weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
dinsdag 10 april 2012 om 00:54
dinsdag 10 april 2012 om 00:55
Tja het topic nam een heel rare wending. Ik heb echter sinds half februari de boel niet meer gevolgd dus kan niet echt meepraten daar.
Wat ik in ieder geval weet is dat een paar van je acties zeker gewaardeerd werden (in plaats van waar men iedere keer op terug komt). Eentje weten we hier sowieso allemaal.
Acties klinkt een beetje suffig maar ik ben moe en weet even geen ander woord.
Over me heen laten komen. Ja idd.
**
Wat ik in ieder geval weet is dat een paar van je acties zeker gewaardeerd werden (in plaats van waar men iedere keer op terug komt). Eentje weten we hier sowieso allemaal.
Acties klinkt een beetje suffig maar ik ben moe en weet even geen ander woord.
Over me heen laten komen. Ja idd.
**
dinsdag 10 april 2012 om 01:02
dinsdag 10 april 2012 om 01:02
Ja. Wel grappig want hij begon nu over t feest donderdag: hij had twee gezamenlijke bekenden van ons zien lopen voordat ze daarheen gingen.
Die bekenden weten dan weer niet dat wij contact hebben met elkaar. Ik heb nog niemand IRL daarover verteld.
Paar weken geleden liep ik beetje van stapel in mijn hoofd omdat ik ineens veel te graag wilde. Gelukkig is dat nu weer gezakt. Kwam door t voorjaar denk ik (dat is ook al weer weg)
Die bekenden weten dan weer niet dat wij contact hebben met elkaar. Ik heb nog niemand IRL daarover verteld.
Paar weken geleden liep ik beetje van stapel in mijn hoofd omdat ik ineens veel te graag wilde. Gelukkig is dat nu weer gezakt. Kwam door t voorjaar denk ik (dat is ook al weer weg)
dinsdag 10 april 2012 om 01:12
Dat is een bijzondere wending moon, en een soort van 'spannend' dat zij niet weten dat jullie contact hebben.
Jo, ik hoef me natuurlijk niet te verdedigen daar, dat was een keuze. Baal wel omdat ik vind dat het topic zo gelopen is door mijn postings over het pakketje.
Even sigaretje draaien en kijken of er nog wat in de BIB zit of dat ik een nieuwe moet openmaken (er staat er nog 1 ).
Jo, ik hoef me natuurlijk niet te verdedigen daar, dat was een keuze. Baal wel omdat ik vind dat het topic zo gelopen is door mijn postings over het pakketje.
Even sigaretje draaien en kijken of er nog wat in de BIB zit of dat ik een nieuwe moet openmaken (er staat er nog 1 ).
dinsdag 10 april 2012 om 01:18
dinsdag 10 april 2012 om 01:21
Nou Thee kennelijk was er al argwaan bij sommigen. Anders ga je nu toch niet zulke heftige dingen roepen.
Wat ik zei, ik heb het begin en het eind gelezen. En ik kan me voorstellen dat je, ook als je al herkenbaar bent, niet alle medische info erop zet.
En jij met de acties, je hebt kans om op je bek te gaan op een of andere manier, maar ik het het idee dat je dat risico gewoon neemt.
Ik bedoel, ik heb wel eens geld geleend aan iemand van een kletsgroep. Had haar nog niet gezien maar een ontmoeting stond wel op het programma. Dan weet je: Er is een kans dat ik het niet terugzie, maar je hoopt dat het gewoon terugkomt. En dat was ook zo, heel snel ook al.
Ik leen/geef altijd alleen wat ik zelf kan missen.
Zullen anderen ook wel volslagen idioot vinden maar ik vind het vervelend als iemand geen eten heeft.
Wat ik zei, ik heb het begin en het eind gelezen. En ik kan me voorstellen dat je, ook als je al herkenbaar bent, niet alle medische info erop zet.
En jij met de acties, je hebt kans om op je bek te gaan op een of andere manier, maar ik het het idee dat je dat risico gewoon neemt.
Ik bedoel, ik heb wel eens geld geleend aan iemand van een kletsgroep. Had haar nog niet gezien maar een ontmoeting stond wel op het programma. Dan weet je: Er is een kans dat ik het niet terugzie, maar je hoopt dat het gewoon terugkomt. En dat was ook zo, heel snel ook al.
Ik leen/geef altijd alleen wat ik zelf kan missen.
Zullen anderen ook wel volslagen idioot vinden maar ik vind het vervelend als iemand geen eten heeft.
dinsdag 10 april 2012 om 01:26
Jo, misschien kleine houvast maar Jonas kwam ook terug terwijl hij nog nooit buiten was geweest! Hopelijk vindt kat van de buuf ook de weg weer terug.
Moon, ik heb niks gestaft of zo, maar vind de opmerkingen van MbP etc. echt niet door de beugel kunnen. En ja, altijd kans op je bek te gaan maar me nooit overkomen. Ja, met een soort ex van heeel lang geleden (600 euro geleend) maar dat heb ik uiteindelijk ook teruggekregen.
Moon, ik heb niks gestaft of zo, maar vind de opmerkingen van MbP etc. echt niet door de beugel kunnen. En ja, altijd kans op je bek te gaan maar me nooit overkomen. Ja, met een soort ex van heeel lang geleden (600 euro geleend) maar dat heb ik uiteindelijk ook teruggekregen.
dinsdag 10 april 2012 om 01:36
quote:thee schreef op 10 april 2012 @ 01:28:
Moon, midden op de middag afspreken op een station is natuurlijk ook heul eng
Nouja ik weet natuurlijk iets meer over je en dacht ook: Hallo, als dit al eng is. Tja die kerel had net wel of net geen baard, dat maakt het lastig natuurlijk
Thanks Jo, ik ga maar vaker Moon-o-logen schrijven dan
Ik had ze in een ander topic heel vaak maar nu is het altijd zo druk hier.
Moon, midden op de middag afspreken op een station is natuurlijk ook heul eng
Nouja ik weet natuurlijk iets meer over je en dacht ook: Hallo, als dit al eng is. Tja die kerel had net wel of net geen baard, dat maakt het lastig natuurlijk
Thanks Jo, ik ga maar vaker Moon-o-logen schrijven dan
Ik had ze in een ander topic heel vaak maar nu is het altijd zo druk hier.
dinsdag 10 april 2012 om 01:42
Nog maar een dan. Ik voelde me bij mijn ouders een beetje 'niet gezien'. Ik weet niet waar ze zaten met hun hoofd.
Ik bedoel, ze voorzien me van koffie, wat lekkers, t gaat wat over koetjes en kalfjes. Gewoon alsof ik geen echte aandacht heb gekregen. Ze zijn ook erg bezig met oma en een oudoom en een stuk grond dat verkocht moet worden. En andere familiedingen (ziekte)
En broers waren allemaal met eigen dingen bezig dus spelletjes hebben we bijv ook niet gedaan.
Ik had er te veel van verwacht denk ik.
Geen ramp maar ik merk dat ik me nu pas weer wat beter voel. Even gechat, nog ff op forum.
Ik bedoel, ze voorzien me van koffie, wat lekkers, t gaat wat over koetjes en kalfjes. Gewoon alsof ik geen echte aandacht heb gekregen. Ze zijn ook erg bezig met oma en een oudoom en een stuk grond dat verkocht moet worden. En andere familiedingen (ziekte)
En broers waren allemaal met eigen dingen bezig dus spelletjes hebben we bijv ook niet gedaan.
Ik had er te veel van verwacht denk ik.
Geen ramp maar ik merk dat ik me nu pas weer wat beter voel. Even gechat, nog ff op forum.