Bibbereieren #26
donderdag 2 februari 2012 om 21:27
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
86 cm / 12,5kg
22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg
J: 23/03/123950gr
24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg
R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr
02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg
MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg
KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr
21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris
?: 5/12/12 24/4 echo
Special guests aka suikertantes: Erine
maandag 9 april 2012 om 22:27
Als iemand ze toevallig tegen komt...
ik zoek een bijpassende schoen bij deze jurk
http://www.stepswebshop.nl/product/1218 ... dress.aspx
liefst in het roze met een niet te hoge hak, iemand iets gezien?
ik zoek een bijpassende schoen bij deze jurk
http://www.stepswebshop.nl/product/1218 ... dress.aspx
liefst in het roze met een niet te hoge hak, iemand iets gezien?
dinsdag 10 april 2012 om 08:45
Moom,
Becky, voor jou ook
J2 vanmorgen al vroeg wakker en ligt er nu alweer in. Niet weer gespuugd. j1 vanmorgen aan de diarree, dus toch maar even een luierbroekje aan gedaan.
Morgen met j2 naar de ha voor zn hoofdhuid, is zo droog en jeukt hem enorm. ik smeer het nu steeds in met babyolie, maar het blijft hem jeuken.
Becky, voor jou ook
J2 vanmorgen al vroeg wakker en ligt er nu alweer in. Niet weer gespuugd. j1 vanmorgen aan de diarree, dus toch maar even een luierbroekje aan gedaan.
Morgen met j2 naar de ha voor zn hoofdhuid, is zo droog en jeukt hem enorm. ik smeer het nu steeds in met babyolie, maar het blijft hem jeuken.
dinsdag 10 april 2012 om 09:08
Om half zes nog maar een uur slaap gehad. Het was verschrikkelijk, A compleet overstuur op gegeven moment, uit het niets. Hij was eindelijk in slaap gevallen en toen uit het niets hysterie. Ik voelde me zo machteloos, weet echt niet meer wat ik nu nog kan doen. Op relatief goede nachten lig ik stijf van 'angst' hoe de nacht zal gaan, kom dus om te beginnen al niet in slaap, en als ie walker geworden is dan begint t weer van voor af aan. Bijna een maand gaat t nu al zo, met twee of drie uur slaap per nacth, en ik merk dat ik nergens meer functioneer: werk, thuis, voor vent voor A. Doe alles half en dus niet goed. Ik weet t echt niet meer. Ben mijn werk zat, haal er geen voldoenong meer uit. Wil liefst veel minder werken, maar ja, dat kan niet.
dinsdag 10 april 2012 om 09:22
Moom, wat rot !!! Ook ik snap dat je echt niet meer helder kan denken met al dat slaaptekort... rot ook dat je niet weet wat de oorzaak is waarom A. ineens zo aan het spoken is.
Je kan niet minder werken? In welk opzicht kan dat niet? Vanuit je functie? of financieel? Lijkt me extra rot ... dikke voor je.
Becks, trouble in paradise?
Je kan niet minder werken? In welk opzicht kan dat niet? Vanuit je functie? of financieel? Lijkt me extra rot ... dikke voor je.
Becks, trouble in paradise?
dinsdag 10 april 2012 om 09:23
Becky: voor jou ook een
Hier 4 dagen gewerkt nu, nu 4 vrij.. Straks met M naar de KNO-arts... vanmiddag weer een zalf halen voor hem (als gevolg van zijn AB-kuur is hij al 12 dagen aan de diarree, en zijn billetjes zijn daardoor nu compleet kapot en daarbij een schimmelinfectie).
En donderdag kunnen we naar de kinderarts, dus ik hoop deze week eindelijk eens te horen wat ons mannetje toch heeft, en waarom hij toch niet opknapt..
Moeten over 2 wk weer naar het cb, en ondanks dat ik merk dat hij wel gegroeid is, ben ik benieuwd of het genoeg is..
Hier 4 dagen gewerkt nu, nu 4 vrij.. Straks met M naar de KNO-arts... vanmiddag weer een zalf halen voor hem (als gevolg van zijn AB-kuur is hij al 12 dagen aan de diarree, en zijn billetjes zijn daardoor nu compleet kapot en daarbij een schimmelinfectie).
En donderdag kunnen we naar de kinderarts, dus ik hoop deze week eindelijk eens te horen wat ons mannetje toch heeft, en waarom hij toch niet opknapt..
Moeten over 2 wk weer naar het cb, en ondanks dat ik merk dat hij wel gegroeid is, ben ik benieuwd of het genoeg is..
dinsdag 10 april 2012 om 09:41
Moom wel herkenbaar, ik kan ook niet slapen s avonds omdat R. meestal rond 23 uur begint te huilen dus ga ik er op liggen "wachten". Begint de hysterie van A. meteen als hij naar bed gaat s avonds? Kun je anders misschien tegelijk naar bed gaan, zodat je het idee hebt dat je in ieder geval een paar uur kunt slapen, en ook makkelijker in slaap valt?
Becky voor jou ook...
Becky voor jou ook...
dinsdag 10 april 2012 om 09:42
Minder werken gaat niet lukken om te beginnen omdat het al zooooo druk is dat ik nu al amper werk af krijg. Ouderschapsverlof neem ik al 1 dag pw op, en vrije dagen gaat dus qua tijd niet lukken. Shifts met man zal ook niet werken denk ik omdat de hysterie overal doorheen gaat. Oordoppen of niet. Ik laat nu vent al vaak er uit, zoals bijv vannacht, maar jij hij heeft vandaag dan ook vrij. En ik vraag me af of A dat aanvoelt van mij, hij wordt immers midden in de nacht wakker, als ik ook lig te slapen.
dinsdag 10 april 2012 om 09:50
quote:husky schreef op 10 april 2012 @ 09:41:
Moom wel herkenbaar, ik kan ook niet slapen s avonds omdat R. meestal rond 23 uur begint te huilen dus ga ik er op liggen "wachten". Begint de hysterie van A. meteen als hij naar bed gaat s avonds? Kun je anders misschien tegelijk naar bed gaan, zodat je het idee hebt dat je in ieder geval een paar uur kunt slapen, en ook makkelijker in slaap valt?
Becky voor jou ook...
Dat verschilt. Gisteravond was ie laat naar bed ivm pasen bij SM, hij viel in een keer in slaap. Vaak is het nog wel een half uur gedraai. Ik had dus goede hoop dat de nacht goed zou gaan, maar niets was minder waar.
Hij valt dus 's avonds ook niet meer gelijk in slaap. We hebben zijn bedtijd al verlegd, inmiddels is het kwart voor 8 dat ie naar boven gaat. Vind ik egk wel mooie tijd. Maar vaak ben ik dan nog een uur bezig al met al. En dan doe ik nog een uurtje iets voor mezelf, heb toch ook mijn ontspanning nodig, en om 10 uur is het licht al uit. Zie niet hoe ik nog vroeger naar bed kan gaan.
Becky voor jou ook...
Dat verschilt. Gisteravond was ie laat naar bed ivm pasen bij SM, hij viel in een keer in slaap. Vaak is het nog wel een half uur gedraai. Ik had dus goede hoop dat de nacht goed zou gaan, maar niets was minder waar.
Hij valt dus 's avonds ook niet meer gelijk in slaap. We hebben zijn bedtijd al verlegd, inmiddels is het kwart voor 8 dat ie naar boven gaat. Vind ik egk wel mooie tijd. Maar vaak ben ik dan nog een uur bezig al met al. En dan doe ik nog een uurtje iets voor mezelf, heb toch ook mijn ontspanning nodig, en om 10 uur is het licht al uit. Zie niet hoe ik nog vroeger naar bed kan gaan.
dinsdag 10 april 2012 om 10:45
Moom, denk je wel aan jezelf? A heeft ook niets aan je als je straks oververmoeid ben.. Misschien een idee om eens langs een huisarts te gaan? Die kan je misschien eventueel helpen om een stappenplan te maken. Heb ik ook gedaan toen ik zwaar overspannen was, en dat heeft mij geholpen om iets meer rust voor mezelf te krijgen. Ook enig idee waar die hysterie weg komt bij A? Slaapgebrek sucks..
dinsdag 10 april 2012 om 12:22
Nee, geen idee duuv. Uit het niets gewoon. Paar nachten geleden zei vent dat het leek alsof ie stopte met ademhalen (vergat uit te ademen) en daar telkens zo van schrok. Ik zat ook al aan HA of CB te denken, maar weet niet zo goed wat ie voor ons kan doen. De adviezen van laten huilen / duidelijk bedritueel enz enz daar hebben we gewoon niets aan. Doen we al, en levert niets op. Ik kan alleen maar bedenken dat het nu even de laatste hoektand is die door moet komen (biiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjna). Maar meestal valt het pas met zekerheid achteraf te zeggen.