compromis

09-04-2012 12:54 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_142414 wijzigde dit bericht op 29-04-2012 22:01
Reden: herk.
% gewijzigd
Sorry dat er geen enters inzitten... Typ mobiel.
Voor mij zou deze vriend exit zijn. In mijn optiek houdt hij contact met allerlei meiden warm voor het geval dat het met jou uit gaat. Zijn uitspraken ('allermooiste meisje'en 'ik mis je') vind ik wel wat verder gaan dan vriendschap. Mss ziet hij het zelf als vriendschap, maar vrouwen krijgen daar vaak andere beelden bij. En als hij vindt van niet, dan is hij gewoon naïef.

Als er werkelijk sprake is van vriendschap, dan verbergt hij niets en laat hij jou met die meiden kennismaken. Een week bij een ander logeren, dat zou ik niet accepteren, tenzij jij het meisje kent.
Hij gaat niet veranderen, het is kiezen of delen voor jou denk ik zo...

En ik zou ook rustig bij een vriend gaan logeren als dat me hotelkosten scheelt, niets mis mee vind ik. Als het echt alleen vriendschap is tenminste. De discussie of m/v vriendschappen kunnen zal hier wel weer gaan oplaaien ..
Waarom wil hij geen compromis sluiten? Dus geen ik mis je meer zeggen en mij een keer voorstellen aan haar ofzo, zo veel vraag ik toch niet??
Ik zou iemand zoeken die mij het mooiste meisje van de hele wereld vind.. ook als hij boos op me is....Kom op meid je zorg is voor wat eigenwaarde!!! Je verdient beter dan hem...
Dat moet je aan hem vragen ...

Ik zeg ook weleens 'ik mis je' tegen een goede vriend die ik weinig zie.

Ik vind overigens wel dat jij die meiden zou kunnen ontmoeten.
Een week bij een vriendin logeren zou voor mij te ver gaan.

Op zich is het niet erg als een man nog met vriendin(nen) van vroeger omgaat. Maar jouw vriend gaat telkens net te ver over jouw grenzen lijkt het wel.

Waarschijnlijk doet hij niet echt aanwijsbaar iets verkeerd maar hij houd wel erg weinig rekening met jou.
Meid, kies voor jezelf en laat hem maar lekker blij zijn met die vriendinnen. Dat wordt toch niks zo.

Hij wil zo leven, jij niet.

Dus klaar.
Wegwezen...

Wat een eikel! Als hij ze echt puur als vrienden zou zien, had hij dat ene meisje ook niet gezegd dat zij het mooiste meisje van de wereld is. Zie je hem dat al tegen een mannelijke vriend zeggen?

Het spijt me maar bij jouw verhaal gaan mijn alarmbellen af. Niet omdat hij meer bevriend is met vrouwen, maar de manier waarop hij daarmee om gaat. Dat jij ze nog nooit ontmoet hebt bijvoorbeeld. En berichtjes sturen met de tekst "Ik mis je" naar het meisje waar hij tijdens jullie ruzie tegen zei "Je bent het mooiste meisje van de wereld"? Doei!
Ik ga alleen voor mannen die 100% voor mij gaan, voor minder doe ik het niet. Zou jij ook moeten doen.
Waarom blijf je nog bij hem? Hij houdt nog steeds geen rekening met jou. Ik vind het respectloos.
'Ik mis je' en 'jij bent de mooiste' zeg ik niet tegen mijn vriend.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Zolang hij eerlijk is zie ik het probleem niet. Als hij zo is en de dingen zo doet, dan maak je het maar uit als het je niet bevalt.
Quote:

Dat jij ze nog nooit ontmoet hebt bijvoorbeeld.

Dit dus.
Doe alsjeblieft niet zo naïef. Hij is waarschijnlijk al lang vreemd gegaan en dat van mooiste meisje etc. waarschijnlijk is het daar niet bij gebleven en zegt hij ook dingen als dat ze zo sexy is etc.

Hij vindt jou in ieder geval niet interessant genoeg, anders had hij dit niet gedaan. Dat is een gemis voor hem maar door jou aanpak ook een gemis voor jou, want jij zou nu dus een vriend kunnen hebben die wel vindt dat jij het mooiste liefste leukste aardigste en knapste meisje van de wereld bent.

Kappen met die vent!
quote:aurelie26 schreef op 09 april 2012 :

Nu heeft hij tegen een meisje (met wie hij voor mij ook 1x mee heeft gezoend) een tijd geleden nare dingen over mij gezegd toen wij ruzie hadden.

Als je ruzie hebt, hoor je het met elkaar uit te praten.

Hij zit jou gewoon zwart te maken/roddelen waar jij niet bij bent en waar je je niet kan verdedigen.

Wat een loser.
En daarbij, hij is ook nog eens een klaploper.
Alleen het feit al dat jij geen enkele vriendin van hem kent, zou mij storen.

Prima als je beide vrienden hebt, maar op zijn minst vind ik dat je die ook wel eens gezien moet hebben.
quote:oogappeltje, 17 minuten geleden

Doe alsjeblieft niet zo naïef. Hij is waarschijnlijk al lang vreemd gegaan en dat van mooiste meisje etc. waarschijnlijk is het daar niet bij gebleven en zegt hij ook dingen als dat ze zo sexy is etc.

Hij vindt jou in ieder geval niet interessant genoeg, anders had hij dit niet gedaan. Dat is een gemis voor hem maar door jou aanpak ook een gemis voor jou, want jij zou nu dus een vriend kunnen hebben die wel vindt dat jij het mooiste liefste leukste aardigste en knapste meisje van de wereld bent.

Kappen met die vent!

Wat een invulwerk zeg...

Ik spreek ook weleens met vriendinnen over mijn vriend als ik ruzie met hem heb, waarom zou dat met een vriend van het andere geslacht anders zijn?
Jullie passen niet bij elkaar. Totaal andere visie.

Jij wordt hier niet gelukkig van.

Hij wil het niet veranderen .

Conclusie: het past niet.
Tja je hebt eigenlijk maar 2 keuzes. Of je blijft bij hem en accepteert het of je gaat weg en laat deze man achter je. Persoonlijk zou ik een man met dergelijk gedrag nooit kunnen vertrouwen.
Ik heb ook een manvriend. Maar geen haar op mijn hoofd om manlief zwart te maken als wij een keer (wanneer ?) ruzie hebben.

Dan hebben we nog The guts om het met elkaar uit te praten.

Een conflict uit de weg gaan is een teken van zwakte en het "probleem" vooruit schuiven.

Ruzie maken kan je leren (luisteren, vanuit je eigen gevoel praten etc.)
Ik zou mijn conclusies trekken en het uitmaken. Dit zal blijven wringen. Je weet nu al dat hij nooit een duimbreed zal toegeven, hooguit biedt hij eens zijn excuses aan als hij echt te ver is gegaan, maar daarna moet het ook gelijk klaar zijn en moet je je er meteen overheen kunnen zetten. Jouw gevoelens hierover zijn totaal niet bespreekbaar. Ik zou daar niet tegen kunnen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hoe gaat hij met jou om? Wanneer je die "andere meisjes" even wegdenkt. Hoe is jullie relatie tussen jullie tweeën?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven