Alle TTTOT-ers verzamelen!

28-03-2012 22:32 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als pasbenoemd President van de TTTOT* open ik hierbij ons eigen topic. (decreet twee).

Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.

Dames: go your gang!

*Troll Topic Take Over Team

**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!

(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:yezka schreef op 10 april 2012 @ 12:34:

[...]

Jaaaaa! Ik ook, ik ook! Mijn hond en ik hebben genoeg aan een beetje riant kippenhok! Dat moet daar toch wel te vinden zijn?

We hebben een boekenhuis in de tuin staan

Soort blokhut.

Als je tussen de boeken wil wonen kun je daar in trekken haha
Oooh ik ben dol op een feestje
Vind het wel heel jammer dat we Scamp gaan verliezen aan Engeland.
quote:scamp schreef op 10 april 2012 @ 12:39:

Oooh ik ben dol op een feestje

Hey, jij mag een prachtige bruidsmeisjes jurk aan!

Gaan we samen uitzoeken.. Samen met Suus en Molly
Ik wil ook versiert worden door een Brit... En dat hij me liefdesbrieven stuurt die beginnen met "my dearest Love"

En dat hij op Sean Connory lijkt, ook qua stem...
quote:secondhandsuus schreef op 10 april 2012 @ 12:32:

Iets met vergaderen? Kan niet zoveel zeggen, ben goed hees van al het hoesten...

Ben bijgelezen en heb besloten met scamp mee te verhuizen.

En molly gaat mee, en dan trouw ik met molly. Als ik een bloemenkrans op mijn lange bruine krullenbolhaar mag. En een zwierige witte jurk. Denk robin hood, braveheart....

Oh, krijg ik hier zomaar een huwelijksaanzoek?

Ja hoor, jij mag in je mooie jurk, bijna doorschijnend zo mooi is de stof, met je krullen die een beetje in de war zitten en met madeliefjes in je haar. Ik zou zó verliefd op je kunnen worden.

Wat zal ik dan aantrekken? Mag ik ook op die manier trouwen met jou? Ik ben blond, dus het lijkt dan toch anders.

Spannend..... ik loop al huppelend hand in hand door de weiden in die groene heuvels.
Ik vind altijd die Emily uit Friends (met wie Ross een paar weken getrouwd was) erg knap.

Ze speelde ook in Cold Feet.
quote:martin81 schreef op 10 april 2012 @ 10:06:

[...]

Nou, niet overdrijven Angel. Het is ook weer niet alsof ik deze dames iets heb aangedaan in het verleden ofzo.Hmm... ik meen me te herinneren dat ik laatst excuses van je kreeg. Waarvoor waren die dan Martin? Oh wacht, die waren voor het GEVOEL wat wij kregen, niet voor jou gedrag, nu weet ik het weer.
quote:martin81 schreef op 10 april 2012 @ 12:39:

Vind het wel heel jammer dat we Scamp gaan verliezen aan Engeland.Maar ik ga in Brontë land wonen, dat is toch wel een beetje in jouw straatje? een beetje dan? toch? haha
Molly: Voor jou is er een krans van roze roosjes.
quote:martin81 schreef op 10 april 2012 @ 12:39:

Vind het wel heel jammer dat we Scamp gaan verliezen aan Engeland.Daar hebben ze ook internet!
quote:Hasse88 schreef op 10 april 2012 @ 07:33:

Goedemorgen maisjes!

Het is weer een fijne, grauwe, grijzige en natte dag! Rise and shine!

Nog 4 dagen werken en dan heb ik weekend! Hoera! (en het is museumweekend aankomend weekend, en ik hoef dan niet te werken! Hoera!)

Wie wil er koffie, thee, sapje, croissantje, havermoutpap of anderszins ontbijterige zooi? T staat allemaal in de keuken klaar!Het staat allemaal in de keuken klaar?? Komt niemand het mij op bed brengen? Valt ook vies tegen dan. *moppert pruilt kijkt zielig*
quote:molly74 schreef op 10 april 2012 @ 12:42:

[...]

Oh, krijg ik hier zomaar een huwelijksaanzoek?

Ja hoor, jij mag in je mooie jurk, bijna doorschijnend zo mooi is de stof, met je krullen die een beetje in de war zitten en met madeliefjes in je haar. Ik zou zó verliefd op je kunnen worden.

Wat zal ik dan aantrekken? Mag ik ook op die manier trouwen met jou? Ik ben blond, dus het lijkt dan toch anders.

Spannend..... ik loop al huppelend hand in hand door de weiden in die groene heuvels.Nou, dit dus helemaal... Kan sean connery gewoon opflikkeren!
quote:secondhandsuus schreef op 10 april 2012 @ 12:32:

. En een zwierige witte jurk. Denk robin hood, braveheart....Denk P&P....
quote:jeane_avril schreef op 10 april 2012 @ 12:44:

[...]

Daar hebben ze ook internet!Toch voelt het anders.... Heb jij dat niet?
quote:molly74 schreef op 10 april 2012 @ 12:44:

[...]

Het staat allemaal in de keuken klaar?? Komt niemand het mij op bed brengen? Valt ook vies tegen dan. *moppert pruilt kijkt zielig*Je lag zo lekker te slapen.. Dat durfde ik je niet aan te doen :-)
Ik zorg wel voor de bruidstaart. Met witte duifjes van suiker.
quote:martin81 schreef op 10 april 2012 @ 12:45:

[...]

Denk P&P....Je bedoelt Q&Q? P&P ken ik niet...
quote:Maja82 schreef op 10 april 2012 @ 12:46:

Dankje Maja, scheelt mij weer zoekwerk..

Nu nog een DJ.. Nog voorkeur dames?
quote:secondhandsuus schreef op 10 april 2012 @ 12:47:

[...]

Je bedoelt Q&Q? P&P ken ik niet...Petrus&Paulus?
Maja82, 49 seconden geleden

Ik doe de catering!!! Rijsttafel goed?
Wat lief van jullie! Willen jullie dat allemaal voor Molly en mij doen?
quote:missy_acy schreef op 10 april 2012 @ 12:48:

Maja82, 49 seconden geleden

Ik doe de catering!!! Rijsttafel goed?Ik de uitnodigingen
quote:martin81 schreef op 10 april 2012 @ 10:31:

[...]

Dus het was niet de bedoeling van jullie om de 'Troll topics' over te taken?Da's nooit de bedoeling, maar het gaat vanzelf als de TO niet reageert op de serieuze postings. Dan gaat het topic vanzelf een ander, eigen leven leiden.
quote:martin81 schreef op 10 april 2012 @ 10:40:

[...]

Juist dit topic is zo leerzaam voor me.... Het is de vorige keer misgegaan met me omdat ik de Viva-cultuur onvoldoende kende. Juist in dit topic kan ik werken aan mijn tekortkomingen en nog beter leren wat de viva-dames beweegt.Huh? Je las al jaren mee zeg je steeds. Hoezo niet kennen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven