Gratis Datingsites

18-08-2007 12:17 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik heb me ingeschreven op relatieplanet, maar om te reageren op berichten moet je full member zijn en dus betalen!

Wie weet een leuke datingsite, die geheel gratis is en waarbij je gewoon kunt reageren op berichtjes van personen????????

Let me know!

groetjess
www.knuz.nl
Ok dankjewel! meer is ook welkom! dus damessssss als jullie iets weten, hoor het graag!

xxx
Wat ook een hele leuke Datingsite is is die van Relatie klik, je vult eerst een hele vragen lijst in een soort psychologische test, waarna er word gekeken bij wie je het beste matcht...erg leuk en je kan gratis met iedereen mailen.

Dus kijk eens op www.relatieklik.nl

De site is overgens van een psycholoog

Succes!!!!!
www.yellowdate.nl
Yellowdate is niet meer gratis, tenminste.. ik heb mn account opgezegd, omdat ik moest gaan betalen uiteindelijk.

Datenu.nl

Ik ben trouwens wel klaar met die gratis sites... dr komt vrijwel niks leuks/serieus op af
quote:Plib schreef op 19 augustus 2007 @ 14:24:

Yellowdate is niet meer gratis, tenminste.. ik heb mn account opgezegd, omdat ik moest gaan betalen uiteindelijk.

Datenu.nl

Ik ben trouwens wel klaar met die gratis sites... dr komt vrijwel niks leuks/serieus op afMijn man en ik hebben elkaar leren kennen via Knuz, dus het kán wel
Ik zeg ook niet dat het niet kan ;)

Gelukkig voor jullie dat het zo gelopen is... maar ik werd echt een beetje moe van de berichten daar hahahaha
quote:oudje1941 schreef op 18 augustus 2007 @ 12:21:

www.knuz.nlMijn mening over knuz.nl: Een wat goedkope site met m.i. veel fakers. " Sjonnie & Anita" gehalte (sorry als ik daar iemand mee voor zijn/haar kop stoot, niet mijn bedoeling)
quote:Xander68 schreef op 19 augustus 2007 @ 17:50:

[...]

Mijn mening over knuz.nl: Een wat goedkope site met m.i. veel fakers. " Sjonnie & Anita" gehalte (sorry als ik daar iemand mee voor zijn/haar kop stoot, niet mijn bedoeling)

Een datingsite valt of staat natuurlijk met de mensen die er gebruik van maken. En fakers heb je nu eenmaal overal, ook in de kroeg en op je werk en op de sportclub én op dit forum. Want hoe goed ken je die mensen dan wel? Inmiddels ben ik oud genoeg om te weten dat veel mensen er een dubbele agenda op na houden en het is de kunst of het kaf van het koren te leren scheiden.

Marion
Inderdaad knuz.nl

Maar iets anders dan xander: er staan wel erg veel oudere taarten en stompzinnige personen.
quote:badmeester schreef op 21 augustus 2007 @ 11:31:

Inderdaad knuz.nl

Maar iets anders dan xander: er staan wel erg veel oudere taarten en stompzinnige personen.

Ouder worden we allemaal, daar hoef je helemaal niets voor te doen. Je kunt toch selecteren op leeftijd? Of vind jij dat 40-plussers geen gebruik zouden mogen maken van een datingsite? En hoe zou jij het vinden om over een jaartje of 20 als oude taart bestempeld te worden?

Marion
moet zeggen dat je op die gratis datingsites niet heel veel andere types tegenkomt dan op "goedkope"betaalde. Op lexa, Onehello en Rp kom ik net zoveel fakers, minkukels en suflullen tegen als op die gratis datingsites.

Af en toe zit er wel een leuk contact tussen. Mijn ervaring is trouwens wel dat mannen zich weinig aantrekken van een leeftijdsgrens. zet ik in mijn profiel dat ik een vent zoek van hlverwege de 30, krijg ik nog reacties van 50+ers. En dan nog boos zijn als ze worden afgewezen ook, ja sorry, ik heb al een vader.

leuke c0ntacten heb ik vooral via Paiq ( ook gratis maar je moet wel worden uitgenodigd) en parship ( Duur!!!).

Droomprins vooralsnog niet gevonden, maar ik heb inmiddels wel een hele batterij goede vrienden erbij.
Iedereen mag me voor van alles uitmaken 2nd youth, je hoeft je er niks van aan te trekken

Maar zo negatief bedoelde ik het niet, thats all.
zijn er ook relatiesites die zich uitsluitend toeleggen op academici?
Die zijn er wel EB, maar ik vrees dat weinig hoogopgeleide dames jouw stantpunten onderschrijven.

Er zijn ook bureaus om je in contaxct te brengen met je zo geliefde aziatische of onderdanige oostblokdames. daar ga je mss meer succes hebben.
quote:2ndYouth schreef op 21 augustus 2007 @ 11:28:

[...]

Een datingsite valt of staat natuurlijk met de mensen die er gebruik van maken. En fakers heb je nu eenmaal overal, ook in de kroeg en op je werk en op de sportclub én op dit forum. Want hoe goed ken je die mensen dan wel? Inmiddels ben ik oud genoeg om te weten dat veel mensen er een dubbele agenda op na houden en het is de kunst of het kaf van het koren te leren scheiden.

MarionDie "kunst" bezit ik zo onderhand wel....gelukkig! Ik heb gewoon een heel goedkoop gevoel als ik naar de site knuz surf. Heb er zelf ook opgestaan in het verleden, maar nooit weer!
Edmund,

geloof dat dat match4me is ? Vergeet trouwens niet dat er heel wat HBO opleidingen zijn waar je zelf misschien niet meteen het de status accademisch op zou plakken.

Zelf heb ik de datingsites afgezworen. Het kost teveel tijd, en het lijkt soms echt of de RIAGGs hun database online hebben gezet....
die zijn er niet meer volgens mij

hyves heeft wel een single hyve pagina.. daar ontstaan ook afspraakjes enzoowww
quote:Krengiserweer schreef op 21 augustus 2007 @ 12:46:

moet zeggen dat je op die gratis datingsites niet heel veel andere types tegenkomt dan op "goedkope"betaalde. Op lexa, Onehello en Rp kom ik net zoveel fakers, minkukels en suflullen tegen als op die gratis datingsites.

Af en toe zit er wel een leuk contact tussen. Mijn ervaring is trouwens wel dat mannen zich weinig aantrekken van een leeftijdsgrens. zet ik in mijn profiel dat ik een vent zoek van hlverwege de 30, krijg ik nog reacties van 50+ers. En dan nog boos zijn als ze worden afgewezen ook, ja sorry, ik heb al een vader.

leuke c0ntacten heb ik vooral via Paiq ( ook gratis maar je moet wel worden uitgenodigd) en parship ( Duur!!!).

Droomprins vooralsnog niet gevonden, maar ik heb inmiddels wel een hele batterij goede vrienden erbij.Als je op de site van paiq een email adres achterlaat, krijg je vanzelf na ongeveer 10 dagen een uitnodiging van ze om je in te schrijven. Bij parship even opletten dat ze je periode niet automatisch verlengen. Ik ken iemand die dat is overkomen en ze was er niet zo blij mee dat ze nog eens 6 maanden moest betalen. Parship stuurt je helaas geen waarschuwings-email om je te waarschuwen tegen de kostbare verlenging (je moet een hokje aanvinken zodat het niet automatisch wordt verlengd).
Ik heb me een keer ingeschreven bij een gratis datingsite via een link op gratis.nl, weet alleen niet meer welke site dat was :S Misschien dat je daar kunt zoeken ofzo.

Moet toch maar eens nakijken welke site dat was....wie weet heb ik daar wel een reactie van de liefde van me leven haha.

Heeft er trouwens iemand al gedate via internet? Ik durf nooit verder dan chatten :$
Ik zou me dus echt niet snel inschrijven bij een gratis datingsite. De drempel is dan voor sommige mensen helemaal weg.
Maar Misslady......had jij niet al een relatie?

WANT, ik lees een paar topics naar onderen ook dat je zo vaak alleen thuis zit?

Is het niet netter om EERST je relatie te verbreken alvorens stappen te gaan zetten op de digitale dating snelweg?

Og zoek je datingsites voor gezellige praat vrienden, dat kan natuurlijk ook!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
lexa.nl

kriebello

be2

zoiets??
Ik heb me op Paiq zomaar kunnen inschrijven.

Weet nog niet of dat wat is. Weet überhaupt niet of ik via internet wil daten, maar n.a.v. dit topic dacht ik, laat ik eens zien wat Paiq is. Kon me dus aanmelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven