ook niet, al hoop ik nog altijd op beterschap...
quote:nephthys schreef op 08 april 2012 @ 18:02:

[...]

Hier spijtiggenoeg ook niet, al hoop ik nog altijd op beterschap...Ben 9 jaar aan de pil en al het ander geweest, Toen ik daarmee stopte duurde het ongeveer 3 maanden en nu ben ik al bijna half jaar zo geil als het maar kan. Hopelijk werkt het bij jou ook zo.
Ja ik hoop dat het stoppen met de pil wat opleverd! En ja anders toch maar ff bij de dokter melden als ik en mijn nieuwe vriend er niet uit gaan komen.
quote:jongstel2629 schreef op 08 april 2012 @ 18:19:

[...]

Ben 9 jaar aan de pil en al het ander geweest, Toen ik daarmee stopte duurde het ongeveer 3 maanden en nu ben ik al bijna half jaar zo geil als het maar kan. Hopelijk werkt het bij jou ook zo.Hier ook tien jaar aan pil/nuvaring, en sinds januari gestopt. Dus ik blijf nog even duimen, hopelijk duurt het bij mij gewoon wat langer....
quote:lorelij93 schreef op 08 april 2012 @ 21:15:

Ja ik hoop dat het stoppen met de pil wat opleverd! En ja anders toch maar ff bij de dokter melden als ik en mijn nieuwe vriend er niet uit gaan komen.Een seksuologe kan waarschijnlijk heel veel helpen, maar het is natuurlijk ook zo dat sommige mensen nu eenmaal niet zo heel veel aan seks vinden. Dus je hoeft niet perse 'ziek' te zijn als je nooit veel zin hebt.
Of je hebt nog nooit ervaren op wat voor manier je echt opgewonden wordt. Waarom meteen naar een huisarts of seksuoloog? Lijkt me nogal overdreven? Om sex leuk te maken moet je jezelf en elkaar leren kennen en daar dus je best voor doen.
quote:_Cherry_ schreef op 08 april 2012 @ 21:36:

Of je hebt nog nooit ervaren op wat voor manier je echt opgewonden wordt. Waarom meteen naar een huisarts of seksuoloog? Lijkt me nogal overdreven? Om sex leuk te maken moet je jezelf en elkaar leren kennen en daar dus je best voor doen.Ja daarom ga ik het ook eerst uit proberen te zoeken met mijn nieuwe vriend.
quote:nephthys schreef op 08 april 2012 @ 21:30:

[...]

Een seksuologe kan waarschijnlijk heel veel helpen, maar het is natuurlijk ook zo dat sommige mensen nu eenmaal niet zo heel veel aan seks vinden. Dus je hoeft niet perse 'ziek' te zijn als je nooit veel zin hebt.Nee denk ook niet dat ik ziek ben want in mijn dromen weer ik hoe het is om opgewonden te zijn en die ene keer met mijn ex ook dus het zit er wel alleen nu nog ontdekken wat ik nou het fijnste vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven