Alle TTTOT-ers verzamelen!
woensdag 28 maart 2012 om 22:32
Als pasbenoemd President van de TTTOT* open ik hierbij ons eigen topic. (decreet twee).
Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.
Dames: go your gang!
*Troll Topic Take Over Team
**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!
(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.
Dames: go your gang!
*Troll Topic Take Over Team
**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!
(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 10 april 2012 om 11:29
quote:missvivaesque schreef op 10 april 2012 @ 11:25:
[...]
Oh mijn god ja....
Jammer dat ik geen eigen goedlopend topic heb, kon ik M. even overnemen van jullie. Ben momenteel namelijk goed chagerijnig, dus even matten om de agressie kwijt te raken was me wellicht goed bekomen.
Maar dames, jullie hebben hier een fijn topic, met een goed gevoel en heul veul humor. Vileine, spitse humor. Laat M81 dat niet vernaggelen!
Lust je een bakkie koffie, of iets sterkers? Chocotaart of iets anders lekkers?
Waarom ben je chagerijnig? We hebben pretpetten hier, goed gevoel mutsen, blije hoeden.
Als je er daar een van op zet komt het helemaal goed.
Of knuffel de honden en/of katten
Of je gebruikt gewoon een mepperT. Ook fijn op zijn tijd
[...]
Oh mijn god ja....
Jammer dat ik geen eigen goedlopend topic heb, kon ik M. even overnemen van jullie. Ben momenteel namelijk goed chagerijnig, dus even matten om de agressie kwijt te raken was me wellicht goed bekomen.
Maar dames, jullie hebben hier een fijn topic, met een goed gevoel en heul veul humor. Vileine, spitse humor. Laat M81 dat niet vernaggelen!
Waarom ben je chagerijnig? We hebben pretpetten hier, goed gevoel mutsen, blije hoeden.
dinsdag 10 april 2012 om 11:30
[quote]missvivaesque schreef op 10 april 2012 @ 11:25:
[...]
Oh mijn god ja....
Maar dames, jullie hebben hier een fijn topic, met een goed gevoel en heul veul humor. Vileine, spitse humor. Laat M81 dat niet vernaggelen![/quote]
Was ik ook niet van plan
[...]
Oh mijn god ja....
Maar dames, jullie hebben hier een fijn topic, met een goed gevoel en heul veul humor. Vileine, spitse humor. Laat M81 dat niet vernaggelen![/quote]
Was ik ook niet van plan
dinsdag 10 april 2012 om 11:33
quote:scamp schreef op 10 april 2012 @ 11:29:
[...]
Lief lief lief.
Gewoon zakelijk geouwehoer, mag amper naam hebben. Kan me alleen een hoop gedoe geven.
Heerlijk dan, om hier te lezen en af te blazen. De BEO is ook zo'n feel good topic voor me.
[...]
Lief lief lief.
Gewoon zakelijk geouwehoer, mag amper naam hebben. Kan me alleen een hoop gedoe geven.
Heerlijk dan, om hier te lezen en af te blazen. De BEO is ook zo'n feel good topic voor me.
dinsdag 10 april 2012 om 11:44
quote:missvivaesque schreef op 10 april 2012 @ 11:33:
[...]
Lief lief lief.
Jaa de Beo's , heerlijk topic inderdaad
Altijd nog eens de Vagijn tuinieren cursus willen volgen
[...]
Lief lief lief.
Jaa de Beo's , heerlijk topic inderdaad
Altijd nog eens de Vagijn tuinieren cursus willen volgen
dinsdag 10 april 2012 om 12:32
Iets met vergaderen? Kan niet zoveel zeggen, ben goed hees van al het hoesten...
Ben bijgelezen en heb besloten met scamp mee te verhuizen.
En molly gaat mee, en dan trouw ik met molly. Als ik een bloemenkrans op mijn lange bruine krullenbolhaar mag. En een zwierige witte jurk. Denk robin hood, braveheart....
En molly gaat mee, en dan trouw ik met molly. Als ik een bloemenkrans op mijn lange bruine krullenbolhaar mag. En een zwierige witte jurk. Denk robin hood, braveheart....
dinsdag 10 april 2012 om 12:34
quote:secondhandsuus schreef op 10 april 2012 @ 12:32:
Iets met vergaderen? Kan niet zoveel zeggen, ben goed hees van al het hoesten...
En molly gaat mee, en dan trouw ik met molly. Als ik een bloemenkrans op mijn lange bruine krullenbolhaar mag. En een zwierige witte jurk. Denk robin hood, braveheart....Jaaaaa! Ik ook, ik ook! Mijn hond en ik hebben genoeg aan een beetje riant kippenhok! Dat moet daar toch wel te vinden zijn?
En molly gaat mee, en dan trouw ik met molly. Als ik een bloemenkrans op mijn lange bruine krullenbolhaar mag. En een zwierige witte jurk. Denk robin hood, braveheart....Jaaaaa! Ik ook, ik ook! Mijn hond en ik hebben genoeg aan een beetje riant kippenhok! Dat moet daar toch wel te vinden zijn?