Gezondheid alle pijlers

Last van huid

09-04-2012 15:30 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd heb ik vaak last van rode vlekken op mijn huid.

Als ik ongeveer een halve dag aan het werk ben (verkoopster), begint mijn kin warm en

rood te worden. Daarna worden mijn lippen erg rood en een beetje

branderig en komen er naast mijn neus rode vlekken tevoorschijn.

Na een kwartier tot half uur worden mijn wangen rood en warm en vervagen de andere vlekken. Het ziet er dan uit als gezonde blosjes. Deze symptomen heb ik trouwens alleen op mijn werk.

Herkent iemand deze symptomen? Of weet iemand wat de oorzaak

zou kunnen zijn?Ik heb 2 weken achter elkaar voor mijn werk niets gegeten, om te kijken of het misschien te maken heeft met bepaald voedsel. Helaas bleven de klachten komen..

Bedankt alvast!

Groetjes,
Airco in de winkel?
Internagelaktisch
Airco in de winkel is inderdaad aanwezig.

Zou het daarmee te maken kunnen hebben? Ik heb de laatste tijd wel last van een droge huid en keel..
Misschien verwijden de bloedvaten in de huid door de emoties.
it's a big club and you ain't in it
Stress op je werk?
Het is ook zo dat als je aan een blos of rode vlek denkt dat ie dan groter wordt.
it's a big club and you ain't in it
Als ik eerlijk ben heb ik af en toe stress op m'n werk. Zit de laatste niet lekker in mijn vel en twijfel veel over mezelf. Ben vaak ook erg gespannen en krijg hartkloppingen tijdens het helpen van klanten..
Is het een kledingwinkel? En hebben jullie dingen van angora of van lamswol? Ik krijg precies bovenstaande symptomen daarvan!
quote:lionlily schreef op 09 april 2012 @ 16:02:

Is het een kledingwinkel? En hebben jullie dingen van angora of van lamswol? Ik krijg precies bovenstaande symptomen daarvan!

Ik werk in een winkel waar ze voornamelijk eten, drinken, snoep en een beperkt aantal cosmetica verkopen.

Wat rot dat je er ook last van hebt! Hoe ben je erachter gekomen dat deze stoffen de oorzaak waren? Heb je het nu nog steeds? Of heb je inmiddels iets gevonden dat ervoor zorgt dat je huid rustig blijft?

Ik ben erg benieuwd!

Groetjes,
quote:elizabeth02 schreef op 09 april 2012 @ 16:24:

[...]

Ik werk in een winkel waar ze voornamelijk eten, drinken, snoep en een beperkt aantal cosmetica verkopen.

Wat rot dat je er ook last van hebt! Hoe ben je erachter gekomen dat deze stoffen de oorzaak waren? Heb je het nu nog steeds? Of heb je inmiddels iets gevonden dat ervoor zorgt dat je huid rustig blijft?

Ik ben erg benieuwd!

Groetjes,

Ik heb ooit een lamswollen, gemengd met angora, trui aangehad en toen moest ik naar het ziekenhuis ... En elke keer in winkels, als ik niet oppas, krijg ik weer uitslag en galbulten als ik iets heb aangeraakt van die stoffen.

Ik slik daarvoor Xyzal als ik er last van heb en dan wordt het snel weer rustig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven