weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
maandag 9 april 2012 om 16:17
Dat heb ik nog niet gezien. Maar het verbaast me dat dat goed blijft. Die handgeschreven papieren met inkt.... het had best gekund dat die inkt na 150 jaar onleesbaar zou worden bijvoorbeeld. Dat wisten ze natuurlijk niet zeker.
Maar dan pakken ze van die hele oude boeken en dan staat alles er gewoon nog.
(ik schreef op de middelbare school veel met vulpen, nou daar is over 150 jaar echt niks van over)
Maar dan pakken ze van die hele oude boeken en dan staat alles er gewoon nog.
(ik schreef op de middelbare school veel met vulpen, nou daar is over 150 jaar echt niks van over)
maandag 9 april 2012 om 16:17
maandag 9 april 2012 om 16:36
maandag 9 april 2012 om 16:50
Wij zijn opgegroeid met o.a. katten. Broer kreeg een vriendin die daar allergisch voor is. Zij hebben behalve een goudvis nooit huisdieren gehad. Broer heeft het idee dat ie tegenwoordig minder goed tegen katten (en stof) kan.
'zomaar' kan dus wel denk ik, maar dan geleidelijk.
Maar ik ben een leek, misschien is het net zo psychisch als vegetariers die ziek worden na een bbq.
'zomaar' kan dus wel denk ik, maar dan geleidelijk.
Maar ik ben een leek, misschien is het net zo psychisch als vegetariers die ziek worden na een bbq.
maandag 9 april 2012 om 16:54
maandag 9 april 2012 om 17:49
Allergie kan komen en gaan. Bij mij ook.
En bij katten heb je dat je voor het ene ras meer gevoelig kan zijn dan voor de andere. Ligt aan de huidschilfers die ze afgeven.
Bijv. de kat die zo gek die ene keer was op jou is een Brit, die schijnen te boek te staan dat mensen daar minder last van hebben.
Ik ben bijv. weer o.a. allergisch voor kattenharen en niet de schilfers, en ik heb meer last bij Kane en Floyd omdat Britten een vacht hebben als een soort beertje, djees wat een haren hebben ze, daar heb ik weer meteen last van. Terwijl Bo zo dun behaart is dat ik bijna geen haartje van hem vind, moet alleen lachen als hij mij wakker maakt door mij te kriebelen aan mijn mond en neus. Maar die verhaart eigenlijk niet dus al ligt hij op mijn borst krijg ik het nog niet benauwd, bij de andere wel heel erg.
Mijn medicijnen Ventolin helpen ertegen. Er zijn meer medicijnen die helpen als je echt een kat zou willen. Zou wel eerst het medicijn dan nemen en uittesten want een kat later weg moeten doen is te zielig.
En bij katten heb je dat je voor het ene ras meer gevoelig kan zijn dan voor de andere. Ligt aan de huidschilfers die ze afgeven.
Bijv. de kat die zo gek die ene keer was op jou is een Brit, die schijnen te boek te staan dat mensen daar minder last van hebben.
Ik ben bijv. weer o.a. allergisch voor kattenharen en niet de schilfers, en ik heb meer last bij Kane en Floyd omdat Britten een vacht hebben als een soort beertje, djees wat een haren hebben ze, daar heb ik weer meteen last van. Terwijl Bo zo dun behaart is dat ik bijna geen haartje van hem vind, moet alleen lachen als hij mij wakker maakt door mij te kriebelen aan mijn mond en neus. Maar die verhaart eigenlijk niet dus al ligt hij op mijn borst krijg ik het nog niet benauwd, bij de andere wel heel erg.
Mijn medicijnen Ventolin helpen ertegen. Er zijn meer medicijnen die helpen als je echt een kat zou willen. Zou wel eerst het medicijn dan nemen en uittesten want een kat later weg moeten doen is te zielig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 9 april 2012 om 21:16
voorgerecht spinazie-aardappel soep
hoofdgerecht: witte kool salade, aardappelpannenkoek, stokbrood kruidenkaas
nagerecht: aardbeienmouse, chocolademouse, vruchten met ijs, slagroom, en soort schuimpje ben naam kwijt
Zo ze zijn weer weg. Was gezellig! Zo eens op het forum kijken wat er allemaal gebeurd is.
hoofdgerecht: witte kool salade, aardappelpannenkoek, stokbrood kruidenkaas
nagerecht: aardbeienmouse, chocolademouse, vruchten met ijs, slagroom, en soort schuimpje ben naam kwijt
Zo ze zijn weer weg. Was gezellig! Zo eens op het forum kijken wat er allemaal gebeurd is.
maandag 9 april 2012 om 22:03
dinsdag 10 april 2012 om 00:30
Tusten Ieb.
Thee, ik heb toch maar weer even gelezen en ga alsjeblieft geen verantwoording afleggen daar. Jij moet doen wat jij goed vindt en daar heeft de rest van de wereld geen moer mee te maken. Ik zou het alleen voortaan niet meer zo op het forum zetten.
Ik neem nog een vino tinto. Proost theetje!
Thee, ik heb toch maar weer even gelezen en ga alsjeblieft geen verantwoording afleggen daar. Jij moet doen wat jij goed vindt en daar heeft de rest van de wereld geen moer mee te maken. Ik zou het alleen voortaan niet meer zo op het forum zetten.
Ik neem nog een vino tinto. Proost theetje!