Datingsite Codtetaal/ Jargon...

07-04-2012 00:18 156 berichten
--
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 07 april 2012 @ 11:25:

[...]

Haha dat vraag ik ook meteen. Als een man namelijk puur voor de serieuze relatie daar zit en we hebben heel andere ideeën (bijv hij woont in een gehucht hier ver vandaan en wil never nooit verhuizen) dan is het na één gesprek gewoon klaar.

Maar de site waar ik zit, daar zitten mensen zowel voor 'losse dates' als voor het serieuzere werk.

Jouw antwoord is toch duidelijk: chatten en zien waar het toe leidt.

Ja dat is ook wel zo, zo had ik het nog niet bekeken.

Op de een of andere manier benauwd zo'n vraag me, omdat ik zelf ook niet weet waar dingen heen leiden als ik bijvoorbeeld gewoon in de kroeg met iemand een gesprek aan ga. Maarja op een datingsite is het wel logisch en handig om gelijk duidelijkheid te hebben. Ik zit ook bij Paiq trouwens!
foto krijgt iemand wel als we msnen.

mijn beroep is meestal professioneel poppenkastactrice of sr.stoeptegeltelster ofzo.

vind ik zo,n onbenullige onzin om dat allemaal in te vullen.
wij slapen nooit.
quote:frizzy schreef op 07 april 2012 @ 11:27:

Oh ik lees nu dat ik dat van Bubbly Toes verkeerd geïnterpreteerd heb. Ik vraag zelf namelijk ook in een eerste gesprek wat iemand zoekt. Wat me echter niet aanstaat is als iemand direct vraagt wat voor man ik zoek, of wanneer (en dat vind ik écht erg) iemand in de eerste minuut vraagt: "Vertel eens iets over jezelf".Dat is inderdaad een heel vermoeiende vraag! Die zou ik ook gewoon wegklikken dan :p. Heb jij al eens een date in real life gehad door Paiq?
quote:BubblyToes schreef op 10 april 2012 @ 18:00:

[...]

Dat is inderdaad een heel vermoeiende vraag! Die zou ik ook gewoon wegklikken dan :p. Heb jij al eens een date in real life gehad door Paiq?Nee. Maar dat ligt gewoon aan mij denk ik, ik geloof dat ik het stiekem meer als tijdverdrijf zie, dat chatten, dan dat ik serieus op zoek ben. Ik heb geloof ik niet zo'n zin in een man...
quote:BubblyToes schreef op 10 april 2012 @ 17:35:

[...]

Ja dat is ook wel zo, zo had ik het nog niet bekeken.

Op de een of andere manier benauwd zo'n vraag me, omdat ik zelf ook niet weet waar dingen heen leiden als ik bijvoorbeeld gewoon in de kroeg met iemand een gesprek aan ga. Maarja op een datingsite is het wel logisch en handig om gelijk duidelijkheid te hebben. Ik zit ook bij Paiq trouwens!

Ik denk dat wat voor jou een vaag antwoord lijkt, voor de ander best duidelijk genoeg kan zijn.

Heb ook wel eens iemand gesproken die zei nu, na allemaal los-vaste dingen toe te zijn aan iets echt serieus/vast.

Naar mijn idee was het gezellig tussen ons maar ook niet meer dan dat. Dan is het ook niet 'nodig' om eerst nog tig keer te chatten, het was mij gewoon duidelijk dat ik niet die serieuze relatie ging worden.

En zoals ik laatst iemand had die meteen over kinderwens begon (midden tijdens een gesprek over wat anders). Gewoon omdat ie het zo lomp bracht. Bij mij is het iets heel genuanceerds, als mijn leven zus verloopt komende jaren wil ik wel kinderen, als het zo loopt niet..... Ik kan daar niet tijdens een gesprek over wat anders zo ff 'ja' of 'nee' op zeggen.

Maar het feit dat iemand dat op zo'n manier vraagt maakt m voor mij al niet zo leuk meer.

Kortom, ik denk dat je met een bepaald antwoord best een indruk geeft van hoe je er ongeveer in staat. Terwijl je zelf denk dat misschien 'iedereen' er zo in staat. Dat hoeft dus niet.
Of een interesse berichtje terug ontvangen, nadat je er eerder zelf 1 hebt gestuurd.

Of je ontvangt een interesse bericht, blijkt die persoon niet eens de moeite te hebben genomen om je profiel te bekijken...( toch handig "wie bekeken mijn profiel".

Wat mij het meeste irriteert is dat mensen nadat je een mailtje of een hartje stuurt niks terug sturen....daar is toch die "geen interesse" knop voor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven